Gå til innhold

Nå er jeg irritert/fortvila/sint 😥


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ene ungen skulle på skoletur. Sykle og overnatte på hytte. Etter et par kilometer må jeg hente ungen for den bare griner og har vondt "over alt". Dessverre er det blitt en vane... Ungen er sjekket for alt hva vi kan komme på hos lege uten og finne noe galt. 

Nå er ungen hjemme, sint som en tyrker, for jeg bør nemlig kjøre til denne hytta, men det nekter jeg! Ungen er snart 10 år

Fortell meg at det er heeeelt rett og ikke gi etter og please kom med tips på hvordan endre denne destruktive adferden 😥

For ordens skyld visse hxn at resultatet ville bli null skoletur ved manglende innsats! Vi har ikke for vane å gi etter, da vi har for mye program og for mange unger til og ha tid til særbehandling. Ingen av de andre er på dette viset...

Anonymkode: 6b04e...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig med deg her. Hvis dette er blitt et mønster hun har for å få det som hun vil, så ville jeg ikke gitt etter. En normal tiåring skal kunne klare å følge skolekameratene sine ift en slik tur. Ellers har jeg ingen bedre forslag selv må jeg innrømme. 

Anonymkode: 41fbe...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ene ungen skulle på skoletur. Sykle og overnatte på hytte. Etter et par kilometer må jeg hente ungen for den bare griner og har vondt "over alt". Dessverre er det blitt en vane... Ungen er sjekket for alt hva vi kan komme på hos lege uten og finne noe galt. 

Nå er ungen hjemme, sint som en tyrker, for jeg bør nemlig kjøre til denne hytta, men det nekter jeg! Ungen er snart 10 år

Fortell meg at det er heeeelt rett og ikke gi etter og please kom med tips på hvordan endre denne destruktive adferden 😥

For ordens skyld visse hxn at resultatet ville bli null skoletur ved manglende innsats! Vi har ikke for vane å gi etter, da vi har for mye program og for mange unger til og ha tid til særbehandling. Ingen av de andre er på dette viset...

Anonymkode: 6b04e...80b

Hun/han har klaget seg syk, og må dermed bli hjemme. Håper det er lærerikt (i betydningen: håper du ikke gir opp og kjører likevel.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pashla skrev:

Hun/han har klaget seg syk, og må dermed bli hjemme. Håper det er lærerikt (i betydningen: håper du ikke gir opp og kjører likevel.) 

Helt enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hercule Poirot

Hold deg hard! Du skal absolutt ikke gi etter, ungen har surva seg syk. Er man syk, så er man hjemme. Enkelt.

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...