Gå til innhold

Kjenne igjen folk på forumet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lest flere innlegg som jeg har skjønt at er skrivet av venninna mi. Det er ting som jeg må late som jeg ikke vet.hun tror hun er anonym men det har vært enkelt å skjønne det.

Andre som har oppdaget folk de kjenner? Noen ganger skjønner man også hvem nick som har skrivet ting anonymt.

Anonymkode: 42dcf...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har lest flere innlegg som jeg har skjønt at er skrivet av venninna mi. Det er ting som jeg må late som jeg ikke vet.hun tror hun er anonym men det har vært enkelt å skjønne det.

Andre som har oppdaget folk de kjenner? Noen ganger skjønner man også hvem nick som har skrivet ting anonymt.

Anonymkode: 42dcf...684

Hvis du signerer med nick og skriver "hvem skrivet "  er det hvertfall ikke vanskelig å koble Anonym til Nick. Jeg hadde nok koblet deg til navn også om jeg hadde kjent deg...

Anonymkode: c0c51...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din er absolutt min skjulte skal.. .men hvis jeg blir gjenkjent her er vi i samme flaue båt. Så ingen biggie

Anonymkode: 196dd...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

DiB  er absolutt min skjulte skaM .men hvis jeg blir gjenkjent her er vi i samme flaue båt. Så ingen biggie

Anonymkode: 196dd...64d

Autokorrekt arg..

Anonymkode: 196dd...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde jeg var ganske lett gjenkjennelig når jeg skrev alder på barna, men har funnet ut at vi er to stykker her med fire barn som er akkurat like gamle.. 

Anonymkode: bf0ba...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har lest flere innlegg som jeg har skjønt at er skrivet av venninna mi. Det er ting som jeg må late som jeg ikke vet.hun tror hun er anonym men det har vært enkelt å skjønne det.

Andre som har oppdaget folk de kjenner? Noen ganger skjønner man også hvem nick som har skrivet ting anonymt.

Anonymkode: 42dcf...684

Jeg tenker at man aldri kan vite det helt sikkert. Er sikker på at mye av det som passer på hun, passer på ganske mange her inne

Anonymkode: 708c2...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som skriver med nick får stadig høre at noen mener å vite hvem de er. Men det er mange tusen brukere på forum...

Anonymkode: d340f...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvem ei her inne er. Og jeg ser det stort sett på overskriften. Er jeg i tvil sjekker jeg Facebook og det stemmer alltid. Men ikke noe big deal for meg det, folk får gjøre som de vil 

Anonymkode: 369a8...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null stress det, bruker samme nick flere plasser og mange venner kjenner til nicket mitt. Kan stå for alt som blir skrevet både her og alle andre plasser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg ligger lavt, har lest meg til her inne at det florerer med dibbere i nabolaget, så jeg vil ikke gjenkjennes. Det handler ikke om at jeg ikke står for alt jeg skriver, for det gjør jeg, men det handler om at ingen får vite at jeg er på dib. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner to som ofte skriver en status på FB og siden leser jeg tilsvarende her inne. 

Lite smart. Hun ene oppfører seg litt motbydelig her inne også. 

 

Anonymkode: a575d...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjente igjen en som skrev hun var psykisk mishandlet , det var helt vridd ut av virkeligheten , små ting som hun gjorde store for å få sympati . Jeg kjente familien tii begge parter og var nok hun som forårsaket endel der gitt 

Anonymkode: a0063...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lessismore skrev:

Gjør det egentlig noe...?

Har du ingen forståelse for at at ikke alle vil bli gjenkjent?

Anonymkode: 708c2...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du ingen forståelse for at at ikke alle vil bli gjenkjent?

Anonymkode: 708c2...de3

Jeg bare spurte... For MIN del gjør det ikke noe om noen kjenner meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19. juni 2017 den 19.04, Anonym bruker skrev:

Kjenner to som ofte skriver en status på FB og siden leser jeg tilsvarende her inne. 

Lite smart. Hun ene oppfører seg litt motbydelig her inne også. 

 

Anonymkode: a575d...9dd

Du vet jo ikke om det er henne selv, eller noen som bare "stjeler" formuleringene hennes fra FB...

Anonymkode: d340f...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenkjente en venninne og eksen til mannen min. Begge avslørte jeg på bligravid, deretter 1.trimester osv. Dvs jeg hadde vist ganske så lenge at de var gravid før jeg fikk høre det fra de eller andre.

Anonymkode: 7cded...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...