Gå til innhold

Synes du selv at du er en skikkelig smarting?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kommenterer andre rundt deg at du er det?hva slags karakter hadde du?

Anonymkode: 021ba...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er jeg og det blir ofte kommentert. Jeg har ikke gode karakterer osv, men jeg er samfunns og politisk engasjert med et øye for å se det store bildet og komme med smarte løsninger 

Anonymkode: 7d51f...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og ja.

Har jevnt over hatt veldig gode karakterer i alt utenom språkfag.

Anonymkode: 0f52b...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Generelt undervurderer jeg meg selv noe helt forferdelig til tider viser det seg. Som her nylig, da jeg meldte meg opp til en videreutdanning. Jeg psyket meg ned en masse og var sikker på at jeg aldri skulle klare å komme gjennom det, men enden på visa ble at jeg har fått bare A og B på alle innsendinger/oppgaver og en A og en B på de to eksamenene, og da var jeg veldig syk den dagen jeg hadde den siste eksamenen. Så jeg er visst ikke så verst lell. 

Anonymkode: 01626...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er en skikkelig smarting og det kommenteres innimellom. Jeg merker også at jeg tar mye fortere enn andre (blir ofte forundret over at folk ikke ta ting)og hadde veldig gode karakterer på skolen (nesten kun 6-ere og noen femmere). Har doktograd og akademisk stilling. 

MEN: Jeg kjenner veldig mange som er like smarte og sikkert smartere.
OG mannen min, som hadde elendige karakterer på skolen (nesten bare 2ere), er et av de mest intelligente menneskene jeg kjenner og han tar ting enda raskere enn meg.
Han har gjort en strålende karriere og er ekstremt anerkjent på sitt felt

Anonymkode: 086e8...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, folk kommenterer det nesten litt for mye. Jeg har hatt toppkarakterer siden ungdomsskolen, og hadde stort flertall av 6-ere på vgs. Masteroppgaven min ga en A. 

Men jeg forlot akademia for å leve av en kunstnerisk karriere for flere år siden. Det er det eneste som utfordrer meg tilstrekkelig. Jeg har veldig lett for å kjede meg...

Anonymkode: a3853...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg er smart. 

Ja, jeg får en del kommentarer. Både i jobbsammenheng og privat. Fra sjefen, fra medarbeiderne mine og fra tilfeldige folk i bedriften vår. Fra folk i vennekretsen og nabolaget. 

Jeg hadde 5 i snitt på videregående. Men det er ikke karakterene som gjør meg smart. Min sjef holdt en tale til meg for litt siden der hun sa at mine gode resultater skyldtes at jeg var smart kombinert med at jeg er så god på det menneskelige. 

Anonymkode: 46f19...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat idag synes jeg at jeg er det. Fikk sensuren på en eksamen jeg var ganske sikker på kom til å dårlig. Verste fall stryk. Men mot alle odds fikk jeg B, ingen fikk A og jeg kjenner meg smart. Har også fått en del hyggelige tilbakemeldinger i løpet av dagen. 

 

Ellers i livet er jeg nok sånn midt på treet gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...