Gå til innhold

Noen som er sammen med noen som må kysse med andre på jobb osv?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man skulle da virkelig tro at dette var relevant for deg, når det kommer fra folk som jobber på tilsvarende måter?

Har bare ett råd til deg: Finn deg en ny fyr og la kjæresten din bli sammen med en som fortjener ham. Du vil gi dere begge to en gave med det.

Anonymkode: b7116...401

Her diskutere dere eksotisk dans, sykepleiere og masse ting jeg ikke spør om!!! Hvilken rolle spiller det for meg mener du? 

Hyggelig du. Herregud 

Anonymkode: db951...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her diskutere dere eksotisk dans, sykepleiere og masse ting jeg ikke spør om!!! Hvilken rolle spiller det for meg mener du? 

Hyggelig du. Herregud 

Anonymkode: db951...461

Hvilken rolle....?! Nei, si det. Du kunne f eks kanskje lære at det er normalt i mange jobber å måtte tråkke innafor intimgrensene hos andre mennesker, men at personens profesjonelle holdning gjør at kjæresten/ektefellen ikke trenger å bli sjalu likevel?

Kanskje du kunne få en realitetsorientering som ville hjelpe deg i framtida, ved at det ble lettere å si til deg selv "han gjør det kun som del av jobben, han er ikke forelska selv om han spiller forelska" og dermed øve deg på å ikke føle deg truet? 

Jeg lurer seriøst på hvilke svar du hadde håpet å få. Og jeg er utrolig glad for at jeg ikke er kjæreste med en så nervøs og eiesyk person selv, all den stund jeg jobber scenisk. Hadde vært drepen for følelsene...

Anonymkode: b7116...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her diskutere dere eksotisk dans, sykepleiere og masse ting jeg ikke spør om!!! Hvilken rolle spiller det for meg mener du? 

Hyggelig du. Herregud 

Anonymkode: db951...461

Fordi det viser at man jobber innenfor intimgrensene i mange yrker, selv om ikke alle innebærer akkurat kyssing

Anonymkode: a2e2a...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken rolle....?! Nei, si det. Du kunne f eks kanskje lære at det er normalt i mange jobber å måtte tråkke innafor intimgrensene hos andre mennesker, men at personens profesjonelle holdning gjør at kjæresten/ektefellen ikke trenger å bli sjalu likevel?

Kanskje du kunne få en realitetsorientering som ville hjelpe deg i framtida, ved at det ble lettere å si til deg selv "han gjør det kun som del av jobben, han er ikke forelska selv om han spiller forelska" og dermed øve deg på å ikke føle deg truet? 

Jeg lurer seriøst på hvilke svar du hadde håpet å få. Og jeg er utrolig glad for at jeg ikke er kjæreste med en så nervøs og eiesyk person selv, all den stund jeg jobber scenisk. Hadde vært drepen for følelsene...

Anonymkode: b7116...401

Men ærlig talt da!!! jeg spør om det er noen som har en jobb hvor de er intime med og kysser med andre. Da er jeg ikke interessert i å høre fra vernepleiere som skifter bleie på funksjonshemma eller sykepleiere som vasker tissen til folk i koma! skjønner du ikke det eller?

og hvorfor skal dere sitte og diskutere yrker og eksotisk dans?? er det så vanskelig å svare på det jeg spør om?

glad jeg ikke er kjæresten din også.....

Anonymkode: db951...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er minst to som har svart deg som har relevante erfaringer fra lignende jobber som din kjærest har, Hi. Hvorfor ikke ta til deg de svarene? Og hvorfor ikke ta de som har svart om andre jobber som innebærer intimitet som velment hjelp?

Det er som du har fått svar på. Er kjæresten din skuespiller så er han profesjonell når han er på scenen eller når de har øvinger. De tenker på å gi det kunstneriske uttrykket regissøren krever av dem, de tenker teknikk, de tenker på plassering. Jobber de med film må de tenke på hvordan de forholder seg til kamera, lys, lyd. Det er som regel alltid andre fagfolk rundt dem, både skuespillerkolleger og andre grupper som regissør, de som har med lyd og lys å gjøre, sminke osv. osv.

At du synes det er rart er forståelig, men om du ikke kan akseptere at det ikke er noe seksuelt i at kjæresten din kysser på andre, da er dere ikke rett for hverandre, sånn er det bare. Om du ikke akspeterer og kan leve godt med det yrket han har, da er han ikke riktig mann for deg.

Anonymkode: 106ca...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er minst to som har svart deg som har relevante erfaringer fra lignende jobber som din kjærest har, Hi. Hvorfor ikke ta til deg de svarene? Og hvorfor ikke ta de som har svart om andre jobber som innebærer intimitet som velment hjelp?

