Gå til innhold

Mars 2018


Bearplace

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Bearplace skrev:

Jeg har bekkenløsning og blandt annet viser dette seg med ilninger i lysken. Jeg hadde ganske mildt med første mann, nå med nr to er smertene grusomme og allerede 100% sykemeldt ... :(:( vondt i hele setet, inni liksom, korsrygg, innside lår, krampefølelse i ryggen og en lammende følelse ned til ankelen.  Innimellom sånne stikk at jeg blir slått i bakken... :( konstante smerter men blir bedre av hvile og og ikke bære, vaske, rydde, løfte etc... godt å gå som regel men dette blir som regel værre dagen etter... håper dette ikke er det samme du utvikler !

Åh såpass 😥 Bra du har sykemeldt deg, siden det kom så tidlig så trenger du nok å holde deg i ro! Får håpe at det gir seg etterhvert 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er på jakt etter et hyggelig og aktivt forum så jeg krysser fingrene her. :) 

Bruker mammanett også, men det er ikke så mye liv der lenger dessverre.

Jeg er 29år og testet positivt for noen dager siden. Ser ut til at jeg er 4+5 uker på vei og foreløpig termin er 13.mars. :)

Jeg har en datter på 11 fra før ❤️

Var gravid i vinter med termin i september, men mistet dessverre rundt uke 9. Håper virkelig jeg får være med hele løpet denne gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å være løs i magen i starten? Dag 2 med løs mage, føler meg litt uggen men hjelper når jeg får spist. Husker ikke åssen det var med første. 4+0 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det har gått galt her, dessverre. 3+ på CB Digital på onsdag, og 2-3 i dag.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Tror det har gått galt her, dessverre. 3+ på CB Digital på onsdag, og 2-3 i dag.. 

Det er ikke sikkert, har hørt om flere det har skjedd med! Har du noen andre symptomer? Krysser fingrene for at det går bra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, marier skrev:

Det er ikke sikkert, har hørt om flere det har skjedd med! Har du noen andre symptomer? Krysser fingrene for at det går bra!!!!

Tusen takk for oppmuntrende ord 😊 Har ømme pupper og tisser ofte. Skal på UL i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Tusen takk for oppmuntrende ord 😊 Har ømme pupper og tisser ofte. Skal på UL i morgen. 

At symptomene fortsatt er der er jo et godt tegn! Krysser fingre og tær for at alt er som det skal på ul i morgen ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, marier skrev:

At symptomene fortsatt er der er jo et godt tegn! Krysser fingre og tær for at alt er som det skal på ul i morgen ❤️❤️

Tusen takk 💖 Håper veldig på at alt er ok jeg også, men jeg har mine tvil 😕 Oppdaterer i morgen 💖💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Tusen takk 💖 Håper veldig på at alt er ok jeg også, men jeg har mine tvil 😕 Oppdaterer i morgen 💖💙

Lykke til ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen !! ❤️

Da våger jeg meg på å skrive til dere, i håp om at magefølelsen og formen stemmer/tilsier at jeg er gravid.. 🙈🙈

Jeg mistet i uke 4+6 10.06, og det var helt grusomt selv om at det var tidlig svangerskapet. Nå viser det seg at jeg sitter med nye symptomer som ømme, større bryst, kvalme ( nesten brekninger), trøtthet, springer ofte op do og har forbedret luktesans. Jeg er temmelig sikker på at jeg er gravid på nytt, men tør ikke teste enda.... 

Er iflg preglifeappen 4+1 i dag, og foreløpig termin 19.03 om dette stemmer.. Er veldig usikker, siden forrige "mens" var sa. ( sa varte i 6 dager, som en kraftigere mens og alle gravidsymptomer forsvant nærmest på dagen..)

Noen som vet om det er større risiko for å miste på nytt når man blir gravid igjen rett etter en sa?? 

Kommer ikke til å teste før om noen dager.

Ønsker dere alle riktig lykke til, og håper så inderlig jeg kan slå følge med dere her til mars 2018.. ❤️❤️❤️❤️💕❤️❤️😊

Anonymkode: d96bd...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hei alle sammen !! ❤️

Da våger jeg meg på å skrive til dere, i håp om at magefølelsen og formen stemmer/tilsier at jeg er gravid.. 🙈🙈

Jeg mistet i uke 4+6 10.06, og det var helt grusomt selv om at det var tidlig svangerskapet. Nå viser det seg at jeg sitter med nye symptomer som ømme, større bryst, kvalme ( nesten brekninger), trøtthet, springer ofte op do og har forbedret luktesans. Jeg er temmelig sikker på at jeg er gravid på nytt, men tør ikke teste enda.... 

Er iflg preglifeappen 4+1 i dag, og foreløpig termin 19.03 om dette stemmer.. Er veldig usikker, siden forrige "mens" var sa. ( sa varte i 6 dager, som en kraftigere mens og alle gravidsymptomer forsvant nærmest på dagen..)

Noen som vet om det er større risiko for å miste på nytt når man blir gravid igjen rett etter en sa?? 

Kommer ikke til å teste før om noen dager.

Ønsker dere alle riktig lykke til, og håper så inderlig jeg kan slå følge med dere her til mars 2018.. ❤️❤️❤️❤️💕❤️❤️😊

Anonymkode: d96bd...66f

Ifølge legen min er det ikke større risk for å miste igjen, snarere mindre risk at det skjer to ganger etter hverandre. Jeg har vært uheldig de gangene jeg har mistet, men risikoen har ikke vært større. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MammaMø85 skrev:

Ifølge legen min er det ikke større risk for å miste igjen, snarere mindre risk at det skjer to ganger etter hverandre. Jeg har vært uheldig de gangene jeg har mistet, men risikoen har ikke vært større. 

