Gå til innhold

Mars 2018


Bearplace

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, kanskje4barnsmor skrev:

Gratulerer så mye!!😀❤️❤️❤️ Jeg skal på ul kl 17 i dag. Er sååå spent, og veldig nervøs!! 💕💕🙈

Lykke til. 

Jeg ble overraska over at de kunne ta utvendig. Så det veldig tydelig. Var nervøs jeg og, begynte å tenke i natt på om det var utenfor livmor osv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg også vært på ul😀 Fikk se et bitte lite knøtt med et sterkt bankende hjerte!!😍❤️ Jeg ble satt tilbake 5 dager.. Så er visstnok bare 6+1 i dag, men likevel et tydelig og sterkt hjerte ❤️ Da gjelder det å være tålmodig frem til ny ul i uke 12+1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MammaMø85 skrev:

Da har jeg vært på ul. Så et lite knøtt, med sterkt bankende hjerte.😍 Ble satt frem 6 dager, til 7+1. Skjønner ikke helt det i forhold til eggløsning men men 

Jeg har visst glemt at det er 7 dager i en uke. 3 dager frem var det visst 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kanskje4barnsmor skrev:

Da har jeg også vært på ul😀 Fikk se et bitte lite knøtt med et sterkt bankende hjerte!!😍❤️ Jeg ble satt tilbake 5 dager.. Så er visstnok bare 6+1 i dag, men likevel et tydelig og sterkt hjerte ❤️ Da gjelder det å være tålmodig frem til ny ul i uke 12+1.

Hvorfor ul i uke 12 hvis jeg kan spørre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nora-er-klar skrev:

Ser alle skal på tidlig ul? Jeg skal ikke før uke 18?

Ikke jeg heller 😔 Har veldig lyst da.. skal til gynekolog 17/8 så kanskje jeg får se noe da!?🤔😃🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Nora-er-klar skrev:

Ser alle skal på tidlig ul? Jeg skal ikke før uke 18?

De fleste som går før uke 18 har som regel hatt endel sa/ma og går da for å se at alt er ok for å roe seg selv ned. Flere har også en sykdom som må sjekkes opp av helsepersonell som bruker ul for å se at barnet utvikler seg skikkelig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, MammaMø85 skrev:

Hvorfor ul i uke 12 hvis jeg kan spørre? 

Fikk anbefalt det av legen som utførte ul. Jeg tenkte i uke 11, men i uke 12 har man kommet over den magiske grensen. Ting kan skje gjennom hele svangerskapet, men i utganspunktet er man tryggere når man først kommer såpass langt mtp fare for abort. Vi skal på ny sjekk da fordi det er betryggende og fordi storesøsken skal få se knøttet på film etterpå da :) De skal få vite om den lille etter neste ul😊❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så kvalm! Hele døgnet. Bruker nesten to timer på å få ned maten. Prøver å ha 3 måltider om dagen. Føler meg skjelven og helt utslitt. Nytt for meg, var ikke sånn med første. Andre som sliter? 

Please fortell meg at det snart går over! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MammaMø85 skrev:

Jeg er så kvalm! Hele døgnet. Bruker nesten to timer på å få ned maten. Prøver å ha 3 måltider om dagen. Føler meg skjelven og helt utslitt. Nytt for meg, var ikke sånn med første. Andre som sliter? 

Please fortell meg at det snart går over! 

Føler med deg. Jeg er kvalm hele dagen, og nå også begynt å kaste opp. Men i motsetning til deg så er jeg avhengig av å spise for å holde kvalmen litt på avstand. Klarer vel å holde meg Ok i 10-15 min etter et måltid, så jeg presser i meg mat hele tiden. Helt grusomt! Legger meg også kl 17-18 på ettermiddagen, for da har jeg ingenting mer å gå på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, MammaMø85 said:

Jeg er så kvalm! Hele døgnet. Bruker nesten to timer på å få ned maten. Prøver å ha 3 måltider om dagen. Føler meg skjelven og helt utslitt. Nytt for meg, var ikke sånn med første. Andre som sliter? 

