Gå til innhold

Svake tester


Cybele

Anbefalte innlegg

4+4 i dag. Testet svakt positivt 11 dpo. Siden har testene økt i styrke, men lite og langsomt i forhold til bilder jeg har sett av tidligere nygravide osv. I tillegg der jeg en dropp i styrken på BT fra i går ettermiddag til i dag 😭

Jeg er skikkelig lei meg. Orker ikke husarbeid eller noe. 

http://tinypic.com/view.php?pic=303l8pj&s=9#.WUqwBIU8yEc Forskjell fra i går til i dag. Ingen blødning eller smerter. Men jeg er realistisk. Testene er svake, 1-2 på digital både på morgenurin i dag og senere i dag på ettermiddagen. Fikk 1-2 for 6 dager siden også, da langt svakere billigtester altså. At hcg dropper på et døgn fra 16-17 dpo er ikke heldig. Faen �😭👹💩🤢 begge testene på bildet er på ettermiddagsurin. Den i dag morges var om mulig svakere.

 

http://tinypic.com/view.php?pic=2eupge1&s=9#.WUq6A4U8yEd fra i dag rundt lunsj.

Dere som har opplevd sa, hvordan har det forløpt?

 

Jeg har en jente fra før. Med henne testet jeg mer positivt enn billigtestene mine fra i dag, 11 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var hos legen i dag, og fikk tatt en blodprøve jeg får svar på på fredag, så venter i spenning. Føler meg også ikke tilstede og bare bekymret, men ble litt roligere etter at jeg tok prøvene, for da vet jeg i det minste at vi forsøker å finne ut av det.. Ellers så forsøkte hun ultralyd utenpå magen, da jeg var redd for ex.u, men naturligvis var det jo ingenting å se såpass tidlig! Forresten så har jeg tatt akkurat de samme testene som deg i dag, og de ser klin like ut. Men jeg har en fin link! http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/index.php?p=3&dpo=16 hvis du ser på mange av disse testene, så er de ikke så veldig mye sterkere enn de strekene vi har fått. Men dårlig stigning er jo et annet problem. Men har hørt at det kan gå litt i rykk og napp også, og hovedregelen er vel at hcg dobler ca hver 2 1/2 eller 3 dag på dette stadiet? Så er vel ikke noe poeng i å miste håper helt ennå. Men merker at jeg forbereder meg mentalt på å miste likevel. 

Skal du slutte å teste fremover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cybele skrev:

4+4 i dag. Testet svakt positivt 11 dpo. Siden har testene økt i styrke, men lite og langsomt i forhold til bilder jeg har sett av tidligere nygravide osv. I tillegg der jeg en dropp i styrken på BT fra i går ettermiddag til i dag 😭

Jeg er skikkelig lei meg. Orker ikke husarbeid eller noe. 

http://tinypic.com/view.php?pic=303l8pj&s=9#.WUqwBIU8yEc Forskjell fra i går til i dag. Ingen blødning eller smerter. Men jeg er realistisk. Testene er svake, 1-2 på digital både på morgenurin i dag og senere i dag på ettermiddagen. Fikk 1-2 for 6 dager siden også, da langt svakere billigtester altså. At hcg dropper på et døgn fra 16-17 dpo er ikke heldig. Faen �😭👹💩🤢 begge testene på bildet er på ettermiddagsurin. Den i dag morges var om mulig svakere.

 

http://tinypic.com/view.php?pic=2eupge1&s=9#.WUq6A4U8yEd fra i dag rundt lunsj.

Dere som har opplevd sa, hvordan har det forløpt?

 

Jeg har en jente fra før. Med henne testet jeg mer positivt enn billigtestene mine fra i dag, 11 dpo.

Min erfaringer 5 graviditeter. 3 mann på vei no og 2 SA. Begge gangene det har vært sa. I uke 6 begge gangene. Da vart aldri streken sterkere enn kontrollstreken på 5-6 uker. Alle gangene det har blitt baby hadde testene blitt sterkere og sterkere og kontrollstreken var ca uke 5-6 like sterk eller sterkere som kontrollstreken. Og strekene var altid sterkere på ettermiddag kveld enn morgenurin. Er ofte rundt uke 5/6 man merker en sa. Hos meg begynte det med smerter konstant og så små blødninger. Så skikkelig blødning og smerter fra helvete. Og erfaringene mine med tester er at billigstrimler på 25mlu og de samme i stav er absolutt de beste på resultat. Liker ikke de på 10mlu . De vart faktisk svakere. 

Anonymkode: bf98e...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel teste de neste dagene og 😬

Skulle ønske jeg bare gledet meg over en positiv test og ikke tenkte mere på det. 

