Gå til innhold

Noen som er sammen med noen som må kysse med andre på jobb osv?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater en fyr som spiller i noen kort filmer osv og kjenner at det plager meg skikkelig at han med gjevne mellomrom kysser og er intim med andre. 

Er det innafor og snakke med han om usikkerheten min rundt det? 

Hvordan takler dere det? At andre kysser og e intime med deres kjæreste? 

Anonymkode: db951...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var sammen med en skuespiller, ja. Din usikkerhet skyldes nok at du ikke skjønner graden av profesjonalitet i dette.

Når du ser ham f eks gråte på film: tror du han er lei seg på ekte, og at han uttrykker sine egne følelser i den gråten? Hvis ikke: hvorfor tror du kyssene og berøringene han må gjøre, er oppriktige? 

Anonymkode: b7116...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ofte tett kroppskontakt med andre menn, det vil si at hendene kan berøre store deler av kroppen min/intime områder. Fra tid til annen innebærer det også litt kyssing. 

I forholdet vårt er jeg jo ikke den som står utenfor og ser på, og jeg kan sikkert skjønne at det ikke er så gøy å se på,  men allikevel forventer jeg at min partner har såpass med tillit til meg at han forstår at det handler om profesjonalitet. Det er en del av jobben begge parter, og ikke noe mer enn det.

Jeg hadde faktisk blitt ganske skuffet over ham dersom han hadde begynt å stille meg spørsmål/vist usikkerhet rundt min profesjonalitet. 

For min del er dessuten tankene mine og fokuset mitt langt unna hvor hendene befinner seg eller hvem sine lepper jeg berører - det er helt andre ting jeg er opptatt av. 

(PS: jeg lar meg lett sjarmere, men jeg har faktisk aldri opplevd at fokuset mitt har vært et annet sted. Selv ikke når jeg har hatt tett kontakt med menn jeg har hatt sex med både før og etter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kysser ikke, men jeg tar ofte på peniser og jeg bretter ut kjønnslepper rett som det er.. Ofte stikker jeg en finger opp i rumpa på folk også..

Mannen min har aldri reagert noe nevneverdig på det.. 

Anonymkode: 2f871...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kysser ikke, men jeg tar ofte på peniser og jeg bretter ut kjønnslepper rett som det er.. Ofte stikker jeg en finger opp i rumpa på folk også..

Mannen min har aldri reagert noe nevneverdig på det.. 

Anonymkode: 2f871...bfa

Stikker fingeren i rumpa på folk??? Åååå, der går nok grensen for min del. Sjalusien min hadde nok vært for sterk til å takle at mannen min stakk fingeren i rumpa til andre menn... Spesielt hvis han hadde tatt på penisen deres først...😱 🤣🤣🤣

Anonymkode: a2ffe...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stikker fingeren i rumpa på folk??? Åååå, der går nok grensen for min del. Sjalusien min hadde nok vært for sterk til å takle at mannen min stakk fingeren i rumpa til andre menn... Spesielt hvis han hadde tatt på penisen deres først...😱 🤣🤣🤣

Anonymkode: a2ffe...6e0

Haha, høres vel mer ut som om anonym 6e0 er urolog eller noe. Det er vel ikke noe å være sjalu på?

Anonymkode: a2e2a...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kysser heller ikke på jobb... Men tar på mange kropper, og hender at jeg blir tafset på jeg også. Ser både menn og kvinner nakne, og må tidvis berøre kjønnsdeler. 

Kollegaen(e) mine må noen ganger se meg i undertøyet, og jeg har stadig gått inn i guttas garderobe for å gi en beskjed (og fått lov) og dermed sett (noen ganger meget veltrente) unge menn i undertøyet. 

....min mann har aldri brydd seg. For til sammenligning med din situasjon så handler det om hans respekt til min profesjonalitet. (Noe du må få deg) Og fra min side betryggende hjelp til innsikt i min tankegang i de situasjonene. -Jeg kan ikke forvente at han bare skal forstå uten videre, og han må forvente at jeg ikke tenker sexuelt på jobb. 

Anonymkode: 4700f...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, beef sister skrev:

Jeg har ofte tett kroppskontakt med andre menn, det vil si at hendene kan berøre store deler av kroppen min/intime områder. Fra tid til annen innebærer det også litt kyssing. 

I forholdet vårt er jeg jo ikke den som står utenfor og ser på, og jeg kan sikkert skjønne at det ikke er så gøy å se på,  men allikevel forventer jeg at min partner har såpass med tillit til meg at han forstår at det handler om profesjonalitet. Det er en del av jobben begge parter, og ikke noe mer enn det.

Jeg hadde faktisk blitt ganske skuffet over ham dersom han hadde begynt å stille meg spørsmål/vist usikkerhet rundt min profesjonalitet. 

For min del er dessuten tankene mine og fokuset mitt langt unna hvor hendene befinner seg eller hvem sine lepper jeg berører - det er helt andre ting jeg er opptatt av. 

(PS: jeg lar meg lett sjarmere, men jeg har faktisk aldri opplevd at fokuset mitt har vært et annet sted. Selv ikke når jeg har hatt tett kontakt med menn jeg har hatt sex med både før og etter).

Hva jobber du med?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, høres vel mer ut som om anonym 6e0 er urolog eller noe. Det er vel ikke noe å være sjalu på?

