Gå til innhold

Hvordan er formen deres?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har dere kvalme, evnt ikke? Endrer dere kostholdet til det sunnere nå? Påvirker dette vekten? Og hvor langt er du på vei?

Anonymkode: 3826a...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvalm konstant, og uansett hva eller når jeg spiser blir jeg aldri mett (derfor konstant kvalm.. føles som når boldsukkeret er kjempelavt) 🤢 Vært sengeliggende siden uke 6, er nå snart 8 fulgåtte uker og håper dette gir seg snart.. mange planer fremover som muligens må avlyses.. gått ned to kg siden jeg ble gravid (lege er informert) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7+0 nå, og er kvalm nesten hele tiden. Er ekstra kvalm morgen og kveld. Tvinger i meg frokost mens jeg brekker meg, for jeg vet det blir bedre etterpå. Sliter også med den sultfølelsen som er der konstant. Har ikke gått ned i vekt, tvinger i meg mat, supper, yoghurt og annen ønskekost. Har heldigvis ikke kastet opp noe særlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11 +3 i dag, har vært mye kvalm, kastet opp litt (trudde det hadde gitt seg, men kom tilbake i dag) Mistet ALL lyst på mat.gått ned ca 1 kg. I dag er formen noe verre da jeg har fått et magevirus el omgangssyken :P 

Anonymkode: f34ee...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm hele tiden men ble ekstremt ille idag (6+0). Første gang kvalmen har gått mot brekninger og oppkast men foreløpig har jeg unngått å spy. Treg mage, luft i magen, DRITTVONDE pupper, sinnsykt sur og grinete hele tiden 😅 Og trøtt. Blir trøtt av ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skikkelig kvalm.. eller uggen er vel mer det riktige ordet. Familien spiste Taco i går og i dag tidlig kom jeg inn på kjøkkenet og jeg kjente tacolukten fra i går.. da holdt det på å gå galt. Men det går stort sett bra om jeg bare får i meg litt mat. Det er verre på morgenen og kvelden. Stort sett ok i løpet av dagen. Ellers er formen fin. Tisser hele tiden men det er vel bare å venne seg til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var veldig trøtt og kvalm helt frem til sist uke, da roet det seg littt, og kjenner det blir litt bedre for dag til dag nå!😊 Endelig... selvom jeg kan få noen kvalme bølger i ny og ne er det ikke konstant lenger. Er i uke 12 nå!😊

Anonymkode: 0ae6b...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...