Gå til innhold

Kveldens spørsmål. Synes du det er tøsete å ha mer enn tjue sex partnere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og har du det sjøl? Hva hadde du tenkt om partneren din hadde hatt flere enn tjue sex partnere?

Anonymkode: 89446...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Jeg synes det er "tøsete" å ha mer enn 2 sexpartnere og. 
har ikke hatt det selv. Om partneren min hadde hatt det, hadde vi ikke vært sammen ;)

Anonymkode: 61bfc...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har hatt 20 partnere når du er 20 år har du definitivt vært litt "løs".

Har du hatt 20 partnere når du er 45 år, og har vært singel over tid så du har hatt noen elskere og ons er det helt innenfor

Selv ble jeg sammen med mannen min da jeg var 24 år og han var min 7'ende sengekamerat, det synes jeg er helt passe. Aner ikke hvor mange mannen har vært sammen med, det interesserer meg overhodet ikke. Nå er han sammen med meg :)

 

Anonymkode: d1d10...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Who cares... Så lenge det ikke er mens du er i et forhold så har ikke antall i fortiden noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Who cares... Så lenge det ikke er mens du er i et forhold så har ikke antall i fortiden noe å si.

Selvsagt har det mye å si! 

Anonymkode: 61bfc...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt har det mye å si! 

Anonymkode: 61bfc...506

Si meg hvorfor.

Anonymkode: ca365...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ha sex er utelukkende positivt så lenge det er noe begge parter har lyst til, og det endrer seg ikke av antallet man eventuelt har/har hatt sex med.

Ellers har ikke partneren min noe med hvor mange sexpartnere jeg har hatt. Jeg er veldig lite interessert i hvor mange han har hatt sex med før meg også. Hvilken rolle skal liksom det spille for meg og for vårt forhold?

Jeg er, om mulig, enda mindre interessert i antallet sexpartnere folk rundt meg har hatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt har det mye å si! 

Anonymkode: 61bfc...506

Det har jo ingenting å si så lenge du ikke puler rundt når du er i forhold. Ingen har noe med om du har hatt en eller førti sexpartnere! Har heller ingen betydning antallet partnere mannen har hatt heller. Hva mener du om en mann som har hatt 20+? Er du like rigid der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om du har hatt 20 partnere når du er 20 år har du definitivt vært litt "løs".

Har du hatt 20 partnere når du er 45 år, og har vært singel over tid så du har hatt noen elskere og ons er det helt innenfor

Anonymkode: d1d10...e46

Dette. :-)

Anonymkode: 09724...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, ja. Men det er min mening og den måten jeg velger å leve. Det er ikke dermed sagt at det er noen gjengs oppfatning :) 

Anonymkode: a4041...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Si meg hvorfor.

Anonymkode: ca365...894

Fordi det handler om hvem du er, hva slags verdier du har. Alle kan selvsagt angre :) Men står man for det, er det noe i veien med deg; da er du umoralsk.

Anonymkode: 61bfc...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 er faen meg grensa! 10 er bedre..men egentlig bør ingen kvinner ha sex med noen andre enn ektemannen.

 

Anonymkode: 93a93...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Det har jo ingenting å si så lenge du ikke puler rundt når du er i forhold. Ingen har noe med om du har hatt en eller førti sexpartnere! Har heller ingen betydning antallet partnere mannen har hatt heller. Hva mener du om en mann som har hatt 20+? Er du like rigid der?

Det gjelder selvsagt uavhengig av kjønn... Man kan selvsagt gjøre feil, og angre i ettertid. Men å stå for det og synes at 20 sexpartnere er helt greit? Det er ikke riktig

Anonymkode: 61bfc...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Fordi det handler om hvem du er, hva slags verdier du har. Alle kan selvsagt angre :) Men står man for det, er det noe i veien med deg; da er du umoralsk.

Anonymkode: 61bfc...506

Det er så mange religioner for deg å velge i mellom..hvordan skal du klare å velge den mest kvinnefiendtlig...

Anonymkode: 93a93...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi det handler om hvem du er, hva slags verdier du har. Alle kan selvsagt angre :) Men står man for det, er det noe i veien med deg; da er du umoralsk.

Anonymkode: 61bfc...506

Hvor går den universelle grensen for når man er umoralsk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det gjelder selvsagt uavhengig av kjønn... Man kan selvsagt gjøre feil, og angre i ettertid. Men å stå for det og synes at 20 sexpartnere er helt greit? Det er ikke riktig

Anonymkode: 61bfc...506

Trenger man å angre på god sex og hyggelig selskap? 

Hva om du etter mange år som singel, endelig møter drømmemannen - sorry vennen, det toget er gått, runda 20 for ikke lenge siden og da er kvota brukt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt har det mye å si! 

Anonymkode: 61bfc...506

Nei. Det har det virkelig ikke. 

Husk, det er jo ikke sånn at hver mann som har hatt penisen i deg legger igjen en permanent besmittelse av din dyd...

Anonymkode: a4bf8...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tøsete? Vil heller si det er trist om man ikke har fått pult nok, og slitsomt om man har tjue samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
11 minutter siden, beef sister skrev:

Hvor går den universelle grensen for når man er umoralsk? 

På 19,9! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi det handler om hvem du er, hva slags verdier du har. Alle kan selvsagt angre :) Men står man for det, er det noe i veien med deg; da er du umoralsk.

Anonymkode: 61bfc...506

Hvordan vil du beskrive de "verdiene" som syns 19 partnere er mer moralsk enn 20? 

Jeg vil beskrive dem som detaljorienterte og dobbeltmoralske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pashla skrev:

På 19,9! 😂

Lurt å finne seg en som mangler en lem når du nærmer deg grensen, ja! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
5 minutter siden, beef sister skrev:

Lurt å finne seg en som mangler en lem når du nærmer deg grensen, ja! 😁

Han nullkommaniern er jo egentlig bare en uthalingsmanøver! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit. Antall sexpartnere har alene lite å si om personlighet eller verdier.

min flotteste venninne har sikkert hatt 100. 30+ år og ingen langvarige forhold.

jeg har hatt 5.

Anonymkode: 699bf...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi det handler om hvem du er, hva slags verdier du har. Alle kan selvsagt angre :) Men står man for det, er det noe i veien med deg; da er du umoralsk.

Anonymkode: 61bfc...506

Ok. Så om man koser seg litt her og der i ungdomstiden så sier dette alt om hvilke verdier du har og hvem du er når du er 40 år og har hatt samme mann i 15 år. Tenk om vi alle hadde hatt samme verdier livet ut. Hvorfor bruke tid på å angre over noe som ikke har skadet noen? 

 

Anonymkode: 67070...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...