Gå til innhold

Hvordan har du det nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvis du skal svare helt ærlig?

Jeg har det helt greit. Er skikkelig sliten og klar for at sommerferien skal komme. Bekymra for sommerferie da ingenting er planlagt. Lei av å være singel men ellers bra.

Anonymkode: bb92e...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det sånn 50/50. 

Kom fra psykologen i dag. Det er nyttig, men det koster meg mye hver gang.

Anonymkode: 74632...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har me og sliter litt denne tiden her, men ja, skal bli godt med noen uker uten planer

Anonymkode: 6d9e3...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt toppers 😊

Ferdig med eksamen.😎

Forlovet og gifter oss i år.😍

Ny jobb.👍

Herlige barn 😍

 

Jeg er lykkelig, og føler livet er på et veldig godt sted og jeg nyter alle dager!

Anonymkode: 65191...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra. Ekstremt travelt på jobben i det siste, men det liker jeg. Jeg er veldig god i jobben min og trives godt med den. 

Fortsatt litt sliten etter fest i helg... Men jeg fester så sjelden, så det var supergøy!

Det er sommer! Akkurat nå plasker det ned, men sommer gjør meg lykkelig uansett!

Anonymkode: eac22...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke helt kontakt meg meg selv for tiden. 

Gleder meg til feie, men gruer mer til den er over. Glad jeg har arbeid, men gruer til å gå på jobb. Elsker familien min, men vil egentlig være helt alene. 

Anonymkode: 7d14f...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det helt topp egentlig. Men er sliten og er så irritert på meg selv for til jeg ikke kommet i gang med trening igjen. Vet at det gjorde meg lykkelig og en enorm energi! Men er gift,har barn,hus,hytte og verdens beste familie og venner. Så jeg får være takknemlig! Selv om selvbildet er noe lavere enn jeg skulle ønske.

Anonymkode: a3a7b...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg sett denne for 4 timer siden så hadde jeg sagt glimrende men veldig sliten og klar for ferie. 

 

Nå er jeg så skuffet og lei meg. Helt utav megselv. 

Anonymkode: 1032c...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det helt supert akkurat nå og nyter det maks!

Flott eksamensresultater, ferie, reise lenger i morgen, har familie rundt meg, verdens skjønneste barn, penger på konto og mer eller mindre klarsignal for å flytte når jeg er ferdig utdanna! Mye kan endre seg, men akkurat nå, akkurat idag er jeg lykkelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har vært bra, så akkurat nå har jeg det helt prima! Så snart vinflasken åpnes om noen få minutter, oppgraderer jeg sannsynligvis til prima ballerina assoluta. Ja, jeg tror nesten jeg til og med kan si at lykkefølelsen har vært på plass i hele dag - den må gjerne bli en stund! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det både bra og dårlig. Har nydelige barn som jeg gleder meg over hvert minutt og elsker å være mamma. 

Dårlig fordi mannen min behandler meg dårlig og ikke bidrar til å skape et fint liv med barna. Han skaper mye frustrasjon og irritasjon som ødelegger dagen min. 

Er også så trøtt så trøtt fordi jeg har to små som ikke sover så mye, men det går egentlig ganske fint. 

Anonymkode: 51c0c...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt jævli. Det har bare vært motgang og masse bekymringer over lang tid nå. Og nå er det nok en ting som slo meg i bakken. Strever for å holde hodet over vannet...

Anonymkode: 47fec...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det kjempefint. Barna blir eldre og klarer mer og mer selv, det er sommer og sol, og vi skal snart på ferie. Terningkast 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det veldig bra.Var på kontroll på sykehuset på torsdag fordi jeg har hatt kreft.Alt så bra ut.Er så letta og takknemlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hengebukksvinet skrev:

Jeg har det veldig bra.Var på kontroll på sykehuset på torsdag fordi jeg har hatt kreft.Alt så bra ut.Er så letta og takknemlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hengebukksvinet skrev:

Jeg har det veldig bra.Var på kontroll på sykehuset på torsdag fordi jeg har hatt kreft.Alt så bra ut.Er så letta og takknemlig:-)

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Anonymkode: bb92e...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det ikke så bra. Gruer meg til mekling i morgen tidlig. Mannen gikk ifra meg etter å ha vært utro mot meg siste halvåret,  og har startet et nytt liv allerede, lett som bare det.

Jeg sliter med å akseptere sviket,  løgnene, og all dritten som har skjedd,  og jeg greier ikke forstå at han kunne forlate meg og ungene, han ser de omtrent ikke. Tar ikke kontakt med de,  ringer eller sender melding. 

Gruer meg til å se han igjen i morgen..

Anonymkode: cf3eb...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt for jævlig.... føler meg ensom, er konstant utslitt, bihulebetennelse og føler alle hater meg, og jobben går igjen til hælvette.

Vil egentlig bare gi opp og grave meg ned....

Anonymkode: b132b...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...