Anonymkode: a2e2a...5c3

Eller er sykepleier😉Vi gjør det støtt😊

Anonymkode: de28a...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eller er sykepleier😉Vi gjør det støtt😊

Anonymkode: de28a...7b5

Eller sykepleier ja :) Eller hjelpepleier som jeg har jobbet som, har har gjort det endel jeg og. Mange muligheter, og særdeles lite å være sjalu på :D

Anonymkode: a2e2a...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eller sykepleier ja :) Eller hjelpepleier som jeg har jobbet som, har har gjort det endel jeg og. Mange muligheter, og særdeles lite å være sjalu på :D

Anonymkode: a2e2a...5c3

Enig. Helsearbeidere ogskuespillere kan ikke sammenliknes her. Ingen blir vel sjalu på helsearbeidere? Hi sitt tema var uansett kyssing, og jeg driver i alle fall ikke og kysser på pasientene mine. 

Anonymkode: 1fee1...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var sammen med en skuespiller, ja. Din usikkerhet skyldes nok at du ikke skjønner graden av profesjonalitet i dette.

Når du ser ham f eks gråte på film: tror du han er lei seg på ekte, og at han uttrykker sine egne følelser i den gråten? Hvis ikke: hvorfor tror du kyssene og berøringene han må gjøre, er oppriktige? 

Anonymkode: b7116...401

Dette var vel et dårlig eksempel, for det er vel nettopp å hente opp følelser de gjør for å fremstå som ekte? I triste sener tenker de på noe de har opplevd som er trist feks. Når det er sagt tror jeg intime sener er så kleint, at her prøver man på det motsatte, dvs å ikke føle noenting. Det står jo en liten haug mennesker og ser på også, så tror neppe det er særlig erotisk/romantisk/pirrende.

Anonymkode: 70768...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, beef sister skrev:

Jeg har ofte tett kroppskontakt med andre menn, det vil si at hendene kan berøre store deler av kroppen min/intime områder. Fra tid til annen innebærer det også litt kyssing. 

I forholdet vårt er jeg jo ikke den som står utenfor og ser på, og jeg kan sikkert skjønne at det ikke er så gøy å se på,  men allikevel forventer jeg at min partner har såpass med tillit til meg at han forstår at det handler om profesjonalitet. Det er en del av jobben begge parter, og ikke noe mer enn det.

Jeg hadde faktisk blitt ganske skuffet over ham dersom han hadde begynt å stille meg spørsmål/vist usikkerhet rundt min profesjonalitet. 

For min del er dessuten tankene mine og fokuset mitt langt unna hvor hendene befinner seg eller hvem sine lepper jeg berører - det er helt andre ting jeg er opptatt av. 

(PS: jeg lar meg lett sjarmere, men jeg har faktisk aldri opplevd at fokuset mitt har vært et annet sted. Selv ikke når jeg har hatt tett kontakt med menn jeg har hatt sex med både før og etter).

Merker jeg lurer på hva du jobber med??

Anonymkode: 70768...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Merker jeg lurer på hva du jobber med??

Anonymkode: 70768...e06

Tror du ikke det er skuespiller?

Anonymkode: a2e2a...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror du ikke det er skuespiller?

Anonymkode: a2e2a...5c3

Tja, da kunne hun vel bare skrevet det?

Anonymkode: 70768...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Merker jeg lurer på hva du jobber med??

Anonymkode: 70768...e06

Danser, garantert.

Anonymkode: eedcc...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha, høres vel mer ut som om anonym 6e0 er urolog eller noe. Det er vel ikke noe å være sjalu på?

Anonymkode: a2e2a...5c3

Var vel mest meint som en fleip fra min side 😄

Anonymkode: a2ffe...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eller er sykepleier😉Vi gjør det støtt😊

Anonymkode: de28a...7b5

Sykepleier, ja😆

Anonymkode: 2f871...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Danser, garantert.

Anonymkode: eedcc...8df

Av typen eksotisk da eller?

Anonymkode: 70768...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja....... Jeg snakka ikke akkurat om sykepleiere. Det skjønner dere vell at er noe helt annet?? 

Anonymkode: db951...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette var vel et dårlig eksempel, for det er vel nettopp å hente opp følelser de gjør for å fremstå som ekte? I triste sener tenker de på noe de har opplevd som er trist feks. Når det er sagt tror jeg intime sener er så kleint, at her prøver man på det motsatte, dvs å ikke føle noenting. Det står jo en liten haug mennesker og ser på også, så tror neppe det er særlig erotisk/romantisk/pirrende.

Anonymkode: 70768...e06

Karakterskuespill er mer enn "tenk på noe trist." Og det er heller ikke private følelser som skal kanaliseres. Da vil man spille mye dårligere! 

De henter fram følelser de selv eier og har opplevd, ja. Men de gråter f eks ikke over noe som er sørgelig for dem selv her og nå.  La oss si at han spiller en person som har mistet sin far: Skuespilleren kan fint ha begge to foreldre i live, og likevel gråte på scenen. Han gråter ikke over sin døde far. 

Og dermed har intimiteten han viser, eller forelskelsen han spiller, like lite med hans egne private følelser å gjøre. Han kysser ikke den andre skuespilleren av eget begjær, like lite som han gråter over sin egen far. 

Anonymkode: b7116...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Av typen eksotisk da eller?

Anonymkode: 70768...e06

Klassisk ballett inneholder også MYE kroppskontakt. Mange løft, blant annet.

Anonymkode: b7116...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Klassisk ballett inneholder også MYE kroppskontakt. Mange løft, blant annet.

Anonymkode: b7116...401

Men denne diskusjonen kan dere ta i en egen tråd eller? 

Anonymkode: db951...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men denne diskusjonen kan dere ta i en egen tråd eller? 

Anonymkode: db951...461

Man skulle da virkelig tro at dette var relevant for deg, når det kommer fra folk som jobber på tilsvarende måter?

Har bare ett råd til deg: Finn deg en ny fyr og la kjæresten din bli sammen med en som fortjener ham. Du vil gi dere begge to en gave med det.

Anonymkode: b7116...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...