Gå til innhold

Mars 2018


Bearplace

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Fugit skrev:

Damer. Jeg tar meg selv i å løpe på do mange ganger om dagen for å sjekke om jeg blør. Kjennes ut som mensen kommer hvert øyeblikk. Er litt slitsomt og blir redd :bond:

Slik hadde jeg det med førstemann! 😊 Det er slitsomt, men et veldig vanlig graviditetstegn 🤰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Slik hadde jeg det med førstemann! 😊 Det er slitsomt, men et veldig vanlig graviditetstegn 🤰 

Takk. Jeg har lest flere steder at mange har det slik. Allikevel... driver å sjekker, og barnefaren er ca like nervøs hver gang jeg er på do. Kanskje vi bare må ta oss sammen :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fugit skrev:

Takk. Jeg har lest flere steder at mange har det slik. Allikevel... driver å sjekker, og barnefaren er ca like nervøs hver gang jeg er på do. Kanskje vi bare må ta oss sammen :scorpis:

Jeg sjekket hele tiden jeg også 😂 Ta det som et godt tegn 😊 Spiren i magen prøver å fortelle deg at "her er jeg" 🤰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løper også å sjekker hele tida. I formiddag var jeg på butikken og ble så kvalm at jeg nesten holdt på  å spy på butikken, så fikk i meg noe mat raskt(!) når jeg kom i bilen.  

Jeg kom nylig hjem nå, og har hatt litt vondt i magen de siste timene... og det har kommet litt ferskt blod :o hoff.... håper ikke dette blir sorgens dag :( Er 5 + 4.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Sofuuus skrev:

Jeg løper også å sjekker hele tida. I formiddag var jeg på butikken og ble så kvalm at jeg nesten holdt på  å spy på butikken, så fikk i meg noe mat raskt(!) når jeg kom i bilen.  

Jeg kom nylig hjem nå, og har hatt litt vondt i magen de siste timene... og det har kommet litt ferskt blod :o hoff.... håper ikke dette blir sorgens dag :( Er 5 + 4.....

Håper med deg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv digital i dag 3+5! :-) foreløpig termin blir 16.mars. Dette blir barn nr. 3 med samme herlige mann:-) #skrekkblandetfryd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krussemynte skrev:

Positiv digital i dag 3+5! :-) foreløpig termin blir 16.mars. Dette blir barn nr. 3 med samme herlige mann:-) #skrekkblandetfryd

Nr 3 her også med samme mann 👍 Gratulerer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minera2011 skrev:

Nr 3 her også med samme mann 👍 Gratulerer :-)

Takk, det samme til deg! Hvor gamle er barna deres? Vi har to jenter, eldste blir 5 i oktober, yngste ble 2 i februar😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Krussemynte skrev:

Takk, det samme til deg! Hvor gamle er barna deres? Vi har to jenter, eldste blir 5 i oktober, yngste ble 2 i februar😅

Vi har en gutt på 6 år og en jente på 3,5 år :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Nora-er-klar skrev:

Håper med deg ❤️ 

Jeg har heldigvis ikke blødd noe mer, så jeg tror det gikk bra :D Takk for støtten <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spottet brunt/brun utflod siden forrige søndag, liten frisk blødning mandagen etter(festeblødning?), i går kveld fikk jeg svie i rygg og øm mage på høyre side i tillegg, fortsatt noe ømt i dag. kjenner jeg bekymrer meg for en ev exu, men kan hende det er for tidlig å kjenne symptomer på det? Tenkte å ringe jordmor i kommunen i morgen for å høre om jeg burde få sjekket det mer ut nå så tidlig. Har per dags dato ikke fastlege, bare vikarer, vil helst ikke diskutere problematikken med helsesekretær, vil liksom ikke ha legetime "unødig" heller😅 Ingen privat gyn her i området jeg kan kontakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6+0 idag. Begynner å kjenne de fleste symptomer nå. Har aldri skjønt hva metallsmak i munnen betyr før nå, jesus det er virkelig ekkelt😂 Er kvalm og har murringer fremdeles. Når man tenker at man blir gravid så er det jo en bonus at man slipper tanta i 9 måneder. Først må man bare gå med mensensmerter i noen måneder først! Haha. Det er ikke noen behagelig hverdag, likevel er jeg veldig glad for alle symptomer som dukker opp, siden det er noe vi har ventet på lenge. 😊 Har også ilinger nedover i lysken? Aldri hørt om før. Noen som også har dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Nora-er-klar skrev:

