Gå til innhold

Kveldens spørsmål. Synes du det er tøsete å ha mer enn tjue sex partnere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da får jeg erklære meg som stolt tøs! Har hatt 22 sexpartnere, er flere og 40 år.

Men må bare innrømme at det er en merkelig tittel å få. Jeg mistet ikke min jomfrudom før jeg var 22 år. Nå har jeg vært uten sex i fire år fordi jeg ikke har møtt noen mann jeg ønsker å ha sex med, i hvert fall ingen som er tilgjengelig. Før min siste eks hadde jeg også tre sexløse år av samme grunn.

Gøy å være umoralsk tøs, gitt! ;)

Forresten - var det Gud som utnevnte deg til kveldens moralske vokter? Ha-ha... nei, det kan det i hvert fall ikke ha vært. Enten man tror på Gud eller ei så har vel de fleste hørt at hans sønn snakket om å ikke dømme andre om man ikke er helt uten synd selv. Mener han hadde noe å si om en viss frk. Maria Magdalena også. Ellers synes jeg Matteus sier det bra, Hi - hvis det er slik at du er kristen da? I så fall, les på nytt Matteus 7, 1-2 (om det å ikke dømme andre) og 7-15. Kanskje spesielt 15: "Ta dere i vare for de falske profetene! De kommer til dere i saueham, men innvendig er de glupske ulver." https://www.bibel.no/Nettbibelen.aspx?parse=Matt 7,7-14

En ikke-kristen tøs som lever som en nonne og siterer Bibelen - jepp, det er visst meg :D

 

Anonymkode: 790bc...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både jeg og samboeren har hatt flere enn 20 hver. Ser ikke på det som noe problem og er glad for å ha fått smakt litt på livet, bokstavelig talt. Nå er det null problem å være monogam, man har jo smakt gresset på begge sider og vet hvor man vil ligge. At noen synes det er tøsete bryr meg midt i skjoldbruskkjertelen.

Anonymkode: d9603...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et liv og jeg syns det er opp til hver enkelt hvor mange sexpartnere en velger ha gjennom livet. Hvem har rett legge seg opp i det.

Klem*:strix:

Endret av Sommerbriiis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge folk beskytter seg skikkelig og har sex fordi de har valgt det selv, så er det ikke noe antall som er galt eller rett, moralsk eller umoralsk. 

Ja til mindre fordommer og mer tøsing i verden :D 

 

Anonymkode: c199b...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år og har hatt 36 sexpartnere. Jeg elsker sex og ser ikke problemet. Det høres mye ut og noen vil kanskje reagere på det men så lenge jeg har det greit med meg selv og kun har hatt sex av fri vilje og er fornøyd så ser jeg ikke grunnen til at noen skal få bestemme at det er feil. :) 

Anonymkode: c62b2...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg bryr meg veldig lite om hvor mange noen har hatt sex med. Så lenge det er ønsket og man passer på egen helse er det da bare å ha sex med så mange/få man ønsker.

Tøs er forresten et ord jeg liker dårlig..

Selv har jeg hatt to sexpartnere i mitt liv, fordi det er det som har passet meg. Min venninne mistet tellingen etter 60stk, ser ikke på henne som verken tøs eller løs. For alt jeg vet kan jeg være mer "tøsete" enn henne i senga ;)

Anonymkode: 05236...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting med andres sexliv å gjøre, og dømmer ingen.

Jeg foretrekker likevel at min partner har hatt så få sex-partnere som mulig. Dette fordi jeg vil ha færrest mulig å bli sammenlignet med. Jeg slapper mer av om jeg har færre å "konkurrere mot". Vil jo ikke at han skal savne eller lengte tilbake etter noen andre enn meg. Samtidig føler jeg at sexen blir mer intim, intens og betydningsfull hvis han ikke har delt det med for mange andre. Jeg vil være spesiell for ham, og jeg vil at sexen vår skal være spesiell, og knytte oss ekstra tett sammen. 

Anonymkode: 69157...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøsete tenker jeg ikke at jeg er, sånn generelt. Er vel et par stykker jeg kunne latt være å ha meg med, de øker muligens tøsefølelsen. Men mest fordi det ga meg lite selv, og jeg føler at jeg "ofret" min egen nytelse til fordel for dem. Derav tøsefølelsen, ikke fordi vi pulte. Har hatt flere enn tjue, men de fleste hadde jeg glede av, og jeg enten styrte showet eller vi var helt likeverdige. Har hatt noen menn som var tøser selv, så føler jeg ender opp sånn nogenlunde likt. Jeg respekterer at noen av dere synes man skal holde seg til få sexpartnere, og forventer respekt for at jeg ikke er så opptatt av det. Nå er jeg så heldig å ha hatt samme fyr i 17 år, og er superfornøyd med det, så tviler på at jeg blir å få så mange flere hakk i erobringsknivskjeftet mitt.😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en frem til jeg var 43 år. Hadde 7 på 1.5 år skilkelig tøs.

