Gå til innhold

Jeg er gravid!! :D


junior18

Anbefalte innlegg

Sluttet på p-pilla i februar, hoppet av i svingen frem til mai, deretter hatt to måneder med prøving. I mai bare sex et par ganger, men i juni annenhver dag rundt EL. Det er så mange rundt meg som sliter med å bli gravide, og jeg var så innstilt på å måtte bruke lang tid. Også skjer det så fort!!! Det er helt sprøtt!! Lykke, glede, tårer og spenning - samtidig forstår jeg det ikke helt. Kjenner det i grunn meget lite på kroppen. 

Tok først to strips-tester fra RFSU, som viste en veeeeldig svak strek både 12dpo og 13dpo. Syntes knapt tok. I ettermiddag (13dpo) fikk jeg "gravid 1-2" på CB :) Det er helt fantastisk!

Hva gjør man videre? Allerede har tankene om at den lille ikke skal klamre seg fast dukket så smått opp. Når ringer man lege, jordmor osv?  Hvordan skal jeg klare å huske på alt jeg ikke kan spise? :P

Andre som nylig har oppdaget graviditet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Kjempe glad på dine vegne! 

-Bare les gjennom listen og bit merke ved de tingene du faktisk liker og ser for deg at du kommer til å få lyst på; alt du ikke liker kan du jo bare ignorere... også kan du lagre listen i notater på telefonen din og bare sjekke den etterhvert om du er usikker på noe. De jeg kjenner som har spist noe de ikke har hatt "lov" til, har kommet på det mens de tygget første tygget og bare spyttet ut mens de freaket ut (og gikk selvsagt fint med dem alle!). Du kommer nok til å komme på det du også ;) 

 

igjen gratulerer! 😍😍😍

Anonymkode: 08eb7...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...