6+0 idag. Begynner å kjenne de fleste symptomer nå. Har aldri skjønt hva metallsmak i munnen betyr før nå, jesus det er virkelig ekkelt😂 Er kvalm og har murringer fremdeles. Når man tenker at man blir gravid så er det jo en bonus at man slipper tanta i 9 måneder. Først må man bare gå med mensensmerter i noen måneder først! Haha. Det er ikke noen behagelig hverdag, likevel er jeg veldig glad for alle symptomer som dukker opp, siden det er noe vi har ventet på lenge. 😊 Har også ilinger nedover i lysken? Aldri hørt om før. Noen som også har dette?

Jeg har bekkenløsning og blandt annet viser dette seg med ilninger i lysken. Jeg hadde ganske mildt med første mann, nå med nr to er smertene grusomme og allerede 100% sykemeldt ... :(:( vondt i hele setet, inni liksom, korsrygg, innside lår, krampefølelse i ryggen og en lammende følelse ned til ankelen.  Innimellom sånne stikk at jeg blir slått i bakken... :( konstante smerter men blir bedre av hvile og og ikke bære, vaske, rydde, løfte etc... godt å gå som regel men dette blir som regel værre dagen etter... håper dette ikke er det samme du utvikler !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig termin 20 mars. Symptomene er ømme pupper, trøtt, mensmurringer. Andregangs, men det er 6 år siden sist så håper kroppen husker selvom ikke jeg gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.7.2017 den 16.09, Krussemynte skrev:

Har spottet brunt/brun utflod siden forrige søndag, liten frisk blødning mandagen etter(festeblødning?), i går kveld fikk jeg svie i rygg og øm mage på høyre side i tillegg, fortsatt noe ømt i dag. kjenner jeg bekymrer meg for en ev exu, men kan hende det er for tidlig å kjenne symptomer på det? Tenkte å ringe jordmor i kommunen i morgen for å høre om jeg burde få sjekket det mer ut nå så tidlig. Har per dags dato ikke fastlege, bare vikarer, vil helst ikke diskutere problematikken med helsesekretær, vil liksom ikke ha legetime "unødig" heller😅 Ingen privat gyn her i området jeg kan kontakte.

Hvordan går det med deg? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Hvordan går det med deg? 😊

Relativt bra! Ikke brun utflod i dag ei heller ensidige smerter. I går hadde jeg litt brun utflod, men det var ikm så kan være bare derfor. Hadde da hatt litt brun utflod siden 5dpo + en liten blødning 6dpo(festeblødning?). Hadde SA i mai, det var helt annerledes. Siden ubehaget på høyre side har gitt seg, så avventer jeg bare å ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krussemynte skrev:

Relativt bra! Ikke brun utflod i dag ei heller ensidige smerter. I går hadde jeg litt brun utflod, men det var ikm så kan være bare derfor. Hadde da hatt litt brun utflod siden 5dpo + en liten blødning 6dpo(festeblødning?). Hadde SA i mai, det var helt annerledes. Siden ubehaget på høyre side har gitt seg, så avventer jeg bare å ser.

Krysser fingrene og håper på det beste😊🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Krussemynte skrev:

Relativt bra! Ikke brun utflod i dag ei heller ensidige smerter. I går hadde jeg litt brun utflod, men det var ikm så kan være bare derfor. Hadde da hatt litt brun utflod siden 5dpo + en liten blødning 6dpo(festeblødning?). Hadde SA i mai, det var helt annerledes. Siden ubehaget på høyre side har gitt seg, så avventer jeg bare å ser.

Håper det går seg til! 😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig forstoppet i magen, hva gjør dere for dette? Tenkte jeg kunne spise noe svisker ellernoe. Men så tenkte jeg at det er enkelte matvarer man ikke skal spise for at man er redd for å få diare? Skal jeg da likevel spise noe som svisker? Kanskje rart spørsmål 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...