Gå til innhold

Tisser dere i dusjen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja, det gjør jeg. Jeg onanerer også i dusjen/med dusjen til det går for meg, noe som jeg har sett her inne at er ganske vanlig. Er det noe bedre da?

Anonymkode: 1c62f...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men vasker dere ikke dusjen deres, dere som synes det er så ekkelt??? 
Jeg har 3 unger og alle tisser garantert i dusjen. Jeg vasker meg jo med såpe, og vasker håret med sjampo... Hvor mye urin (som btw er ganske så sterilt) tror dere er igjen da?? Det skylles ned i sluket!! Som vi og har for vane av å rengjøre ofte. Det er DERE som er ekle som ikke vasker dusjen deres!!

Anonymkode: 15928...781

Jeg vasker kjøkkenvasken min ofte og, men jeg tisser ikke i den fordet

Anonymkode: 2bcc3...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det er ikke ekkelt. Det skylles jo bort umiddelbart og er dessuten sterilt. Og jeg vasker dusjen jevnlig.

Anonymkode: 02cb6...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vasker kjøkkenvasken min ofte og, men jeg tisser ikke i den fordet

Anonymkode: 2bcc3...a1e

Du vasker vel heller ikke alle andre kroppsdeler enn hendene i kjøkkenvasken heller. Ganske dårlig sammenligning, frøken. 

Anonymkode: bcba5...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du vasker vel heller ikke alle andre kroppsdeler enn hendene i kjøkkenvasken heller. Ganske dårlig sammenligning, frøken. 

Anonymkode: bcba5...eaa

Hersketeknikk funker ikke på meg..........frøken.........

Anonymkode: 2bcc3...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men vasker dere ikke dusjen deres, dere som synes det er så ekkelt??? 
Jeg har 3 unger og alle tisser garantert i dusjen. Jeg vasker meg jo med såpe, og vasker håret med sjampo... Hvor mye urin (som btw er ganske så sterilt) tror dere er igjen da?? Det skylles ned i sluket!! Som vi og har for vane av å rengjøre ofte. Det er DERE som er ekle som ikke vasker dusjen deres!!

Anonymkode: 15928...781

Det går an å både vaske dusjen ofte og la være tisse i den. Man må ikke tisse i og på alt man vasker jevnlig.

Tiss er ikke spesielt farlig. Jeg er klar over det, men det stinker like mye for det. Du har sikkert selv blitt immun mot lukten av gammel tiss i dusjavløpet men jeg har ikke lyst på et bad med dunst av pissoar. 

Anonymkode: 0cda5...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det går an å både vaske dusjen ofte og la være tisse i den. Man må ikke tisse i og på alt man vasker jevnlig.

Tiss er ikke spesielt farlig. Jeg er klar over det, men det stinker like mye for det. Du har sikkert selv blitt immun mot lukten av gammel tiss i dusjavløpet men jeg har ikke lyst på et bad med dunst av pissoar. 

Anonymkode: 0cda5...653

Så fremt man ikke tisser i dusjen etter man har skrudd av vannet for å gå ut av dusjen, så blir ev urin grundig skylt ned i avløpet. Så dersom det lukter noe på dine venners bad, så er det i alle fall ikke urin. 

 

 

 

Anonymkode: 8b5b1...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men vasker dere ikke dusjen deres, dere som synes det er så ekkelt??? 
Jeg har 3 unger og alle tisser garantert i dusjen. Jeg vasker meg jo med såpe, og vasker håret med sjampo... Hvor mye urin (som btw er ganske så sterilt) tror dere er igjen da?? Det skylles ned i sluket!! Som vi og har for vane av å rengjøre ofte. Det er DERE som er ekle som ikke vasker dusjen deres!!

Anonymkode: 15928...781

Så fordi vi ikke tisser i dusjen betyr det at vi ikke vasker den? Det er kanskje den dummeste konklusjon jeg har sett. 

Å tisse der man står er jo bare ekkelt uansett hvordan du prøver å vinkle det. Og hvis ungene tisser før de går inn i dusjen trenger ikke de heller å plaske rundt i egen urin. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hersketeknikk funker ikke på meg..........frøken.........

Anonymkode: 2bcc3...a1e

Whatever. Budskapet mitt består. Det er en elendig sammenligning. 

Anonymkode: bcba5...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, *Miss Marple* skrev:

Så fordi vi ikke tisser i dusjen betyr det at vi ikke vasker den? Det er kanskje den dummeste konklusjon jeg har sett. 

