Gå til innhold

Mars 2018


Bearplace

Anbefalte innlegg

5 timer siden, KatjaBB skrev:

Det gikk heldigvis veldig bra ❤️ 8+1 i dag og hadde ultralyd i går, sterkt bankende hjerte og bare god stemning! 

Hvordan er formen din? Jeg kjenner fortsatt ingen ting, men må nyter jeg det istedet 👌🏼

Så herlig! 😍 Gratulerer så mye 🤰

Jeg er forferdelig oppblåst, trøtt og småkvalm hele tiden. Jeg holder meg hjemme, for jeg er så kraftig oppblåst at magen min er som en rund 6-måneders gravid-mage 😳 Nyt at du ikke kjenner noe 😍😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må spise annenhver time for å ikke bli kvalm. Prøver hardt å begrense inntaket hver gang, da jeg tydeligivs har mista alt som heter magemål. Jeg er slik som dere andre og må sjekke om jeg har blødd, får ofte disse murringene, verst var det i uke 6. Er også blitt ganske irritabel med kort lunte :D spesielt hvis det har gått 2 timer siden forrige måltid :D 

Har forøvrig fått helt dilla på Toroposesupper, spesielt kjøttsuppe, ertesuppe og tomatsuppe :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Gravid med foreløpig  termin 18 mars her. Er enda ganske surrealistisk og vanskelig å tro:) Tenkte å bestille med tidlig ultralyd i rundt uke 10. 

Gleder meg til å bli kjent med alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 2.gangs her. Termin mellom 7 og 16.mars en gang. Skal til legen i uke 8/10. Noen som vet om man får tidlig UL via legen når jeg ikke vet termin og med ca 10 dagers mellomrom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sofuuus skrev:

Jeg må spise annenhver time for å ikke bli kvalm. Prøver hardt å begrense inntaket hver gang, da jeg tydeligivs har mista alt som heter magemål. Jeg er slik som dere andre og må sjekke om jeg har blødd, får ofte disse murringene, verst var det i uke 6. Er også blitt ganske irritabel med kort lunte :D spesielt hvis det har gått 2 timer siden forrige måltid :D 

Har forøvrig fått helt dilla på Toroposesupper, spesielt kjøttsuppe, ertesuppe og tomatsuppe :D 

Toroposesupper 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei ☺️

Sniker meg forsiktig inn hit, ikm i morgen men har hatt to dager med svake positive tester!

Tørr ikke håpe helt enda, men satser på at digital lyser gravid i morgen om jeg ikke våkner opp "ihjel blødd" 🙈

 

Hvordan så deres tester ut 1-2 dager før ikm? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.7.2017 den 8.31, villekulla skrev:

Jeg og har nylig jaktet, og håper det er litt aktivitet her =) 

Gratulerer! Her har vi en datter på 5 og håper denne spiren gror. Skal på tidlig ul neste uke grunnet tidligere SA og XU, er da i uke 6-7 og håper det er hjertelyd å spore på riktig sted.

Masse lykke til! 

Dette forumet er så utrolig uoversiktlig så vet ikke om det blir her jeg er videre. Mammanett er lettere synes jeg.

 

jeg også skal på tidlig ul neste uke. Utrolig spent! Lykke til til deg også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Toroposesupper 😂 

Jeg blir med igjen jeg😁 4+3 i dag. Er sinnsykt trøtt og ømme bryster. Hatt syke menssmerter i over en uke, og som flere andre her, sjekker jeg for blod hele tiden. 😁 Liker ikke rødfarge, så blodet får holde seg borte😄

Jeg har også veldig lyst på suppe, samme hvilke, bare det er suppe. Gjerne Toro, men blir mye rett-i-koppen, særlig ertesuppe😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+0 i dag, synes jeg kan se stigning på testene fra torsdag til i dag? (Øverst er torsdag, nederst i dag (de to øverste er clearblue early så det skal kune være en strek, den i dag er clearblue pluss)

Mensen er ikke kommet, mye murringer og en snikende kvalme som kommer og går hele dagen og natten 😬

Får best resultat på tester tatt på ettermiddag, på morgenurin er de svakere :/

 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Arwen_79 skrev:

Jeg har også veldig lyst på suppe, samme hvilke, bare det er suppe. Gjerne Toro, men blir mye rett-i-koppen, særlig ertesuppe😁

Ja, er ikke det snodig da...haha :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Forsvarsfrue^^ skrev:

4+0 i dag, synes jeg kan se stigning på testene fra torsdag til i dag? (Øverst er torsdag, nederst i dag (de to øverste er clearblue early så det skal kune være en strek, den i dag er clearblue pluss)

Mensen er ikke kommet, mye murringer og en snikende kvalme som kommer og går hele dagen og natten 😬

Får best resultat på tester tatt på ettermiddag, på morgenurin er de svakere :/

 

image.jpeg

Ta en digital istede😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nora-er-klar skrev:

Ta en digital istede😊

Digital på morgenen viste ikke gravid :/

helt merkelig, men vil tro det kan være kjemisk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Arwen_79 skrev:

