Gå til innhold

Hjelp, jeg er testetøs!!!😬


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk satt inn en blastocyst for tre dager siden. Jeg kjenner typiske graviditetstegn, og har blitt helt sprø i søken på å få svar NÅ!!!!!

Jeg har sikkert tatt ti tester i dag, og jeg blir ikke klokere... 

Flere som blir sprø?

Anonymkode: 84ad3...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg satte inn blastocyst for 6 dager siden og har begynt teste men fortsatt hvite, har hatt noe røde crinone rester så antar det er festeblødning lov å håpe hvertfall 😉  har lyst å vite nå😉  føler jeg har/har hatt symptomer men ikke lett vite....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Det er helt tullete. 

Ikke mulig å slutte og tenke på testing når man først har begynt. Prøver å si til meg selv at jeg uansett får svaret om noen dager, men klarer ikke å ligge unna testene. 

Åhhh... veit at det er skikkelig tåpelig😜

Anonymkode: 84ad3...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende for deg Petra. 

Da jeg var gravid med sønnen min, så fikk jeg en svak positiv test på 12 dpo som skulle tilsi omtrent morgendagen for deg. 

Krysser fingre for at testen din ikke er blendahvit i morgen🤞🏻

Anonymkode: 84ad3...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta ny test... 

11 dager siden Ovitrelle, og jeg ser en strek🙈🙊

Testene var blendahvite i går. 

Kan dette stemme da?

IMG_1229.JPG

Anonymkode: 84ad3...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjenner meg godt igjen hos deg, men er det ikke vel litt for tidlig  å få positiv test dag 4 etter innsett? Beklager ser ikke noe strek hos deg men sikker for bildet er litt utydelig. Håper den er positiv. 😉 

Jeg våknet i natt kl 4 tok en test men trur urinen ikke var konsentrert nok, ble hvit test, men lite blod heldigvis. Kjenner litt mer murring og håper bare at jeg er sen med å produsere hcg. Har så lyst få positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger tar det bare litt for lang tid før man får svar... Håper du får positiv prøve snart, Petra🤞🏻

Veldig bra det ikke var mer blod i alle fall😊

Anonymkode: 84ad3...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper på positivt test snart har testdag på torsdag så ikke lenge til😉 satser på at det er festeblødning som gir fra seg litt rester.

Håper du får sterkere test etterhvert, gleder meg til å høre mer hvordan det går.

Nå har jeg så lyst å teste i kveld....😉😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? Testet mer? Her er det fortsatt hvite tester og testdag i morgen har ikke tro at det vil vise mer i morgen enn i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg fått positive tester, så dette har nok gått veien. 

Var til UL i går med tanke på mulig overstimulering, og da så vi en liten fostersekk. 

 

Du har fortsatt en dag igjen til testedagen, så løpet er ikke "kjørt" riktig ennå. 

Vi krysser fingre for at det blir en overraskelse for deg i morgen👍🏻😊

Anonymkode: 84ad3...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her har jeg fått positive tester, så dette har nok gått veien. 

Var til UL i går med tanke på mulig overstimulering, og da så vi en liten fostersekk. 

 

Du har fortsatt en dag igjen til testedagen, så løpet er ikke "kjørt" riktig ennå. 

Vi krysser fingre for at det blir en overraskelse for deg i morgen👍🏻😊

Anonymkode: 84ad3...807

Gratulere så mye😉 må være kjekt å se på ul at det er en liten fostersekk der 😉

ja er en sjangs men den er så liten...er litt pessimist nå. Kjenner hele kroppen har mensen klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er grusomt å vente på "dommen" i morgen. 

Hvis det er en liten trøst, så er dette vårt syvende forsøk. Og dette er første gang vi har en positiv test😊

Ikke gi opp!

Dette handler om små marginer, og flaks og uflaks er det eneste man kan støtte seg til. 

Men det er en skikkelig bedriten prosess å gå gjennom flere ganger. 

Håper, håper du snart får positiv test😊

Anonymkode: 84ad3...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble dessverre ikke noe positiv test på oss denne gang 😞 så nå blir det å vente til august. Det er en berg og dalbane dette.... Jeg og har hatt uendelig med forsøk og fikk positiv test i fjor første gang men det falt fra😞 så nå tenkte jeg få til å ta noen hormonprøver se om det er noe annet jeg kan gjør. 

Håper det går bra med deg her inne anonym😉?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det var veldig leit. 

For å vinkle det litt positivt, så er det veldig bra at dere klarer å få frem blastocyster. 

Det går bra med meg. Føler fortsatt på angsten for at dette ikke skal gå veien, men slik er det vel for alle. 

Jeg er sikker på at det blir baby på dere snart😊 Men det er tøft å gå gjennom dette mange ganger.

Håper du får en fin sommer hvor du kan kose deg med alt du måtte begjære😎🥂 (Det er fortjent!)

Lykke til videre!!!

Anonymkode: 84ad3...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker😉Ja det er flott å få fram blastocyster så håper det vil feste seg en snart😉 skal hvertfall kose meg i sommer til neste forsøk.

Lykke til videre du også😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...