 

Stigningen som ikke er formidabel er selve problemet ja. Testet svakt positivt 11 dpo og 1-2 på digita torsdag i forrige uke på ettermiddagsurin. Så svake men sterkere tester, tregt oppover, ikke eksplosivt som sist. Før i dag tidlig da den var svakere enn i går, og det har den vært hele dagen 😭 

 

For et virrvarr.

 

hvordan er der med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig likt merker jeg :) blir interessant å følge med fremover. Har du spottet eller blødd noe? Det har ikke jeg. Jeg testa svakt positivt 9 dpo og fikk gravid 1-2 10 dpo, også forrige torsdag på ettermidagsurin. Kjipt med svakere test, det har jeg sluppet, men kunne ikke se noen stigning fra i går til dag dessverre. Tror jeg hadde ok stigning til 12-13 dpo, da dabbet det av. Begynner jo å miste håpet, og forbereder meg på å ikke få noen februarbaby likevel, og det syns jeg er veldig trist. 

Det verste er nok at jeg går så mye frem og tilbake i hodet mitt, fra å tenke at alt er over i ett øyeblikk til å ha full tro 10 minutter etterpå, etter å ha lest en eller annen artikkel. Så det er ikke veldig greit nei, er så stresset over hele situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mer enn 1-2 på digital morgenurin i dag heller. 4+6.  Billigtest viser litt sterkere enn i går morges men ikke så sterk som ettermiddagen for ti dager siden. Guuud så forvirrende 🙈 Skjønner bok st oddsene her er lave og det er jeg veldig lei meg for 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da. Her var det fremdeles 1-2 også, men streken på plus har blitt betydelig svakere. Hva gjør man da? Jeg blør ikke og har ingen andre tegn til spontanabort - kan jeg da be om medisinsk hjelp, eller tror du jeg må vente til uke 7? Hva skal du gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til legen og ta hcg blodprøve i dag og en ny mandag. Så får du svar tirsdag om det er senkning eller ei. 

 

Jeg skal ta ny prøve i morgen og får svar mandag. 

 

Det rare er at hcg liksom ikke synker heller det bare har stagnert 😧 Googlet meg i stykker og det finnes ikke eksempler på dette er veldig bra. 

 

Har du barn fra før? Hvor ganmel er du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://forum.babyverden.no/threads/hcg-og-wondfo-billigstrimlene-og-cb-digital-med-ukeindikator.1673091/

 

"Halvparten av alle kvinner vil få gravid 1-2 16 dpo"

 

Men!!! Det er stigningen som er problemet her. Stikke fingeren i jorda. Hcg skal doble av hver 48.time. Gravid 1-2 med en ukes mellomrom vil si at det ikke dobler seg som det skal 🤢Hvordan er det med deg i dag? Begynner å bli desperat, kunne vurdert spådame liksom 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig deppa i dag, egentlig.. Men må ta meg sammen og fungere likevel, men syns det er vanskelig. 

Har blitt bedre kjent med Google de siste dagene jeg også.

Har en datter på straks 11 mnd og er selg 23 år.

Om jeg kun ser på testene uten å tenke over stigning så er jeg ikke veldig bekymret. Men jeg temper, og har lest at man får temperaturfall 3-5 dager før spontanabort, så da er det midlertidig utelukket. Og tror ikke det er ma, for da hadde vel stigningen vært som den skulle? Ved blæremola skal man visstnok ha unormalt høyt hcgnivå. Og jeg har blitt undersøkt for svangerskap utenfor livmor og gikk beskjed om at det ikke var noen tegn til det. Så problemet er nok at jeg ikke har noen anelse om hva som faktisk har skjedd. Har du noen ideer? Vi har jo overraskende lignende situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt realistisk tenker jeg at vi kanskje får sa i neste uke liksom 🙁 At hcg stagnerer, synker og deretter kommer blødning. Vitale svangerskap skal ha den fordoblingen. Men håper veldig ikke! Noen må jo ligge under snittet for hcg-produksjon og! Sjeleglad jeg har funnet seg iallfall, vi støtter hverandre sant? ❤️

 

Har en jente på 4 og ei på 6:-) Da røyk hcg i været med en gang. Men svangerskap er kanskje ulike. Kanskje gutt denne gang?

Endret av Cybele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Veldig kjipt dette her, altså.

Jeg syns det er veldig deilig å ikke gå gjennom dette alene, så kan vi heie på hverandre og "sammenligne" :) jeg tok forresten hcg-måling hos lege i går og skal mest sannsynlig igjen i morgen akkurat som deg. Er nervøs.