Å tisse der man står er jo bare ekkelt uansett hvordan du prøver å vinkle det. Og hvis ungene tisser før de går inn i dusjen trenger ikke de heller å plaske rundt i egen urin. 

 

Man blir jo renere etterpå når man tisser i dusjen enn i do. Når man tisser i do tørker man seg vanligvis bare med tørt papir, og da blir ørlite grann tiss hengene igjen på huden og i undertøyet og lage lukt.

Tisser man i dusjen, får man dusjet seg helt ren etterpå, og det blir ingen lukt.

Anonymkode: 02cb6...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Og det sparer jeg en del liter vann på hver uke. Alle miljømonner hjelper sa musa og tisset i dusjen ;)

Anonymkode: 973de...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man blir jo renere etterpå når man tisser i dusjen enn i do. Når man tisser i do tørker man seg vanligvis bare med tørt papir, og da blir ørlite grann tiss hengene igjen på huden og i undertøyet og lage lukt.

Tisser man i dusjen, får man dusjet seg helt ren etterpå, og det blir ingen lukt.

Anonymkode: 02cb6...5b3

Dusjer du hver gang du har vært på do da? Hvis ikke er det jo en litt søkt forklaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, *Miss Marple* skrev:

Dusjer du hver gang du har vært på do da? Hvis ikke er det jo en litt søkt forklaring. 

Nei, det gjør jeg ikke. Men det er likevel ikke søkt fordi det slår beina under ekkelhetsargumentet. Det viser jo at det er minst like ekkelt å bare tisse i do som å tisse dusjen - faktisk eklere fordi det er mindre hygienisk.

Anonymkode: 02cb6...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så fremt man ikke tisser i dusjen etter man har skrudd av vannet for å gå ut av dusjen, så blir ev urin grundig skylt ned i avløpet. Så dersom det lukter noe på dine venners bad, så er det i alle fall ikke urin. 

 

 

 

Anonymkode: 8b5b1...491

Noe lukt sitter igjen likevel. Jeg har selv tisset i dusjen etter fødsel hvor jeg ikke hadde noe valg. Skyllet med godt med vann og ofte også med rengjøringsmiddel. Lukten er der likevel. Tror ikke det er en særhet for sluket mitt heller for dette har jeg opplevd på flere forskjellige bad. 

Du er nok bare immun mot lukten selv. Det er vanlig å bli immun mot lukter man omgir seg med til daglig. Både gode og ekle. 

Anonymkode: 0cda5...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man blir jo renere etterpå når man tisser i dusjen enn i do. Når man tisser i do tørker man seg vanligvis bare med tørt papir, og da blir ørlite grann tiss hengene igjen på huden og i undertøyet og lage lukt.

Tisser man i dusjen, får man dusjet seg helt ren etterpå, og det blir ingen lukt.

Anonymkode: 02cb6...5b3

Tisser man på doen før man dusjer er man minst like ren etterpå. Dårlig argument for å tisse i dusjen. 

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Og det sparer jeg en del liter vann på hver uke. Alle miljømonner hjelper sa musa og tisset i dusjen ;)

Anonymkode: 973de...e9e

Dette er det eneste argumentet jeg mener har en vis validitet (sammen med barselstid). Nordmenn bruker generelt veldig mye vann. 

Resten av argumentene i denne tråden er bare dårlig unnskyldninger for å være ekle spør du meg. 

Anonymkode: 0cda5...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det gjør jeg ikke. Men det er likevel ikke søkt fordi det slår beina under ekkelhetsargumentet. Det viser jo at det er minst like ekkelt å bare tisse i do som å tisse dusjen - faktisk eklere fordi det er mindre hygienisk.

Anonymkode: 02cb6...5b3

Når man tisser i dusjen så blir man jo stående i urin en stund så sant man ikke setter seg direkte over sluken. Om du tisser før du dusjer så blir du jo like ren i underlivet pluss at man slipper å plaske i urin. 

Det er ufattelig ekkelt å tisse i dusjen uansett forklaring, og eneste som kan forsvare å gjøre det er barselkvkvinner! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så fremt man ikke tisser i dusjen etter man har skrudd av vannet for å gå ut av dusjen, så blir ev urin grundig skylt ned i avløpet. Så dersom det lukter noe på dine venners bad, så er det i alle fall ikke urin. 

