Gå til innhold

Husker dere meg? med mannen som skulle få besøk av den følsomme datteren på 24 år?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For oss som ikke har lest forrige tråd - en rask recap av hva som er greia med dette dattera?

Anonymkode: ccf16...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For oss som ikke har lest forrige tråd - en rask recap av hva som er greia med dette dattera?

Anonymkode: ccf16...883

Jeg er ikke hi, men saken er at mannen skal ha sin voksne datter på besøk, hun hater stemor (hi) og lager bråk og intriger om hvor fælt alt er og hvor lite inkludert hun føler seg. Hi eller deres felles datter skal ikke kunne dra ut med venner osv for da er jenta ( damen? 24 år) ikke inkludert, og mannen har gitt beskjed om at om datteren klager er det hi og deres felles datter sin skyld. Stedatteren går også i hi sine ting og vil at faren bare skal være sammen med henne, litt sånn creepy nærmest incestuøst forhold.

Mannen sier de må ta 100% hensyn til datteren for hun er så følsom, stakkars

Har jeg glemt noe nå?

Anonymkode: a3a75...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke hi, men saken er at mannen skal ha sin voksne datter på besøk, hun hater stemor (hi) og lager bråk og intriger om hvor fælt alt er og hvor lite inkludert hun føler seg. Hi eller deres felles datter skal ikke kunne dra ut med venner osv for da er jenta ( damen? 24 år) ikke inkludert, og mannen har gitt beskjed om at om datteren klager er det hi og deres felles datter sin skyld. Stedatteren går også i hi sine ting og vil at faren bare skal være sammen med henne, litt sånn creepy nærmest incestuøst forhold.

Mannen sier de må ta 100% hensyn til datteren for hun er så følsom, stakkars

Har jeg glemt noe nå?

Anonymkode: a3a75...bc4

HI her, 

Det stemmer i grove trekk, ja. Uff, helt sykt da jeg leser det på den måten. 

Men, er dessverre slik det er. 

HI. 

Anonymkode: adedb...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her! 

Siste oppdatering: 

Hun har jo sagt hun skal være her to uker. Mannen har byttet vakter og styrt, slik at han skal ha fri sammen med henne. 

Nå ringer hun og sier hun blir bare fire dager, for hun skal til syden med en venninne. 

Så så mye betydde det altså å besøke sin far. 

Jeg er jo egentlig sjeleglad over at hun skal reise 10 dager før tiden, men hun burde jo kanskje sagt fra litt tidligere, så hadde han sluppet å ta så mye fri. 

*risterpåhue* 

 

HI 

Anonymkode: adedb...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Yellow Brick Road skrev:

Da låser du tingene dine inne, gjerne med en stor hengelås for å statuere et eksempel. Og så bør mannen din gro seg noen skikkelig baller og dra jentungen med seg ut av og til.

Høres fristende ut, men det blir bare galt, så dropper det....

ser jeg at hun har vært i tingene mine igjen, så får jeg heller si fra. 

Anonymkode: adedb...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke hi, men saken er at mannen skal ha sin voksne datter på besøk, hun hater stemor (hi) og lager bråk og intriger om hvor fælt alt er og hvor lite inkludert hun føler seg. Hi eller deres felles datter skal ikke kunne dra ut med venner osv for da er jenta ( damen? 24 år) ikke inkludert, og mannen har gitt beskjed om at om datteren klager er det hi og deres felles datter sin skyld. Stedatteren går også i hi sine ting og vil at faren bare skal være sammen med henne, litt sånn creepy nærmest incestuøst forhold.

Mannen sier de må ta 100% hensyn til datteren for hun er så følsom, stakkars

Har jeg glemt noe nå?

Anonymkode: a3a75...bc4

Takk! Sjukt.

Anonymkode: ccf16...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Takk! Sjukt.

Anonymkode: ccf16...883

Er merkelig, men nå blir det jo fire dager istedefor to uker, så det går nok greit. 

Begrenser seg hvor mye drama hun kan lage på fire dager. 

HI

Anonymkode: adedb...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

HI her! 

Siste oppdatering: 

Hun har jo sagt hun skal være her to uker. Mannen har byttet vakter og styrt, slik at han skal ha fri sammen med henne. 