Holder meg fra væske og tissing nå og skal ta en til test etter ca 5 timer, rundt 19, for da er det akkurat 7 døgn siden første "gravid 1-2". Føler meg dum som håper, men klarer liksom ikke å la være. Skal oppdatere når den er tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdater <3 Håper inderlig for deg! Du er jo så ung og allting:-)

Jeg blir kvalm av tanke på digital nå, tok en i forgårds og to i går, og alle viste 1-2... Spy, spy!

Prøver å lese på nett og engelske sider og, finner få eksempler med lavt hcg uten blødning! De jeg finner har hatt laber hcg noen uker og så har det endt i sa/bo/ma eller slikt. Grøss- Vi får heie på hverandre. Mirakler skjer vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var svakere enn i går igjen, så da får jeg vente på blødningen. Hva gjør man om den ikke kommer da? 

Men jeg håper du ennå har sjans :) ikke mist håpet!

Jeg kan fortsette å oppdatere videre, med tanke på blødning osv. Uff, er helt knust egentlig.

Men syns det er merkelig, for har hatt mer symptomer i dag, derfor jeg tok testen.. gleder meg til lege ringer i morgen, får kanskje lagt en plan da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du digital? Hvordan svakere? ikke les på innmaten inni testen, den er ikke til å stole på.

 

Oppdater meg gjerne. Hvis hcg synker, kommer blødningen når hcg er lavt nok. Fader ta da! Jeg ville så gjerne for deg! Få vite hva hcg var i går hos deg da, så har du en pekepinn til neste gang. Ååååå! Er nok dette som ventermeg g, og kjæresten min er SÅ lei seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var clearblue plus, og streken var rett og slett mye svakere. I går var den ca like sterk som den som går vannrett, mens i dag var den synlig svakere dessverre.

Ok. Da håper jeg blødningen kommer fort nok, men vurderer å utsette prøvingen et år. Får se hva jeg orker :) dette var 1 pp, men orker liksom ikke tanken på en runde til med spontanabort.. og risikoen er jo tilstede for det.

Masse lykke til! Skal følge med og heie! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi følger hverandre lengre enn som så. Dette klarer vi. Orker heller ikke spontanabort eller dette limboet! Er du uggen og kvalm osv enda? Jeg føler meg gravid, men trøttheten har lettet, ekkelt. Fader da! Håper legen har god tid til deg i morgen.

 

Hvordan har du det? Jeg er redd for å "aldri kunne få flere barn" osv, krisemaksimering. Håper det roer seg og at vi snart sitter der med hver vår fullbårne og velskapte nyfødt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har hatt 2 SA, første gongen spotta eg når eg testa positivt og starta å blø neste dag. Den andre gongen var det dessverre litt likt som du beskriver. Testa positivt 4+0 ca, testa pånytt 4+5 fortsatt like svake tester. Starta å blø 5+1. 

Håper for dokke begge! 💜 Det er ikkje kjekt å berre vente og ikkje vite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så engstelig for at det skal skje igjen. At jeg har gjort noe galt, at mannens sædkvalitet er elendig, osv osv! At jeg må begynne på lavkarbo og aldri røre alkohol og kaffe igjen ever for å ha noen sjanse osv.  Dette har berørt meg dypt og redd for at det vil prege fremtiden 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråter mye. Tar meg selv i å gråte uten å ha merket når det begynte. Er skikkelig trist, og vet ikke hva jeg kan gjøre for å få friskt mot. Jeg rakk ikke få andre symptomer enn lett kvalme og ømme pupper, og de har jeg ennå. Men er ekstra uggen ellers, vet ikke hvorfor, men har vært det siden jeg våknet i dag. 

Jeg sitter og vurderer om jeg skal tørre å prøve videre, men tror ikke jeg kan bestemme meg før det er mer aktuelt, om du skjønner?

Jeg hadde eggløsning 5 juni tror jeg, men syns det var vanskelig å tyde denne måneden. Har brukt temping og el-testing som prevensjon siden fødsel, og har derfor litt kjennskap til kroppen min.

Jeg lurer jo på om det var noe galt jeg gjorde, men det gjør egentlig ingen forskjell nå som det har skjedd uansett, så får vel se fremover. En dag skal vi nok prøve igjen, enten det blir ved førstkommende eggløsning eller om 4 år :)

Men det er jo klart, blir jo redd for at jeg er "ødelagt" og aldri kan få en liten en til. Håper det er langt fra sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? Har fulgt samtalen deres og krysser fingrene for at det går bra 💕 Har selv vært gjennom MA, og det er en grusom følelse å miste når man endelig har fått krysset 😭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødningen begynner endelig og avta og jeg skraper sammen mot til ny prøveperiode. :) håper på rask eggløsning så kommer vi i gang igjen. 

Har vært tungt og miste til tross for at det skjedde tidlig. Men glad det ikke skjedde senere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...