Gå til innhold

5+3.. Hva skal en Clearblue Digital med ukeindikator vise nå da..?


NovemberStjerne2016

Anbefalte innlegg

Jeg er altså 5+3 nå. Forrige mandag fikk jeg positiv test med Gravid 1-2. Siste mensdag 13.05.17.

Er det for tidlig å forvente Gravid 2-3 nå?Og må jeg fortsatt teste med morgenurin? Vil det utgjøre stor forskjell nå med ettermiddagsurin?

Hilsen bekymrede meg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg er 5+4 i dag, fikk 2-3 uker med cbd i går. Skal ta en ny i morgen tidlig, håper på 3+ 

Vi tro du får 2-3 nå ja, men det er veldig forskjellig fra person til person hvor mye HCG stiger har heg skjønt. 

Jeg måler med morgenurin for å være på den sikre siden. 

Lykke til med svangerskapet! :) 

Endret av Feb18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+3 i dag og fikk 1-2 på morgenurin, selv om den "bør" vise 2-3. Har ødelagt min dag iallfall. Skulle ønske den digitale med ukesindikator ikke fantes! Ødelegger mer enn den gleder her iallfall, redd for sa, for bekymringer osv. Forrige svangerskap fikk jeg 2-3 15 dpo. Tok en NY CBD nå og fikk igjen 1-2 på dagsurin. Tror ikke vi må legge for mye i de testene. Variasjonene er så enorme! Likevel finnes det jo en rekke eksempler på kvinner med lavt hcg og sen produksjon hvor resultatet senere viser seg som SA. 

 

Noen andre erfaringer og synsinger her? 

http://tinypic.com/view.php?pic=2eupge1&s=9#.WUpSu4U8yEc her fra i dag, 17 dpo, fra urin midt pp dagen. Lyst å miste hekt troa siden jeg ikke fikk 2-3 som forventer 😭

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Cybele skrev:

Jeg er 4+3 i dag og fikk 1-2 på morgenurin, selv om den "bør" vise 2-3. Har ødelagt min dag iallfall. Skulle ønske den digitale med ukesindikator ikke fantes! Ødelegger mer enn den gleder her iallfall, redd for sa, for bekymringer osv. Forrige svangerskap fikk jeg 2-3 15 dpo. Tok en NY CBD nå og fikk igjen 1-2 på dagsurin. Tror ikke vi må legge for mye i de testene. Variasjonene er så enorme! Likevel finnes det jo en rekke eksempler på kvinner med lavt hcg og sen produksjon hvor resultatet senere viser seg som SA. 

 

Noen andre erfaringer og synsinger her? 

http://tinypic.com/view.php?pic=2eupge1&s=9#.WUpSu4U8yEc her fra i dag, 17 dpo, fra urin midt pp dagen. Lyst å miste hekt troa siden jeg ikke fikk 2-3 som forventer 😭

 

Synes testen din ser veldig sterk og fin ut jeg 💖 Nå må vi huske at man alltid blir flyttet frem eller tilbake på termin. Jeg blir alltid flyttet tilbake pga syklus. Jeg regner min termin etter standard 28-dagers syklus pga jeg ikke hadde naturlig syklus etter p-ring slutt. Skulle være 3+6  fredag 09.06 da jeg tok første digitale og fikk "Ikke Gravid".

Men tirsdag 13.06 fikk jeg 1-2 og nå 19.06 fikk jeg 2-3. 

Tester mandag eller tirsdag i neste uke igjen. Da skal den jo vise 3+.

 

Forrige graviditet fikk jeg 1-2 første test og da visste jeg at jeg var 3 dager før ikm. Da hadde vi rukket å prøve i 4 mnd da så visste lengden på syklus fra første fødsel 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet nøyaktig når EL var pga el-sprøyte og ul. Derfor jeg er så lite keen på sa, orker ikke mere medisiner 🙈 

 

Se gjerne tråden jeg laget over her om svake tester. 

 

Tusen takk for svar og for at du bryr deg ❤️

 

Jeg er 4+4 i dag, og har svake tester til p være det, samt bare 1-2 på digital. Men ingen blødning og ingen smerter. Ei heller kvalme osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Cybele skrev:

Vet nøyaktig når EL var pga el-sprøyte og ul. Derfor jeg er så lite keen på sa, orker ikke mere medisiner 🙈 

 

Se gjerne tråden jeg laget over her om svake tester. 