Nå ringer hun og sier hun blir bare fire dager, for hun skal til syden med en venninne. 

Så så mye betydde det altså å besøke sin far. 

Jeg er jo egentlig sjeleglad over at hun skal reise 10 dager før tiden, men hun burde jo kanskje sagt fra litt tidligere, så hadde han sluppet å ta så mye fri. 

*risterpåhue* 

 

HI 

Anonymkode: adedb...a1a

😂😂😂

Men en lettelse for alle, sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker deg og har tenkt på deg flere ganger... jeg har flere ste"barn" selv og svarte i den andre tråden også 😉

 

Mht å rote i dine saker ville jeg kanskje ikke klart å la være å bruke et tips jeg leste her for flere år siden. Fyll skapet du ikke ønsker hun skal rote i med klinkekuler. Maaaange klinkekuler, så de fosser ut om noen åpner skapet 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun gjør!! Hun var ikke 24 da hun gjorde det, men 18. Syntes uansett ikke det var greit.Hun bare tok av mine ting også uten å spør. 

Plutselig kom hun med minn silkeskjerf, dynket i hennes parfyme. Kunne ikke brukes igjen. 

HI 

Anonymkode: adedb...a1a

Nei, det er ikke greitt at en 18 åring gjør sånt, men kanskje ikke så veldig uvanlig heller. Jeg ville i alle fall ikke hengt meg så mye opp i akkurat det, annet enn å si i fra at neste gang får hun spørre om du har et skjerf å låne henne. Samtidig tenker jeg at det er 6 år siden dette skjedde så det er kanskje ikke så relevant i dag? Har hun ikke vært hos dere på alle disse årene? Da skjønner jeg virkelig at det hun ønsker er å være sammen med faren sin, ikke nødvendigvis gjøre en masse andre ting og om faren ser datteren hvert sjette år, så hadde jeg nok klart å svelge mange kameler for at det skulle bli en så god opplevelse for far og datter. Ikke så rart at faren blir litt tullete heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Yellow Brick Road skrev:

Nei, det er ikke greitt at en 18 åring gjør sånt, men kanskje ikke så veldig uvanlig heller. Jeg ville i alle fall ikke hengt meg så mye opp i akkurat det, annet enn å si i fra at neste gang får hun spørre om du har et skjerf å låne henne. Samtidig tenker jeg at det er 6 år siden dette skjedde så det er kanskje ikke så relevant i dag? Har hun ikke vært hos dere på alle disse årene? Da skjønner jeg virkelig at det hun ønsker er å være sammen med faren sin, ikke nødvendigvis gjøre en masse andre ting og om faren ser datteren hvert sjette år, så hadde jeg nok klart å svelge mange kameler for at det skulle bli en så god opplevelse for far og datter. Ikke så rart at faren blir litt tullete heller da.

Men hun ønsket jo tydeligvis ikke å være noe særlig med faren sin alikevel

Anonymkode: 55143...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det noe som feiler henne? Har hun en diagnose eller noe??

Anonymkode: 14d17...473

Hun har nok det, hvis man skal bedømme ut i fra forrige tråd. Men det er et emne som faren ikke vil ta i engang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Yellow Brick Road skrev:

Nei, det er ikke greitt at en 18 åring gjør sånt, men kanskje ikke så veldig uvanlig heller. Jeg ville i alle fall ikke hengt meg så mye opp i akkurat det, annet enn å si i fra at neste gang får hun spørre om du har et skjerf å låne henne. Samtidig tenker jeg at det er 6 år siden dette skjedde så det er kanskje ikke så relevant i dag? Har hun ikke vært hos dere på alle disse årene? Da skjønner jeg virkelig at det hun ønsker er å være sammen med faren sin, ikke nødvendigvis gjøre en masse andre ting og om faren ser datteren hvert sjette år, så hadde jeg nok klart å svelge mange kameler for at det skulle bli en så god opplevelse for far og datter. Ikke så rart at faren blir litt tullete heller da.

Hun har ikke vært her, hun har ikke villet. 

Faren har selvfølgelig vært og besøkt henne i disse årene. 

HI

Anonymkode: adedb...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pashla skrev:

Hun har nok det, hvis man skal bedømme ut i fra forrige tråd. Men det er et emne som faren ikke vil ta i engang. 

