Gå til innhold

Kan jeg være gravid, men negativ test?


Koseklump

Anbefalte innlegg

Hei!

Forrige mnd så hadde jeg Eggløsningsmerter for første gang som jeg husker. Jeg bruker en app som beregner syklusen min, i følge den appen så hadde jeg sex dagen før Eggløsning. 5 dager senere hadde jeg en liten blødning, tenkte at mensen kom for tidlig noe den aldri pleier. Hadde menssmerter og ømme nipler hele den uka. Mensen kom 1uke senere til den tiden den skulle, menssmertertene ble sterkere, jeg blødde mindre enn vanlig og den varte i 2dager, 1 dag opphold så var det litt spotting. Etter det følte jeg meg småkvalm, flere ganger som jeg nesten brøt meg av ting jeg ikke gjorde før, hadde fortsatt menssmerter i både mage og rygg, niplene var ikke såre lenger. Har hatt veldig vondt i korsryggen disse ukene, har følt meg støl og øm, har måtte sittet og massere ryggen min. Siste 3/4 dagene har jeg ikke kjent noen ting. Har tatt tester, men de var negative. Er det noen som vet hva det kan være? Denne måneden her har vært kjempe rar... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte forresten å skrive at vi er ikke prøvere og hvis jeg evt er gravid så er jeg i ca uke 6? skal ha Eggløsning rundt disse dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som kan si om du er gravid er å ta en CB digital, evt. blodprøve dersom menstruasjonen ikke dukker opp når du vanligvis har stabile sykluser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...