Jeg blir med igjen jeg😁 4+3 i dag. Er sinnsykt trøtt og ømme bryster. Hatt syke menssmerter i over en uke, og som flere andre her, sjekker jeg for blod hele tiden. 😁 Liker ikke rødfarge, så blodet får holde seg borte😄

Jeg har også veldig lyst på suppe, samme hvilke, bare det er suppe. Gjerne Toro, men blir mye rett-i-koppen, særlig ertesuppe😁

Så bra! Ikke alltid lav HCG har noe å si. Det var på 13 for noen dager siden? Jeg tenker egentlig at HCG er HCG. Det som betyr noe er at det er litt stigning. ☺️ 👌 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Vi4+1!?:-) skrev:

Så bra! Ikke alltid lav HCG har noe å si. Det var på 13 for noen dager siden? Jeg tenker egentlig at HCG er HCG. Det som betyr noe er at det er litt stigning. ☺️ 👌 

Den steg til 36 på 48 timer, har tatt ny som jeg får svar på i morgen. Men, jeg ser på en test jeg tok på fredag at det har steget😁

IMG_1450.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet dere hvor mye HCG har steget? Er det blodprøve? Jeg tok en forrige uke, men glemte å ta en ny så får ikke vite hvor mye det evt har steget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutes ago, Troikaen said:

Hvordan vet dere hvor mye HCG har steget? Er det blodprøve? Jeg tok en forrige uke, men glemte å ta en ny så får ikke vite hvor mye det evt har steget.

Blodprøve ja :)

du kan ta den denne uken da, stigning er stigning ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Arwen_79 skrev:

Da spotter man brunt😔

Brun spotting er vanlig. Det er masse rødt som ikke er bra. Krysser fingrene for at det ikke blir noe mer enn brunt. 

Men når jeg var gravid med nr 2 så fossblødde jeg i 2 timer. Var vel rundt uke 7, var helt sikker på at nå var det over. Målte HCG over to dager og det var dobling. Det var ganske så skummelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Vi4+1!?:-) skrev:

Brun spotting er vanlig. Det er masse rødt som ikke er bra. Krysser fingrene for at det ikke blir noe mer enn brunt. 

Men når jeg var gravid med nr 2 så fossblødde jeg i 2 timer. Var vel rundt uke 7, var helt sikker på at nå var det over. Målte HCG over to dager og det var dobling. Det var ganske så skummelt. 

Takk for svar❤️ Er bekymret for alt når man er førstegangsgravid. Har hatt "menssmerter" siden en uke etter EL, har noe nå også. Ikke konstante, mer som små "tak" i magen. Håper virkelig dette går bra, når man endelig har klart det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2017 den 21.26, tutti_87 skrev:

Hei! 2.gangs her. Termin mellom 7 og 16.mars en gang. Skal til legen i uke 8/10. Noen som vet om man får tidlig UL via legen når jeg ikke vet termin og med ca 10 dagers mellomrom?

Tror ikke du får ul når det "bare" er 10 dagers slingringsmonn... vi bestilte selv forrige uke (uke 7+0) selvom vi visste mens og el, men bare for å få bekreftet liv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nora-er-klar skrev:

Er det for tidlig å kjøpe mammaklær? 😂

Jeg har funnet frem noe av det gamle fra forrige mann og klær som egentlig var for store nå, for har lagt meg i sommer (hadde jeg sikkert lagt på meg uavhengig av baby altså) men jeg blir kvalm av trange klær. Gravidklærne er aaalt for store over magen, men har kjøpt noen nye gravidgensere 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen 😀

Da våger jeg meg inn hit.

Tok test i dag ( men har følt graviditeten på kroppen en stund allerede)☺️

Hadde en spontanabort den 10.06, og har ikke hatt mens etter det før jeg ble gravid på nytt. Men, om jeg regner første dag av sa som første dag av siste mens så er jeg 5+3 i dag, med foreløbig termin 19.03 iflg preglifeappen. Men, jeg er veldig usikker på termin siden jeg som nevnt hadde en sa den 10.06 ( uke 4+6)

Er grusomt redd for at det skal gå galt igjen, men håååper det ikke går galt to ganger på rad😕🙏🏼🙏🏼

Dette blir vårt 4. barn😀❤️❤️❤️ 

Masse lykke til alle sammen😀❤️

IMG_0219.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Bearplace skrev:

Tror ikke du får ul når det "bare" er 10 dagers slingringsmonn... vi bestilte selv forrige uke (uke 7+0) selvom vi visste mens og el, men bare for å få bekreftet liv 😊

Hehe. Er lov å prøve seg. Vi skal ha UL, men tenkte å vente til uke 11. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Bearplace said:

Jeg har funnet frem noe av det gamle fra forrige mann og klær som egentlig var for store nå, for har lagt meg i sommer (hadde jeg sikkert lagt på meg uavhengig av baby altså) men jeg blir kvalm av trange klær. Gravidklærne er aaalt for store over magen, men har kjøpt noen nye gravidgensere 😂

Jeg venter litt til tidlig ul har gitt svar på om det er liv eller ikke.. :) Men er jo litt på gjerdet med tanke på xu o.l.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...