Det er som du har fått svar på. Er kjæresten din skuespiller så er han profesjonell når han er på scenen eller når de har øvinger. De tenker på å gi det kunstneriske uttrykket regissøren krever av dem, de tenker teknikk, de tenker på plassering. Jobber de med film må de tenke på hvordan de forholder seg til kamera, lys, lyd. Det er som regel alltid andre fagfolk rundt dem, både skuespillerkolleger og andre grupper som regissør, de som har med lyd og lys å gjøre, sminke osv. osv.

At du synes det er rart er forståelig, men om du ikke kan akseptere at det ikke er noe seksuelt i at kjæresten din kysser på andre, da er dere ikke rett for hverandre, sånn er det bare. Om du ikke akspeterer og kan leve godt med det yrket han har, da er han ikke riktig mann for deg.

Anonymkode: 106ca...438

hvor står det at jeg ikke har lest svarene? det er bare utrolig kjedelig når denne tråden blir til en diskusjon om å vaske tissehøner hos funksjonshemma liksom.

Jada det er noen som har sagt de kysser folk på jobb. Ei skriver om å ha sex med dem også. Tydelig at formålet er å være dust mot meg og gjøre meg mer usikker.

Men ja!!! jeg snakker med typen tror jeg!

Anonymkode: db951...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

hvor står det at jeg ikke har lest svarene? det er bare utrolig kjedelig når denne tråden blir til en diskusjon om å vaske tissehøner hos funksjonshemma liksom.

Jada det er noen som har sagt de kysser folk på jobb. Ei skriver om å ha sex med dem også. Tydelig at formålet er å være dust mot meg og gjøre meg mer usikker.

Men ja!!! jeg snakker med typen tror jeg!

Anonymkode: db951...461

Er det mulig å gjøre deg mer usikker, altså? Klarer vi, helt ukjente personer, som svarer på hvordan vi selv opplever å være skuespiller/danser som lever i forhold, å gjøre deg mer usikker ved å fortelle at det faktisk bare er jobb? 

Da tar du det helt motsatte resultat til deg, for intensjonen var jo å belyse hvorfor du IKKE trenger å være usikker. Men hvis du insisterer på det, så snakk for all del med typen. Han vil neppe takke deg, for du vil framstå som lite forstående omkring hans jobb og livsførsel. Han vil jo måtte si fra seg oppdrag hvis han ikke ønsker å gjøre deg sjalu. Er livet så fett for en frilansskuespiller, altså, at han har råd til å si nei til de oppdragene dama ikke liker? 

(Til din orientering: hun som nevnte at hun hadde hatt sex med noen hun senere jobbet med - skjønte du virkelig ikke at det ikke var i jobbsammenheng de lå sammen? Hun forteller at hun er i stand til å opptre profesjonelt, også selv om hun tidligere har hatt et forhold til personen.) 

Anonymkode: b7116...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

hvor står det at jeg ikke har lest svarene? det er bare utrolig kjedelig når denne tråden blir til en diskusjon om å vaske tissehøner hos funksjonshemma liksom.

Jada det er noen som har sagt de kysser folk på jobb. Ei skriver om å ha sex med dem også. Tydelig at formålet er å være dust mot meg og gjøre meg mer usikker.

Men ja!!! jeg snakker med typen tror jeg!

Anonymkode: db951...461

Huff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

hvor står det at jeg ikke har lest svarene? det er bare utrolig kjedelig når denne tråden blir til en diskusjon om å vaske tissehøner hos funksjonshemma liksom.

Jada det er noen som har sagt de kysser folk på jobb. Ei skriver om å ha sex med dem også. Tydelig at formålet er å være dust mot meg og gjøre meg mer usikker.

Men ja!!! jeg snakker med typen tror jeg!

Anonymkode: db951...461

Kanskje da greit å takke dem for svar eller gi dem en ordentlig tilbakemelding siden de har tatt seg tid til å svare deg og forsøke å berolige deg.

Holdningen du viser her gir deg dessverre bare mer usympatiske svar.

Og som en allerede har påpekt, nei, hun som nevnte sex skrev det ikke slik du velger å tolke det. Hvis du tolker kjæresten din like negativt som hun som skrev det så håper jeg for din del at du dropper ham, det blir for slitsomt for deg og for vondt å gå rundt med en slik usikkerhet. Og det sier jeg ikke for å være ekkel med deg, men fordi det er vondt å gå slik du har det. Hun som skrev det med sex skrev det fordi hun fortalte at selv de hun hadde hatt sex med kunne hun kysse på scenen og likevel kun tenke profesjonelt på det. Det burde ha betrygget deg!

