Gå til innhold

Hvordan er det å kjøre fra Lillestrøm til Fetsund hverdager 7.30-8.00?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I disse dager redet vel greit. Vurderer du å flytte dit og lurer på normalen. Det er ganske helvete til tider. Vurderer å flytte pga trafikken og uforutsigbarheten. 

Men det er vel ikke noe bedre andre steder. Ulempen med Fetsund er at det ikke finnes noen omkjøringsmuligheter som ikke tar en time ekstra. Spesielt på "feil side av brua". Har man fleksibel arbeidstid er det helt OK da, noen dager rekker jeg akkurat barnehagen før det stenger. 😁

Anonymkode: 981b2...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I disse dager redet vel greit. Vurderer du å flytte dit og lurer på normalen. Det er ganske helvete til tider. Vurderer å flytte pga trafikken og uforutsigbarheten. 

Men det er vel ikke noe bedre andre steder. Ulempen med Fetsund er at det ikke finnes noen omkjøringsmuligheter som ikke tar en time ekstra. Spesielt på "feil side av brua". Har man fleksibel arbeidstid er det helt OK da, noen dager rekker jeg akkurat barnehagen før det stenger. 😁

Anonymkode: 981b2...34b

Sorry. Så nå du kjører motsatt vei. Det er ikke noe problem. 

Anonymkode: 981b2...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I disse dager redet vel greit. Vurderer du å flytte dit og lurer på normalen. Det er ganske helvete til tider. Vurderer å flytte pga trafikken og uforutsigbarheten. 

Men det er vel ikke noe bedre andre steder. Ulempen med Fetsund er at det ikke finnes noen omkjøringsmuligheter som ikke tar en time ekstra. Spesielt på "feil side av brua". Har man fleksibel arbeidstid er det helt OK da, noen dager rekker jeg akkurat barnehagen før det stenger. 😁

Anonymkode: 981b2...34b

Nei, det er fra høsten av. Vurderer en jobbmulighet, men vet det var et lite helvetet å kjøre der før. Er det bare kø fra ende til annen gidder jeg ikke.

Hva med ettermiddagene rundt 16?

HI

Anonymkode: 380dc...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er fra høsten av. Vurderer en jobbmulighet, men vet det var et lite helvetet å kjøre der før. Er det bare kø fra ende til annen gidder jeg ikke.

Hva med ettermiddagene rundt 16?

HI

Anonymkode: 380dc...aaa

Ettermiddagene blir da selvfølgelig retningen Fetsund - Lillestrøm....

Anonymkode: 380dc...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den veien er helt fin på den tiden av døgnet. Kjører ofte hjem fra nattevakt og er overlykkelig over at jeg ikke skal innover til Lillestrøm på den tiden av døgnet. Skal du andre veien derimot er det helt jævlig! 

Anonymkode: 48270...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kjører mot køen, går på 7 min. Er blitt betraktelig bedre etter at de utvida riksvei 22 og lagde rundkjøring ved brua.

Anonymkode: 7a910...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mot køen ja, strålende.

Har aldri vært på de kanter....og det merkes sikkert :fnise:

HI

Anonymkode: 380dc...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...