Gå til innhold

Komikermannen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ørjan Burøe har visst vært ufin på snap i helga og blir heftig dissekert på Kvinneguiden. 

Hvis halvparten av det som skrives om han er riktig, så er dette litt av en kjernekar :hakeslepp: 

http://forum.kvinneguiden.no/topic/1114455-ørjan-burøe/

Bare det å gjøre slik mot Dora er jo helt på trynet! Skjønner nå at Atle Antonsen kanskje hadde gode grunner for SMS-tiraden han kom med i fylla for noen år siden. 

Anonymkode: 517b6...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er en slimål! Jeg så snappen, og hadde anmeldt han på flekken! Han grafset jo i skrittet til en høygravid Sigrid Bonde Tusvik på et julebord også. Det fortalte hun om i podcasten "Tusvik & Tønne"

Anonymkode: 2a266...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han er en slimål! Jeg så snappen, og hadde anmeldt han på flekken! Han grafset jo i skrittet til en høygravid Sigrid Bonde Tusvik på et julebord også. Det fortalte hun om i podcasten "Tusvik & Tønne"

Anonymkode: 2a266...b22

Dora, eller noen som har gitt seg ut for å være henne, har lagt ut forsvarstale for han

Anonymkode: 2c3a8...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Manageren hans driver nok massiv damage control. Jeg ble mer provosert når jeg så hele forsvarstalen hans på snap! Han skylder på udiagnostisert ADHD...! Altså! 

En ADHD diagnose innebærer ikke manglende impulskontroll ovenfor folks intimgrenser. Det er bare å høre på Tusvik &Tønne og Støme & Jerman. Mannen har drevet med klåing og seksuell trakassering lenge! Hvorfor slutter han ikke?? 

Anonymkode: 2a266...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Manageren hans driver nok massiv damage control. Jeg ble mer provosert når jeg så hele forsvarstalen hans på snap! Han skylder på udiagnostisert ADHD...! Altså! 

En ADHD diagnose innebærer ikke manglende impulskontroll ovenfor folks intimgrenser. Det er bare å høre på Tusvik &Tønne og Støme & Jerman. Mannen har drevet med klåing og seksuell trakassering lenge! Hvorfor slutter han ikke?? 

Anonymkode: 2a266...b22

Dette fikk jeg nettopp opp som moderator på Jodel 🤣 jeg tillot det, da. 

Anonymkode: 35c2b...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen? Udiagnostisert ADHD? Nei, det er ingen unnskyldning for å oppføre seg som en idiot! Og det er ikke morsomt å henge ut en gruppe med en diagnose. 

Kjære Ørjan, du er IKKE morsom!

Kjære Atle A, kan du vær så snill og gjøre bittelitt ut av truslene dine? Ikke noe slemt, men litt hard tramping på tærne hans kunne gjort seg. 

Anonymkode: 517b6...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva faen? Udiagnostisert ADHD? Nei, det er ingen unnskyldning for å oppføre seg som en idiot! Og det er ikke morsomt å henge ut en gruppe med en diagnose. 

Kjære Ørjan, du er IKKE morsom!

Kjære Atle A, kan du vær så snill og gjøre bittelitt ut av truslene dine? Ikke noe slemt, men litt hard tramping på tærne hans kunne gjort seg. 

Anonymkode: 517b6...107

Ja, håper Atle åpner en tre liters med "Chill out" vin i kveld 😂😂😂 Bra at noen tørr å sette han på plass! Dette er jo tydeligvis et mønster som har vart i flere år. Skal se om jeg finner podcastepisodene der hans oppførsel blir diskutert. 

Anonymkode: 2a266...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars de voksne barna hans. Så vanvittig pinlig å ha en så tragisk far.

Anonymkode: 3388f...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, håper Atle åpner en tre liters med "Chill out" vin i kveld 😂😂😂 Bra at noen tørr å sette han på plass! Dette er jo tydeligvis et mønster som har vart i flere år. Skal se om jeg finner podcastepisodene der hans oppførsel blir diskutert. 

Anonymkode: 2a266...b22

Ja, jeg synes Atle var over streken med det som kan tolkes som trusler. Men tror det er flere i det miljøet som har hatt lyst til å klappe til den slimålen. 

Men alt det andre Atle skrev tror jeg det var noe i, at de har irritert seg over tid over oppførselen til en som ikke er morsom, smart eller talentfull. 

Anonymkode: 517b6...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, håper Atle åpner en tre liters med "Chill out" vin i kveld 😂😂😂 Bra at noen tørr å sette han på plass! Dette er jo tydeligvis et mønster som har vart i flere år. Skal se om jeg finner podcastepisodene der hans oppførsel blir diskutert. 

Anonymkode: 2a266...b22

Fant du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en voksen mann som driver på altså? 

Endret av *Miss Marple*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Evablaum skrev:

Fant du?

Ja, "Støme & Jerman" sesong 2 episode 13. Gjest: Lisa Tønne. Fra 18 november 2016 (Spol til ca. 26 min inn i episoden) 

holder på å finne resten. 

Anonymkode: 2a266...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så må dere høre Tusvik & Tønnes episode fra 12 januar 2016. Episoden heter "Komikerjulebord og Killbill i underlivet" 

Spol 45 minutter inn i episoden. Da forteller Sigrid om hva Ørjan Burøe gjorde med henne.... 😱

Anonymkode: 2a266...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, "Støme & Jerman" sesong 2 episode 13. Gjest: Lisa Tønne. Fra 18 november 2016 (Spol til ca. 26 min inn i episoden) 

holder på å finne resten. 

Anonymkode: 2a266...b22

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette voksne mennesker som skriver her inne eller? Ikke rart det er krig i verden om barna deres lærer å snakke slik om hverandre som dere gjør her. Ørjan er helt konge han. Det er Marna også!

Anonymkode: 49779...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er dette voksne mennesker som skriver her inne eller? Ikke rart det er krig i verden om barna deres lærer å snakke slik om hverandre som dere gjør her. Ørjan er helt konge han. Det er Marna også!

Anonymkode: 49779...9b3

Ja, det er skikkelig konge å grafse andre i skrittet! Go Ørjan, lizm!

Anonymkode: 517b6...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er dette voksne mennesker som skriver her inne eller? Ikke rart det er krig i verden om barna deres lærer å snakke slik om hverandre som dere gjør her. Ørjan er helt konge han. Det er Marna også!

Anonymkode: 49779...9b3

Det er ikke mye "konge" over oppførselen hans da! Det er kriminelt. En vakker dag krysser han grensene til feil person. Det er kanskje det som må til. Jeg vet ikke med deg, men jeg lærer i hvert fall barna mine at det ikke er greit å ta folk i skrittet og legge det ut på Snapchat. Slik oppførsel skal hverken ties i hjel eller godtas. 

Endret av Majamortil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...