 

Tusen takk for svar og for at du bryr deg ❤️

 

Jeg er 4+4 i dag, og har svake tester til p være det, samt bare 1-2 på digital. Men ingen blødning og ingen smerter. Ei heller kvalme osv.

Du kan kanskje få tatt en blodprøve for å sjekke stigning i hcg? Har du hatt ivf?

Jeg synes vi bør støtte hverandre vi nygravide. Det er tross alt en nervepirrende tid og man holder så hardt på det man har og det man ønsker. Selv om vi vet risikoene.

Jeg er selv engstelig selv om det er nr 3.

Alderen min gjør at jeg er mer engstelig men tenke at det må jo bare gå rette veien 😊 Ikke lett men jeg prøver å tenke at sjansene ikke er store for at noe går galt tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vi må passe på hverandre! Er 32 selv, ikke noen ungfole 😬 

Jeg er egentlig ingen pessimist. Men har ikke gjort annet enn å Google hele dagen, og svake tester, 1-2 på digital og lav stigning så er det jo statistisk dårlige odds. 

 

Ikke ivf, men har pco og må ha eggløsningshjelp. 

 

Vil så gjerne at denne graviditeten skal være vital og resultere i velskapt baby. 

 

Har tatt hcg hos legen i dag og ny fredag. Svar først mandag 👹

 

Hvirdan ligger du an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cybele skrev:

Å vi må passe på hverandre! Er 32 selv, ikke noen ungfole 😬 

Jeg er egentlig ingen pessimist. Men har ikke gjort annet enn å Google hele dagen, og svake tester, 1-2 på digital og lav stigning så er det jo statistisk dårlige odds. 

 

Ikke ivf, men har pco og må ha eggløsningshjelp. 

 

Vil så gjerne at denne graviditeten skal være vital og resultere i velskapt baby. 

 

Har tatt hcg hos legen i dag og ny fredag. Svar først mandag 👹

 

Hvirdan ligger du an?

Ut fra terminkalkulator skal jeg være 5+5 i dag. Jeg er 40 så derfor jeg er engstelig pga alder.  

Jeg var hos legen onsdag for å ordne henvisning til fosterdiagnostikk og ul i uke 10-12. Så må bare se an

Føler meg gravid hvertfall, bryster som klør og stikker, sug etter hveteboller og frukt 😂

Og når datteren min på 22 mnd la armene sine rundt halsen min og sa "Åh mamma!" Da... Måtte jeg svelge hardt for å ikke grine å ødelegge kveldsstellet hennes 💖😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mer enn 1-2 pp digital morgenurin i dag heller. Billigtest viser litt sterkere enn i går. Guuud så forvirrende 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Cybele skrev:

Ikke mer enn 1-2 pp digital morgenurin i dag heller. Billigtest viser litt sterkere enn i går. Guuud så forvirrende 🙈

Det kan være at du er av de som har litt tregere hcg-stigning. Men om du er skikkelig urolig for om det kan være noe annet så kanskje ring på til legen?

Det er jo tydeligvis ikke en kjemisk graviditet, men om det kan være fare for graviditet utenfor livmoren da..? 

Ikke for å skremme deg heller, men kan jo være litt obs på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i går og tok hcg. Så er inne i "systemet". Har ul 1.juli og hos privat Gyn. 

 

Aner ikke hva det kan være jeg! Men at digital viser 1-2 torsdag for en uke siden på urin fram midt på dagen og det samme i dag med morgenurin. Det er ikke veldig kult. Er ikke kvalm osv så har ikke mye hcg i meg. Vet ikke om det er slik sa forløper vanligvis og at neste er blødning i neste uke ihht halveringstid på hcg? Aner jammen ikke. Muligens finnes det enda odds for at det her skal gå bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 22.6.2017 den 7.59, Cybele skrev:Var hos legen i går og tok hcg. Så er inne i "systemet". Har ul 1.juli og hos privat Gyn. 

 

Aner ikke hva det kan være jeg! Men at digital viser 1-2 torsdag for en uke siden på urin fram midt på dagen og det samme i dag med morgenurin. Det er ikke veldig kult. Er ikke kvalm osv så har ikke mye hcg i meg. Vet ikke om det er slik sa forløper vanligvis og at neste er blødning i neste uke ihht halveringstid på hcg? Aner jammen ikke. Muligens finnes det enda odds for at det her skal gå bra?

Hvordan gikk det?

Anonymkode: e45f7...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...