Gå til innhold

Tisser dere i dusjen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser ikke problemet, går jo med i sluket sammen med alt annet og skyller dusjen for såperester og skum før jeg går ut.

 

Anonymkode: 8394f...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det gjør jeg aldri. Så lenge det finnes en do i hus, så ser jeg ikke en eneste grunn til at man skulle tisse i dusjen. Jeg synes det er ekkelt og grisete.

Hvorfor kan man ikke bare tisse i do?

Anonymkode: 2bcc3...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, om jeg må så venter jeg ikke til jeg er ferdig i dusjen. Da lar jeg det stå til.

Tisser i sjøen også, og har latt det skildre i bassenget et par ganger.

Anonymkode: 286d9...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet med å tisse i dusjen. Avløpet fra do og dusj er nøyaktig det samme. 

Anonymkode: 8b5b1...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ikke! Jeg tisser ikke på gulvet ellers i huset heller

Så ekle folk kan være. 

Anonymkode: ff293...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Gjorde det ikke før, fordi jeg synes det var ekkelt. Så fødte jeg et barn, og pleierne på sykehuset sa at det ville hjelpe (var sydd "all over" og slet med å gå på do) å tisse i dusjen. Da var det liksom ikke så nøye lenger. En barrière var vel brutt. Urin er jo slett ikke så ekkelt å få på dusjgulvet. I motsetning til avføring, f.eks. 

Anonymkode: ea75f...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Gjorde det ikke før, fordi jeg synes det var ekkelt. Så fødte jeg et barn, og pleierne på sykehuset sa at det ville hjelpe (var sydd "all over" og slet med å gå på do) å tisse i dusjen. Da var det liksom ikke så nøye lenger. En barrière var vel brutt. Urin er jo slett ikke så ekkelt å få på dusjgulvet. I motsetning til avføring, f.eks. 

Anonymkode: ea75f...f91

Så siden det er eklere med avføring i dusjen, så er det greit å tisse der. For en merkelig logikk, folk pleier vel ikke å drite i dusjen?

Anonymkode: 2bcc3...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så siden det er eklere med avføring i dusjen, så er det greit å tisse der. For en merkelig logikk, folk pleier vel ikke å drite i dusjen?

Anonymkode: 2bcc3...a1e

Poenget her er at urin er ganske rent. 

Anonymkode: ea75f...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, om jeg må så venter jeg ikke til jeg er ferdig i dusjen. Da lar jeg det stå til.

Tisser i sjøen også, og har latt det skildre i bassenget et par ganger.

Anonymkode: 286d9...3ae

I ditt eget private basseng håper jeg, ikke ett som vi andre må bade i?? 

 

Tisser selv i havet, men laaangt borte fra andre og aldri i basseng og stillestående vann.

Anonymkode: b0911...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I ditt eget private basseng håper jeg, ikke ett som vi andre må bade i?? 

 

Tisser selv i havet, men laaangt borte fra andre og aldri i basseng og stillestående vann.

Anonymkode: b0911...f06

Da tror jeg ikke du vil vite hvor mye urin som finnes i offentlige bassenger. Og at også du faktisk bidrar med noen dråper selv, om enn ufrivillig. 

 

Og ja, jeg tisser i dusjen hvis jeg må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urin er så godt som fritt for bakterier..stort sett. Ser ikke problemet med å tisse I dusjen hvis en må!

Anonymkode: 08548...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Lolitalolita skrev:

Da tror jeg ikke du vil vite hvor mye urin som finnes i offentlige bassenger. Og at også du faktisk bidrar med noen dråper selv, om enn ufrivillig. 

 

Og ja, jeg tisser i dusjen hvis jeg må.

Jeg vet at offentlige basseng er ganske ekle, men grøsser ved tanken på voksne damer som bevisst pisser i svømmebassenget med masse folk rundt seg! 

Anonymkode: b0911...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet at offentlige basseng er ganske ekle, men grøsser ved tanken på voksne damer som bevisst pisser i svømmebassenget med masse folk rundt seg! 

Anonymkode: b0911...f06

Du vet at vannet du drikker fra springen på et eller annet tidspunkt har vært pisset ut av en eller annen organisme? :P

 

Anonymkode: 08548...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ikke klarer å holde dere i dusjen, tisser dere ikke på forhånd da? 

Ikke i min villeste fantasi trodde jeg at voksne folk tisser i dusjen og altså står i egen urin! Frivillig!?!

Anonymkode: ff293...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Selvsagt tisser jeg i dusjen. Alle gjør jo det! Det finnes jo ingen annen plass i huset som er offer for så mye såpe og varmt vann som gulvet i dusjen??

Anonymkode: 15928...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha! Selvsagt tisser jeg i dusjen. Alle gjør jo det! Det finnes jo ingen annen plass i huset som er offer for så mye såpe og varmt vann som gulvet i dusjen??

Anonymkode: 15928...781

Nei! Alle gjør ikke det. Så ekkelt! Hvorfor ikke bruke do som står like ved? 

Anonymkode: ff293...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Haha! Selvsagt tisser jeg i dusjen. Alle gjør jo det! Det finnes jo ingen annen plass i huset som er offer for så mye såpe og varmt vann som gulvet i dusjen??

Anonymkode: 15928...781

Nei, alle er ikke griser

Anonymkode: 2bcc3...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra første tiden etter fødsel så tisser jeg selvfølgelig ikke i dusjen.

Det lukter ramt av sluket. Tidligere lurte jeg på hvorfor enkelte av vennene mine har så ekkel lukt på badet deres. Badene er helt nye og fine så jeg lurte på om det var en konstruksjonsfeil i avløpet eller noe slikt. Men etter fødsel, hvor jeg selv ikke hadde noe valg og etter å ha lest den forrige dusjtissetråd på DIB, vet jeg bedre. Vennene mine er noen griser. 

Dere som tisser i basseng. Det er deres feil (sammen med dem som ikke vasker seg skikkelig før basseng) at svømmehaller og badeland må bruke ekstra mye klor i vannet. Gjør alle en tjeneste og slutt å tisse i bassenget takk. 

Anonymkode: 0cda5...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vasker dere ikke dusjen deres, dere som synes det er så ekkelt??? 
Jeg har 3 unger og alle tisser garantert i dusjen. Jeg vasker meg jo med såpe, og vasker håret med sjampo... Hvor mye urin (som btw er ganske så sterilt) tror dere er igjen da?? Det skylles ned i sluket!! Som vi og har for vane av å rengjøre ofte. Det er DERE som er ekle som ikke vasker dusjen deres!!

Anonymkode: 15928...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...