Så mistet jeg lysten frem til jeg møtte han jeg er med nå. 9 tilsammen føler selv det er mange..

 

Anonymkode: ca365...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med ca 20 stykker. Alle disse var når jeg var mellom 15 og 22. Mannen vet ikke dette antallet, og ikke har jeg behov for å fortelle han det heller, like lite som jeg ønsker å vite hvor mange han har hatt sex med, selv om jeg tror det er færre.

Jeg ser ikke på meg selv som tøs nå, har hatt et stabilt forhold med mannen i 14 år.

Men, ja, jeg vet at jeg var både tøs og løs da. Er ingenting som jeg skammer meg over, er noe som har vært med på å prege den jeg er i dag, g jeg har med meg de erfaringene videre i livet. Skal ikke si at jeg hadde gjort det samme igjen om jeg kunne velge, men det kan jeg jo ikke.

Anonymkode: 61950...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt på en sånn mann som enkelte av dere, og er dessverre gift med ham i dag (fant ikke ut av hans holdninger før ca. 2 år inn i ekteskapet og 2 barn senere). Han klarer ikke å tenne på meg og ha sex med meg fordi jeg har hatt "for mange" (hadde 10 stk før ham, to av dem var lange forhold og resten var spredt over singelperiode på rundt 4 år). Samtidig som han selv har vel hatt 30 +. Han ser altså verdien i en dame ut fra hvor mange hun har hatt sex med. For å si det sånn, skilsmissen er nært forestående.

Anonymkode: 95758...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med 16 stk før jeg var 20. Og har ikke vært singel siden jeg var 14. Så ja, det er litt tøsete. Hadde ikke vært så ille om jeg hadde vært singel i mange mange år, men det har jeg altså ikke vært. Har ikke hatt sex  med andre enn mannen de siste 11 årene da

Anonymkode: 21d0f...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper ikke det er snakk om over 20 på en gang? I så fall dekker ikke ordet "tøs" hva jeg syns om det en gang.

Anonymkode: 5a9ec...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke brydd meg om, hvor mange folk har sex med. Om jeg møtte en mann som hadde hatt sex med 100 og, hadde ikke gjort noen ting. Selv er jeg 39 år, hatt sex siden jeg var 16 år, og hatt sex med 21 stk. Er det virkelig tøsete? 90% av de har jeg vært i forhold med og. Jeg har hatt 2 ONS, det ene da jeg var 18 år, og det andre da jeg var 31 år. Og funnet ut, at det er ikke noe for meg. Og jeg har bare sex med menn, jeg har datet over tid, og vi er i ferd med å bli sammen. Noen har flaks i kjærligheten, og finner den rette da de er unge, og er sammen med den mannen resten av livet. Andre har uflaks, og har derfor flere kortvarige forhold, og sliter med å finne den rette. Og jeg skulle gjerne ha funnet den rette med en gang, og vært sammen med han resten av livet mitt. Men sånn gikk det ikke. Og jeg leter fortsatt etter den rette, og kommer til å fortsette å ha sex.

Anonymkode: 6b402...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har hatt 34 før meg. Fra han var 17 til han var 23 da han møtte sin første kone hadde han vel hatt 30 av dem. Det er 6 partnere i året det, en annenhver mnd. Jeg syns han var ei mannehore, og han er klar over det. Der var det kvantitet som gjaldt så man kunne skryte til kompiser. Så jeg synes det bare viser om en ufyselig personlighet jeg da.. Nå hadde han hatt seg med 4 stk fra 23 til 30 derav en var kona og ei annen var ei han nesten gifta seg med. Så han roa seg betraktelig ned, og er i dag en rolig kar som aldri ville drevet på slik. Så hadde jeg møtt han nå jeg var ung hadde jeg ikke tatt i han med ildtang engang, det er rett og slett avskyelig.

 

Anonymkode: fdbf0...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har møtt på en sånn mann som enkelte av dere, og er dessverre gift med ham i dag (fant ikke ut av hans holdninger før ca. 2 år inn i ekteskapet og 2 barn senere). Han klarer ikke å tenne på meg og ha sex med meg fordi jeg har hatt "for mange" (hadde 10 stk før ham, to av dem var lange forhold og resten var spredt over singelperiode på rundt 4 år). Samtidig som han selv har vel hatt 30 +. Han ser altså verdien i en dame ut fra hvor mange hun har hatt sex med. For å si det sånn, skilsmissen er nært forestående.