Ok. Jeg skal ta en test ila uka tenker jeg.

Ønsker dere alle sammen masse, masse lykke til ❤️❤️❤️❤️😊

Jeg kommer tilbake etter jeg har tatt test håper jeg😊❤️

Anonymkode: d96bd...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan jeg endelig si jeg har funnet en gruppe for meg, har termin 7 mars 2018 😁Er 5+5 i dag og er helt i ekstase over dette. Prøvd siden januar i år😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Pudding23 skrev:

Da kan jeg endelig si jeg har funnet en gruppe for meg, har termin 7 mars 2018 😁Er 5+5 i dag og er helt i ekstase over dette. Prøvd siden januar i år😁

Gratulerer! 😃 Du er 5+6 i dag, med termin 7. mars 😊 Jeg har også foreløpig termin da, om alt er i orden inne i magehuset 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som er tullete som har begynt å se på vogner etc ? Er jo så koselig å planlegge kjøp, klarer ikke vente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MammaMø85 skrev:

Er det bare jeg som er tullete som har begynt å se på vogner etc ? Er jo så koselig å planlegge kjøp, klarer ikke vente. 

Haha, det gjør jeg også 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL og sett en fin liten bønne med et bankende hjerte 💖💙 Alt var tipp topp 🤰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Da har jeg vært på UL og sett en fin liten bønne med et bankende hjerte 💖💙 Alt var tipp topp 🤰

Åh så deilig å lese!!! ❤️❤️ Var du på Sentrum Gynekologi? Hvor langt på vei er du nå? 

Jeg er i dag 7+3 men har en litt dårlig følelse... Skal på UL på torsdag.  Har absolutt ingen symptomer utenom pittelitt ømme pupper... Er det normalt?? Kjenner jeg er livredd MA... Hvordan er formen til dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, KatjaBB skrev:

Åh så deilig å lese!!! ❤️❤️ Var du på Sentrum Gynekologi? Hvor langt på vei er du nå? 

Jeg er i dag 7+3 men har en litt dårlig følelse... Skal på UL på torsdag.  Har absolutt ingen symptomer utenom pittelitt ømme pupper... Er det normalt?? Kjenner jeg er livredd MA... Hvordan er formen til dere? 

Jeg var på Ultraportalen 😊 Jeg er akkurat 6+0 😊

Forrige svangerskap var ømme pupper og litt trøtthet de eneste symptomene jeg hadde i 1. trimester 😊 Tipper du får se en nydelig liten skapning med et bankende hjerte 😍

Formen har vært fin helt til i går kveld 😊 Da kom kvalmen 🤢 Ellers har jeg blødd hver dag siden mandag, uten at det er noe galt. Jeg har en svært lettblødende livmorhals, og har alltid blødd når jeg har vært gravid. Jeg blir litt tussete og redd selv om jeg vet at blødningene mine er ufarlige, så jeg nyter ikke det å være gravid 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister meg forsiktig inn her.
Termin 16 mars etter innsett av blastocyst den 29 juni.
Dette blir forhåpentligvis 3mann. Har to fra før på 4,5 år og 2,5 år. Mistet i SA i november, ca 9 uker på vei.

Veldig spennende uker framover :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg dessverre forlate dere her, hadde litt mer blødning i går enn bare brun utflod, svie/smerter i rygg og mage i natt, nå i ettermiddag har blødningen tiltatt, så det gikk nok ikke veien denne gangen heller. Andre SA på rad, så nå satser jeg på at jeg har statistikken med meg neste gang, Heldigvis er det så tidlig at jeg "kaster ikke bort tid" på å gå gravid lengre før det går galt. 

Lykke til videre alle sammen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med her jeg😁 Positiv digital i dag. Bestilt blodprøve i morgen. Termi kalkulatoren sier termindato 23.mars.

Symptomer er veldig ømme og smertefulle bryster og småuggen. Har menssmerter, noe jeg ikke synes noe særlig om. Spennende tid fremover😁

IMG_1399.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krussemynte skrev:

Da må jeg dessverre forlate dere her, hadde litt mer blødning i går enn bare brun utflod, svie/smerter i rygg og mage i natt, nå i ettermiddag har blødningen tiltatt, så det gikk nok ikke veien denne gangen heller. Andre SA på rad, så nå satser jeg på at jeg har statistikken med meg neste gang, Heldigvis er det så tidlig at jeg "kaster ikke bort tid" på å gå gravid lengre før det går galt. 

Lykke til videre alle sammen! 

Huff, så leit! 😕 Håper å se deg på 1. trimester innen kort tid 🤰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Vi4+1!?:-) skrev:

Lister meg forsiktig inn her.
Termin 16 mars etter innsett av blastocyst den 29 juni.
Dette blir forhåpentligvis 3mann. Har to fra før på 4,5 år og 2,5 år. Mistet i SA i november, ca 9 uker på vei.

Veldig spennende uker framover :-)

 

 

 

Hvordan kan du være 9 uker på vei og ha termin en mnd etter meg ? :P jeg har 13 februar og er 9+ 1

Anonymkode: 8f49d...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...