Det å vite at det er et stort apparat rundt, masse detaljer som kjæresten din må huske å gjøre riktig, masse folk rundt, det burde også betrygge deg. Men du tar jo ikke noe av de tilbakemeldingene du får konstruktivt, og da tror jeg det blir vanskelig mellom deg og kjæresten. Husk også at menn kan få stå uten at de ønsker det, og selv om han skulle få stå mens han kysser en kollega, så trenger det ikke være lyst involvert fra hans side, men en reflektorisk funksjon som han ikke styrer. Skulle det skje så vil både han, kollegaene og alle rundt forholde seg profesjonelt til det og trolig ikke nevne det. Det vil heller ikke bety at han vil fantasere eller ha lyst på kollegaen i ettertid.

Det er lurt å snakke med ham, men om du ikke føler deg trygg etterpå så er det nok det beste for dere begge å heller gå fra hverandre, ellers risikerer du å bli ødelagt av usikkerhet/sjalusi og han av det å alltid bli mistenkeliggjort. Om du tar til deg at han faktisk bare gjør en jobb og at det ikke er noe seksuelt i det, da kan dere ha en fremtid sammen. Dvs. dette er helt opp til deg selv, og du og han har en fremtid sammen.

 

Anonymkode: 106ca...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/20/2017 den 23.43, beef sister skrev:

Jeg har ofte tett kroppskontakt med andre menn, det vil si at hendene kan berøre store deler av kroppen min/intime områder. Fra tid til annen innebærer det også litt kyssing. 

I forholdet vårt er jeg jo ikke den som står utenfor og ser på, og jeg kan sikkert skjønne at det ikke er så gøy å se på,  men allikevel forventer jeg at min partner har såpass med tillit til meg at han forstår at det handler om profesjonalitet. Det er en del av jobben begge parter, og ikke noe mer enn det.

Jeg hadde faktisk blitt ganske skuffet over ham dersom han hadde begynt å stille meg spørsmål/vist usikkerhet rundt min profesjonalitet. 

For min del er dessuten tankene mine og fokuset mitt langt unna hvor hendene befinner seg eller hvem sine lepper jeg berører - det er helt andre ting jeg er opptatt av. 

(PS: jeg lar meg lett sjarmere, men jeg har faktisk aldri opplevd at fokuset mitt har vært et annet sted. Selv ikke når jeg har hatt tett kontakt med menn jeg har hatt sex med både før og etter).

Hva jobber du som? 

Anonymkode: 9a2c4...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje da greit å takke dem for svar eller gi dem en ordentlig tilbakemelding siden de har tatt seg tid til å svare deg og forsøke å berolige deg.

Holdningen du viser her gir deg dessverre bare mer usympatiske svar.

Og som en allerede har påpekt, nei, hun som nevnte sex skrev det ikke slik du velger å tolke det. Hvis du tolker kjæresten din like negativt som hun som skrev det så håper jeg for din del at du dropper ham, det blir for slitsomt for deg og for vondt å gå rundt med en slik usikkerhet. Og det sier jeg ikke for å være ekkel med deg, men fordi det er vondt å gå slik du har det. Hun som skrev det med sex skrev det fordi hun fortalte at selv de hun hadde hatt sex med kunne hun kysse på scenen og likevel kun tenke profesjonelt på det. Det burde ha betrygget deg!

Det å vite at det er et stort apparat rundt, masse detaljer som kjæresten din må huske å gjøre riktig, masse folk rundt, det burde også betrygge deg. Men du tar jo ikke noe av de tilbakemeldingene du får konstruktivt, og da tror jeg det blir vanskelig mellom deg og kjæresten. Husk også at menn kan få stå uten at de ønsker det, og selv om han skulle få stå mens han kysser en kollega, så trenger det ikke være lyst involvert fra hans side, men en reflektorisk funksjon som han ikke styrer. Skulle det skje så vil både han, kollegaene og alle rundt forholde seg profesjonelt til det og trolig ikke nevne det. Det vil heller ikke bety at han vil fantasere eller ha lyst på kollegaen i ettertid.

Det er lurt å snakke med ham, men om du ikke føler deg trygg etterpå så er det nok det beste for dere begge å heller gå fra hverandre, ellers risikerer du å bli ødelagt av usikkerhet/sjalusi og han av det å alltid bli mistenkeliggjort. Om du tar til deg at han faktisk bare gjør en jobb og at det ikke er noe seksuelt i det, da kan dere ha en fremtid sammen. Dvs. dette er helt opp til deg selv, og du og han har en fremtid sammen.