 

 

 

Anonymkode: 8b5b1...491

Da lurer jeg på hvorfor det ofte stinker fra pissoarer, der renner det og ned med vannet med en gang

Anonymkode: 2bcc3...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men vasker dere ikke dusjen deres, dere som synes det er så ekkelt??? 
Jeg har 3 unger og alle tisser garantert i dusjen. Jeg vasker meg jo med såpe, og vasker håret med sjampo... Hvor mye urin (som btw er ganske så sterilt) tror dere er igjen da?? Det skylles ned i sluket!! Som vi og har for vane av å rengjøre ofte. Det er DERE som er ekle som ikke vasker dusjen deres!!

Anonymkode: 15928...781

Signerer!

Anonymkode: 8394f...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, *Miss Marple* skrev:

Så fordi vi ikke tisser i dusjen betyr det at vi ikke vasker den? Det er kanskje den dummeste konklusjon jeg har sett. 

Å tisse der man står er jo bare ekkelt uansett hvordan du prøver å vinkle det. Og hvis ungene tisser før de går inn i dusjen trenger ikke de heller å plaske rundt i egen urin. 

 

Men du konkluderer jo med at alle som tisser i dusjen omtrent marineres i egen urin før det forsvinner ned i sluket. Like dumt det. Jeg tisser i dusjen. Det skylles ned. Så vasker jeg meg. Så dusjer jeg litt til. Så vasker jeg håret. Og dusjer enda mer. Hvor mye av den urinen tror du ligger å vaker øverst i skorpa?? Det er jo long gone før jeg er halvveis!

Anonymkode: 15928...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men du konkluderer jo med at alle som tisser i dusjen omtrent marineres i egen urin før det forsvinner ned i sluket. Like dumt det. Jeg tisser i dusjen. Det skylles ned. Så vasker jeg meg. Så dusjer jeg litt til. Så vasker jeg håret. Og dusjer enda mer. Hvor mye av den urinen tror du ligger å vaker øverst i skorpa?? Det er jo long gone før jeg er halvveis!

Anonymkode: 15928...781

Men hvorfor? Det er det jeg ikke skjønner. Uansett forklaringer så er det veldig, veldig ekkelt å tisse andre plasser enn på do. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men du konkluderer jo med at alle som tisser i dusjen omtrent marineres i egen urin før det forsvinner ned i sluket. Like dumt det. Jeg tisser i dusjen. Det skylles ned. Så vasker jeg meg. Så dusjer jeg litt til. Så vasker jeg håret. Og dusjer enda mer. Hvor mye av den urinen tror du ligger å vaker øverst i skorpa?? Det er jo long gone før jeg er halvveis!

Anonymkode: 15928...781

Miljøaspektet ved dusjtissing gikk litt fløyten med den dusjingen der. Da er vi tilbake til hvorfor være ekkel med vilje. 

Anonymkode: 0cda5...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Miljøaspektet ved dusjtissing gikk litt fløyten med den dusjingen der. Da er vi tilbake til hvorfor være ekkel med vilje. 

Anonymkode: 0cda5...653

Har da aldri sagt jeg tisser i dusjen fordi jeg skal være miljøvennlig. Jeg liker å bruke den tiden jeg bruker i dusjen. Om jeg må tisse så tisser jeg. Og det er nok ikke så uvanlig som dere liker å tro 😂

Anonymkode: 15928...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da lurer jeg på hvorfor det ofte stinker fra pissoarer, der renner det og ned med vannet med en gang

Anonymkode: 2bcc3...a1e

Akkurat det er jo veldig enkelt å svare på: Det er fordi typ 90 % av alle menn fan ikke kan sikte ordentlig og pisser utenfor. Ekkelt. Takk og lov for at jeg har en mann som sitter og tisser hjemme. 

Jeg tisser for øvrig ikke i dusjen selv, men klarer altså ikke å bli så engasjert ene eller andre veien som folk åpenbart blir her. Synes det blir litt i overkant å kalle folk ekle og grisete bare fordi de gjør noe som ikke dere selv gjør altså. Folk gjør da grisete og ekle ting hele tiden; peller seg i nesa, vasker ikke hendene etter toalettbesøk, dusjer ikke hver dag, peller sårskorper og klipper negler i sofaen.. osv... osv... 

Anonymkode: bcba5...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har da aldri sagt jeg tisser i dusjen fordi jeg skal være miljøvennlig. Jeg liker å bruke den tiden jeg bruker i dusjen. Om jeg må tisse så tisser jeg. Og det er nok ikke så uvanlig som dere liker å tro 😂

Anonymkode: 15928...781

Det ble brukt som argument av en annen over deg. 

At du ikke er unik i å være en ekkel gris vet jeg. Det er mange som ikke vasker hender etter dobesøk og før håndtering av mat også. Griser er det masse av. 

Anonymkode: 0cda5...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...