Nei, ikke som vi vet om annet enn at hun er veldig følsom ( eller bortskjemt vil vel jeg kalke det egentlig). 

HI 

Anonymkode: adedb...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oppdatering: 

Det gikk greit de dagene hun var her, men faren kunne ikke gå en meter uten at hun diltet etter. 

Han gikk på jobb den ene dagen, og da kom hun ikke ut av rommet før jeg var gått på jobb. 

Jeg skal en uke til syden med barnet vårt snart, og vet de planlegger at hun skal komme hit da (mannen har ikke sagt noe om det til meg. Fant det ut da jeg måtte låne ipaden hans, og messenger lå åpen.Der står det at hun gleder seg til å komme, og de skal ha det så fint de uken.

Mannen var litt sur for at jeg ikke stod opp og sa ha det da hun skulle dra tidlig søndag morgen, hadde jobbet lørdagen), men sendte henne en mld på Messenger og beklaget det. Hun svarte at det ikke gjorde noe.

Lurer på om han skal si det til meg eller bare "snike" rundt? 

Merkelig 

 

HI 

Anonymkode: adedb...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oppdatering: 

Det gikk greit de dagene hun var her, men faren kunne ikke gå en meter uten at hun diltet etter. 

Han gikk på jobb den ene dagen, og da kom hun ikke ut av rommet før jeg var gått på jobb. 

Jeg skal en uke til syden med barnet vårt snart, og vet de planlegger at hun skal komme hit da (mannen har ikke sagt noe om det til meg. Fant det ut da jeg måtte låne ipaden hans, og messenger lå åpen.Der står det at hun gleder seg til å komme, og de skal ha det så fint de uken.

Mannen var litt sur for at jeg ikke stod opp og sa ha det da hun skulle dra tidlig søndag morgen, hadde jobbet lørdagen), men sendte henne en mld på Messenger og beklaget det. Hun svarte at det ikke gjorde noe.

Lurer på om han skal si det til meg eller bare "snike" rundt? 

Merkelig

HI 

Anonymkode: adedb...a1a

Vet du, så merkelig mannen din oppfører seg også rundt dette gjør at det kanskje ikke er så overraskende at datteren er som hun er. Vet du har skrytt av mannen tidligere, men det forholdet mellom far og datter høres ikke sunt ut i det hele tatt!!

På samme måte som Pahla skrev så er det nesten noe incestiøst over forholdet. Om det ikke er det så er det uansett et veldig, veldig usunt forhold.

Og det veldig usunne far-datterforholdet påvirker ditt og hans og hans og yngstes forhold veldig uheldig også. At han planlegger å få besøk av datteren er det ikke noe galt i. Men det at han ikke sier noe om det til deg forsterker bare inntrykket av at det er noe alvorlig galt i det far-datterforholdet! Og ikke minst så viser det at forholdet mellom han og deg ikke er spesielt sterkt eller åpent og at dere har en lang vei å gå ang. kommunikasjon. Han er, som jeg har skrevet tidligere, ekstremt respektløs overfor deg og deres felles datter, og han viser ingen forståelse for dine og yngste datters følelser.

Jeg håper du gjør alvor av å få med mannen din til parterapi! Men jeg greier egentlig ikke lenger forstå at du er sammen med denne mannen, for noe er ikke riktig med ham. Blir han med i parterapi og fortsetter i det så lenge det er nødvendig, da er det kanskje håp. Men om han ikke blir med i parterapi så bør du gå selv og vurdere hele forholdet, etter min mening. Det han gjør er ikke bra overfor deres felles datter heller.

Anonymkode: a0b34...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart at hun ikke har noe forhold til søsteren sin. Høres jo ut som at mannen din forholder seg til de to på hver sin kant og ikke skjønner at de er søsken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Han juger for deg, har hemmeligheter og legger planer som du ikke involveres i...? 

Dårlig, dårlig, dårlig taktikk for et godt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du høres psyk ut. Så du ikke de bussete heller?

Anonymkode: d8528...194

??

Anonymkode: 55143...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du høres psyk ut. Så du ikke de bussete heller?

Anonymkode: d8528...194

Her tror jeg du må forklare deg bedre....??

HI

Anonymkode: adedb...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...