 

Anonymkode: 106ca...438

Fantastisk at noen gidder. Hun biter vel hodet av deg også...

Anonymkode: b7116...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her diskutere dere eksotisk dans, sykepleiere og masse ting jeg ikke spør om!!! Hvilken rolle spiller det for meg mener du? 

Hyggelig du. Herregud 

Anonymkode: db951...461

Jeg hadde tenkt til å svare deg ordentlig på dette, for det er faktisk en situasjon jeg lever med. Et slikt svar krever at man setter av litt tid. Og det mistet jeg faktisk lysten til da jeg så disse smålige svarene dine. Hva i all verden spiller det for rolle om noen av svarene i tråden er litt utenfor det du spurte om? Vær klar over at når du ber om hjelp fra andre, så vinner du på å fremstå som litt sympatisk selv. 

 

Anonymkode: 15db6...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det gidder jeg ikke. Folk får holde på som dem vil, men jeg synes det blir ganske dumt å trekke inn helt urelevante ting!

Anonymkode: db951...461

"Irrelevante". "Urelevante" er ikke et ord. 

Anonymkode: 15db6...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Pashla skrev:

Hun sa verken at hun strippet eller kysset noen. Hun sa at det fint går an å være profesjonell også med dem hun før har hatt sex med. Og alle danseformer innebærer kroppskontakt, altså. Har du sett tango...?

Jo hun sier at hun kysser ofte og har hatt sex med kollegaer.

Jeg tror jeg veit mer om tango enn det ja 

 

Stripper kommer fram seinere i tråden 

Anonymkode: db951...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare gå ut fra, gitt at du er som du er, at alle som må kysse noen på jobb også puler dem, gjentatt og med innlevelse, i alle hulrom og gjerne flere av gangen og mens det filmes? Det må jo i bunn og grunn være bedre for deg å bare ta den helt ut og gå din vei. For ikke å snakke om hvor mye bedre det må være for stakkaren du er sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
2 minutter siden, sug lut skrev:

Kan du ikke bare gå ut fra, gitt at du er som du er, at alle som må kysse noen på jobb også puler dem, gjentatt og med innlevelse, i alle hulrom og gjerne flere av gangen og mens det filmes? Det må jo i bunn og grunn være bedre for deg å bare ta den helt ut og gå din vei. For ikke å snakke om hvor mye bedre det må være for stakkaren du er sammen med.

Tror du skyter langt over mål her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Pashla skrev:

Tror du skyter langt over mål her...

Jeg synes det var riktig så konstruktivt, jeg.

Hm, det var vel i går det var en tråd her om vellykka/mislykka mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, brukerdebatt, avsporinger og spekulasjoner. Minner om at folk har forskjellige syn på ting og innlegg lett kan oppfattes feil da man mister noe av kommunaksjonen da den foregår skriftlig.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ann Christin skrev:

Tråden er ryddet for personangrep, brukerdebatt, avsporinger og spekulasjoner. Minner om at folk har forskjellige syn på ting og innlegg lett kan oppfattes feil da man mister noe av kommunaksjonen da den foregår skriftlig.

Ann Christin, admin

Slik modereringen skjer her så virker det som om dere egentlig ikke er så interessert i å ha folk på forumet. Men regner med at denne kommentaren også blir slettet som avsporing - slik den forrige kommentaren min ble hvor jeg støttet Pashla i at det er moderert bort mye i tråden som ikke var brudd på forumreglene.

Dette er en trolletråd hvor Hi selv har provosert for å drive tråden fremover. Da må dere enten slette tråden eller stenge den, ikke ta bort ting som gir tråden en helt annen mening enn det Hi selv har drevet frem med tråden.

Anonymkode: 106ca...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Slik modereringen skjer her så virker det som om dere egentlig ikke er så interessert i å ha folk på forumet. Men regner med at denne kommentaren også blir slettet som avsporing - slik den forrige kommentaren min ble hvor jeg støttet Pashla i at det er moderert bort mye i tråden som ikke var brudd på forumreglene.

Dette er en trolletråd hvor Hi selv har provosert for å drive tråden fremover. Da må dere enten slette tråden eller stenge den, ikke ta bort ting som gir tråden en helt annen mening enn det Hi selv har drevet frem med tråden.

Anonymkode: 106ca...438

Det er så unødvendig mår moderatorene går bananas og moderer tråden fullstendig ihjel. Så jeg er enig i det at det ikke virker som om de er så interessert i å ha folk her på forumet. Og de liker heller ikke kritikk, så både dette og ditt innlegg kommer nok til å bli slettet som avsporinger, det pleier de å gjøre

Anonymkode: a2e2a...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...