Please fortell meg at det snart går over! 

 

1 hour ago, Altiboks said:

Føler med deg. Jeg er kvalm hele dagen, og nå også begynt å kaste opp. Men i motsetning til deg så er jeg avhengig av å spise for å holde kvalmen litt på avstand. Klarer vel å holde meg Ok i 10-15 min etter et måltid, så jeg presser i meg mat hele tiden. Helt grusomt! Legger meg også kl 17-18 på ettermiddagen, for da har jeg ingenting mer å gå på. 

Jeg sliter også med kvalmen 😕 kvalm hele døgnet og det er ingenting som hjelper. Spyr hver eneste morgen nå 😢 vet ikke hvordan det skal gå når ferien snart er ferdig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MammaMø85 skrev:

Jeg er så kvalm! Hele døgnet. Bruker nesten to timer på å få ned maten. Prøver å ha 3 måltider om dagen. Føler meg skjelven og helt utslitt. Nytt for meg, var ikke sånn med første. Andre som sliter? 

Please fortell meg at det snart går over! 

Har en helt grusom kvalme her også 🤢 Med førstemann gikk det over i uke 14... Jeg er helt lammet av dette. Bare det å ta seg en dusj er vanskelig. 8+5 nå, så "bare" noen få uker igjen til formen forhåpentligvis blir bedre.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sykt kvalm denne gangen. Tror jeg er 7+6 nå. Sist gang var jeg ikke kvalm el hadde noen symptomer kun bekken etter uke 34. Blir spennende å se denne gangen. Ferien er over og jobb på mandag, gruer meg til jobb og kvalmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere prøvd sånne seabands fra apoteket? Jeg syns kanskje det hjalp litt, men litt ubehagelig å ha på også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg ingefær i alskens varianter. Drops, te, shot, tabletter osv. Ingefærdrops fungerer bra! 😃 Har ikke vært kvalm i det hele tatt i dag 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Jeg har kjøpt meg ingefær i alskens varianter. Drops, te, shot, tabletter osv. Ingefærdrops fungerer bra! 😃 Har ikke vært kvalm i det hele tatt i dag 😍

Hvor får du kjøpt ingefærdrops? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MammaMø85 skrev:

Hvor får du kjøpt ingefærdrops? 

På helsekosten 😊 De heter Gin Gins 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? Jeg er 7+1, kvalm av og til, vonde bryst og trøtt. Ellers merker jeg ikke noe :) 

Endret av Dame27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Jeg har kjøpt meg ingefær i alskens varianter. Drops, te, shot, tabletter osv. Ingefærdrops fungerer bra! 😃 Har ikke vært kvalm i det hele tatt i dag 😍

Er disse dropsene veldig sterke? Jeg er så dårlig, så dårlig. Kan ikke huske å ha vært sånn her dårlig de andre gangene😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Altiboks skrev:

Er disse dropsene veldig sterke? Jeg er så dårlig, så dårlig. Kan ikke huske å ha vært sånn her dårlig de andre gangene😩

Jeg synes ikke de er sterke 😊 Fisherman er til sammenligning 3 ganger så sterke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Dame27 skrev:

Hvordan går det med dere? Jeg er 7+1, kvalm av og til, vonde bryst og trøtt. Ellers merker jeg ikke noe :) 

9+1, trøtt og har brystvorter som klør helt forferdelig 😅 Kvalmen er blitt borte med ingefær 😍 Ellers er alt tipp topp 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Dame27 skrev:

Hvordan går det med dere? Jeg er 7+1, kvalm av og til, vonde bryst og trøtt. Ellers merker jeg ikke noe :) 

5+6, kvalm om jeg ikke spiser fort nok om morgningen, tisser ofte, kjenner det vokser og dras nedi livmora og får en sånnen ør/svimmel følelse igjennom dagene som er kjempe ekkel. Syns dagene går kjeeeempeseint og gleder meg sykt til tidlig ul i uke 8+1 🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...