Anonymkode: 95758...c28

Har samme som deg. Har hatt 10 stk før han, men han tror ikke på meg av en eller annen grunn :) Selv har han hatt 34 og synes ikke selv han har gjort noe galt. Hadde jeg visst dette før vi ble en greie hadde jeg aldri giddet.

Anonymkode: fdbf0...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har møtt på en sånn mann som enkelte av dere, og er dessverre gift med ham i dag (fant ikke ut av hans holdninger før ca. 2 år inn i ekteskapet og 2 barn senere). Han klarer ikke å tenne på meg og ha sex med meg fordi jeg har hatt "for mange" (hadde 10 stk før ham, to av dem var lange forhold og resten var spredt over singelperiode på rundt 4 år). Samtidig som han selv har vel hatt 30 +. Han ser altså verdien i en dame ut fra hvor mange hun har hatt sex med. For å si det sånn, skilsmissen er nært forestående.

Anonymkode: 95758...c28

Har du skrevet om ham her inne en gang? Forstår godt at du ikke kan leve med en slik mann. Han er jo så dobbelmoralistisk at det hadde vært komisk om det ikke er så tragisk for deg.

Problemet ligger kun hos ham, absolutt ikke hos deg! Han kommer jo aldri til å bli fornøyd uansett om han skulle treffe en jomfru. Treffer han en med lite seksuell erfaring så kommer han sikker til å synes det er for kjedelig, så da blir han nok utro.

Et slikt syn som han har på kvinner og sex, det avslører rimelig syke holdninger. Han som mann skal altså kunne ha sex med så mange han vil, det er bare noe en mann må gjøre, noe en mann har rett til. Men kvinner som har sex med flere, de er horer i hans øyne. Da lurer jeg på hvordan alle menn skal kunne få så mye erfaring med så mange ulike sexpartnere hvis samme menn skal gifte seg med uerfarne kvinner? Holdningen er jo så foreldet at vi kan sende ham 200 år tilbake i tid. Slike menn vil jo ofte ikke ha seg med de som jobber som horer heller. De er jo ikke særlig smarte slike menn, egentlig ganske så staur dumme når de ikke greier å se sin egen idiotiske dobbelmoral. Om han mister tenningen på deg så er det pga. at han selv er helt forkvaklet samt at han har et tenningsproblem - men som den lille mannen han er så tror han at han blir mer mann av å skylde på deg. Stakkars, lille, stusselige mann!

For all del - ikke la hans holdninger får ødelegge troen på deg selv! Masse lykke til videre! :)

Anonymkode: 790bc...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Pashla skrev:

På 19,9! 😂

Interessant å forestille seg det 0,9-knullet. Snakker vi mikropenis?

Jeg er forøvrig ikke tøs, jeg er bare generøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok hatt rundt 20 sex partnere, jeg har ikke holdt tellinga. Men sikkert rundt 20-25 stk. 

Og fler skal det bli, gitt ;)

Bryr meg heller om hva andre har. Whatever floats your boat.

Anonymkode: 69d8d...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt har det mye å si! 

Anonymkode: 61bfc...506

Eg veit ikkje kor mange mannen min har hatt sex med. Det går kjempefint!! 

Anonymkode: 8dc54...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi det handler om hvem du er, hva slags verdier du har. Alle kan selvsagt angre :) Men står man for det, er det noe i veien med deg; da er du umoralsk.

Anonymkode: 61bfc...506

Så om jeg "levde livet" og hadde mange sexpartnere i min ungdom, så er jeg umoralsk og har null verdier? Du virker forferdelig ung og naiv. Har vel hatt rett over 10 sexpartnere. Har vert med mannen i 15 år og er godt gift. Er det noe jeg angrer på, så er det at jeg ikkehadde flere sexpartnere. Sex er ikke noe syndig. Og ikke bryr jeg meg over hvor mange partnere mannen har hatt heller.

Anonymkode: 880d0...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og manne er tøsete 😂 Vi lever veldig fint med hverandre og våre 2 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er plutselig tøsete noe fælt å være nå? Ah, glemte at DIB er full av snerpete, moraliserende og trangsynte mennesker! 

Hva er så magisk med tallet 20? Hvorfor starter "syndigheten" med en gang du knekker over 20? 

Man bør behandle kroppen sin som den lystmaskinen den er skapt til å være. Kroppen elsker god mat, trening og masse sex. Da bør den få det ;-) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...