Anonym bruker

Husker dere meg? med mannen som skulle få besøk av den følsomme datteren på 24 år?

40 innlegg i emnet

For oss som ikke har lest forrige tråd - en rask recap av hva som er greia med dette dattera?

Anonymkode: ccf16...883

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For oss som ikke har lest forrige tråd - en rask recap av hva som er greia med dette dattera?

Jeg er ikke hi, men saken er at mannen skal ha sin voksne datter på besøk, hun hater stemor (hi) og lager bråk og intriger om hvor fælt alt er og hvor lite inkludert hun føler seg. Hi eller deres felles datter skal ikke kunne dra ut med venner osv for da er jenta ( damen? 24 år) ikke inkludert, og mannen har gitt beskjed om at om datteren klager er det hi og deres felles datter sin skyld. Stedatteren går også i hi sine ting og vil at faren bare skal være sammen med henne, litt sånn creepy nærmest incestuøst forhold.

Mannen sier de må ta 100% hensyn til datteren for hun er så følsom, stakkars

Har jeg glemt noe nå?

Anonymkode: a3a75...bc4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke hi, men saken er at mannen skal ha sin voksne datter på besøk, hun hater stemor (hi) og lager bråk og intriger om hvor fælt alt er og hvor lite inkludert hun føler seg. Hi eller deres felles datter skal ikke kunne dra ut med venner osv for da er jenta ( damen? 24 år) ikke inkludert, og mannen har gitt beskjed om at om datteren klager er det hi og deres felles datter sin skyld. Stedatteren går også i hi sine ting og vil at faren bare skal være sammen med henne, litt sånn creepy nærmest incestuøst forhold.

Har jeg glemt noe nå?

HI her, 

Det stemmer i grove trekk, ja. Uff, helt sykt da jeg leser det på den måten. 

Men, er dessverre slik det er. 

HI. 

Anonymkode: adedb...a1a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HI her! 

Siste oppdatering: 

Hun har jo sagt hun skal være her to uker. Mannen har byttet vakter og styrt, slik at han skal ha fri sammen med henne. 

Nå ringer hun og sier hun blir bare fire dager, for hun skal til syden med en venninne. 

Så så mye betydde det altså å besøke sin far. 

Jeg er jo egentlig sjeleglad over at hun skal reise 10 dager før tiden, men hun burde jo kanskje sagt fra litt tidligere, så hadde han sluppet å ta så mye fri. 

*risterpåhue* 

HI 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 timer siden, Yellow Brick Road skrev:

Da låser du tingene dine inne, gjerne med en stor hengelås for å statuere et eksempel. Og så bør mannen din gro seg noen skikkelig baller og dra jentungen med seg ut av og til.

Høres fristende ut, men det blir bare galt, så dropper det....

ser jeg at hun har vært i tingene mine igjen, så får jeg heller si fra. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har jeg glemt noe nå?

Takk! Sjukt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Takk! Sjukt.

Er merkelig, men nå blir det jo fire dager istedefor to uker, så det går nok greit. 

Begrenser seg hvor mye drama hun kan lage på fire dager. 

HI

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

HI her! 

Siste oppdatering: 

Hun har jo sagt hun skal være her to uker. Mannen har byttet vakter og styrt, slik at han skal ha fri sammen med henne. 

Nå ringer hun og sier hun blir bare fire dager, for hun skal til syden med en venninne. 

Så så mye betydde det altså å besøke sin far. 

Jeg er jo egentlig sjeleglad over at hun skal reise 10 dager før tiden, men hun burde jo kanskje sagt fra litt tidligere, så hadde han sluppet å ta så mye fri. 

*risterpåhue* 

HI 

😂😂😂

Men en lettelse for alle, sikkert...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker deg og har tenkt på deg flere ganger... jeg har flere ste"barn" selv og svarte i den andre tråden også 😉

Mht å rote i dine saker ville jeg kanskje ikke klart å la være å bruke et tips jeg leste her for flere år siden. Fyll skapet du ikke ønsker hun skal rote i med klinkekuler. Maaaange klinkekuler, så de fosser ut om noen åpner skapet 😜

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun gjør!! Hun var ikke 24 da hun gjorde det, men 18. Syntes uansett ikke det var greit.Hun bare tok av mine ting også uten å spør. 

Plutselig kom hun med minn silkeskjerf, dynket i hennes parfyme. Kunne ikke brukes igjen. 

HI 

Nei, det er ikke greitt at en 18 åring gjør sånt, men kanskje ikke så veldig uvanlig heller. Jeg ville i alle fall ikke hengt meg så mye opp i akkurat det, annet enn å si i fra at neste gang får hun spørre om du har et skjerf å låne henne. Samtidig tenker jeg at det er 6 år siden dette skjedde så det er kanskje ikke så relevant i dag? Har hun ikke vært hos dere på alle disse årene? Da skjønner jeg virkelig at det hun ønsker er å være sammen med faren sin, ikke nødvendigvis gjøre en masse andre ting og om faren ser datteren hvert sjette år, så hadde jeg nok klart å svelge mange kameler for at det skulle bli en så god opplevelse for far og datter. Ikke så rart at faren blir litt tullete heller da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
10 timer siden, Yellow Brick Road skrev:

Nei, det er ikke greitt at en 18 åring gjør sånt, men kanskje ikke så veldig uvanlig heller. Jeg ville i alle fall ikke hengt meg så mye opp i akkurat det, annet enn å si i fra at neste gang får hun spørre om du har et skjerf å låne henne. Samtidig tenker jeg at det er 6 år siden dette skjedde så det er kanskje ikke så relevant i dag? Har hun ikke vært hos dere på alle disse årene? Da skjønner jeg virkelig at det hun ønsker er å være sammen med faren sin, ikke nødvendigvis gjøre en masse andre ting og om faren ser datteren hvert sjette år, så hadde jeg nok klart å svelge mange kameler for at det skulle bli en så god opplevelse for far og datter. Ikke så rart at faren blir litt tullete heller da.

Men hun ønsket jo tydeligvis ikke å være noe særlig med faren sin alikevel

Anonymkode: 55143...39f

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe som feiler henne? Har hun en diagnose eller noe??

Anonymkode: 14d17...473

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det noe som feiler henne? Har hun en diagnose eller noe??

Anonymkode: 14d17...473

Hun har nok det, hvis man skal bedømme ut i fra forrige tråd. Men det er et emne som faren ikke vil ta i engang. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Yellow Brick Road skrev:

Hun har ikke vært her, hun har ikke villet. 

Faren har selvfølgelig vært og besøkt henne i disse årene. 

HI

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Pashla skrev:

Hun har nok det, hvis man skal bedømme ut i fra forrige tråd. Men det er et emne som faren ikke vil ta i engang. 

Nei, ikke som vi vet om annet enn at hun er veldig følsom ( eller bortskjemt vil vel jeg kalke det egentlig). 

HI 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden