Gå til innhold

Ser du en strek? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som ser en liten strek på disse bildene? Det var litt tydeligere i virkeligheten, og jeg kunne se antydninger etter et par minutter. Gjort det ene bildet svart/hvitt og økt kontrasten for å prøve å få det frem litt bedre. Hva tror dere? Kan den være positiv?:) Testen er tatt på morgenurin (ca 12 dpo).

Tok også en CB early på fredag. Den var blendahvit. Så på den etter 12timer, da var det plutselig en liten strek. Regner den som ugyldig når det gikk så mange timer før streken dukket opp. 

20170618_095803.jpg

20170618_100055.jpg

Skjermbilde 2017-06-18 kl. 18.03.06.png

Anonymkode: fc873...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrene jeg også :) Så spennende! Forventer mens på tirsdag, så tenkte å ta en digital CB tirsdag morgen. Bare litt kjedelig å vente :P

Anonymkode: fc873...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommerfugler i magen her nå ;) Ville dere ha tatt en ny test i morgen tidlig eller ventet med tanke på stigning av hcg? Hvis jeg er gravid så vil det vel kanskje ikke bli store forskjellen i hvor tydelig streken er bare på et døgn?

Anonymkode: fc873...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta en test på ettermiddagen? Unngå å tisse og drikke mye de siste 4 timene. Hos meg var då streken tydeligere på ettermiddagen enn på morgenen :-)

Anonymkode: 71bea...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen :) Ikm er på tirsdag :) Jeg kan jo vurdere å ta den litt utpå dagen som du sier. CB-test venter jeg med til ikm i alle fall, da jeg synes de er litt i dyreste laget til å ta i hytt og pine :)

Anonymkode: fc873...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en svak strek på de to øverste bildene 😊 Mine tester var tydeligst på kvelden. Jeg drakk en del og så lot jeg være å drikke/tisse på i hverfall tre timer. Må ikke drikke hele tiden for da blir urinen alt for utvannet 😊Lykke til 😊  

Anonymkode: bf4ef...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny test i dag tidlig, som viste like svak strek som i går. Deretter enda en strips, hvor testen viste strek, men den var enda svakere igjen. Bestemte meg for å ikke drikke noe på hele dagen, og dro og kjøpte en test etter jobb. CB digital, og der dukket det opp GRAVID 1-2UKER!!!! Det er helt sprøtt!!!! Skjønner det ikke helt, men er så glad! <3 Håper bare den lille holder seg der inne :)

Anonymkode: fc873...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tok en ny test i dag tidlig, som viste like svak strek som i går. Deretter enda en strips, hvor testen viste strek, men den var enda svakere igjen. Bestemte meg for å ikke drikke noe på hele dagen, og dro og kjøpte en test etter jobb. CB digital, og der dukket det opp GRAVID 1-2UKER!!!! Det er helt sprøtt!!!! Skjønner det ikke helt, men er så glad! <3 Håper bare den lille holder seg der inne :)

Anonymkode: fc873...0ef

Gratulerer! 😀 Jeg så strek på alle bildene. Godt å se det var noe mer enn teit skygge for en gangs skyld 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, MammaMø85 skrev:

Gratulerer! 😀 Jeg så strek på alle bildene. Godt å se det var noe mer enn teit skygge for en gangs skyld 👍

Tusen, tusen takk! <3 Hadde faktisk mest troa på at det var en skyggestrek. Strek var det i alle fall :D Litt pussig at den var så svak. Trodde den type tester slo ut ganske lenge før CB digital. 

Anonymkode: fc873...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...