Gå til innhold

Gravid etter å ha tatt ut p-stav


Pinkie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 timer siden, C'est la vie skrev:

Jeg ble gravid 11 mnd etter. 

Okei, det tok sin tid altså 😬 Men bra det klaffet til slutt! Tok det lang tid før kroppen var i normalt "gange" igjen, men tanke på mens og eggløsning? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, DesireG skrev:

Hadde p-stav 3 år, blei gravid med storebror 2 mnd etter den var tatt ut :) 

Hoi, det gikk rimelig greit altså 😉 Håper det går den veien for oss å! Tok det lang tid før kroppen gikk som normalt igjen, men tanke på mens og eggløsning? 😬😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Pinkie skrev:

Hoi, det gikk rimelig greit altså 😉 Håper det går den veien for oss å! Tok det lang tid før kroppen gikk som normalt igjen, men tanke på mens og eggløsning? 😬😊

Iogmed at jeg blei gravid i pp2 ( starta egentlig prøvinga dagen den var ute 😂) så regner jeg med det var ok iallfall 🙈 Jeg sjekka aldri sykluser eller eggløsning da, så har dessverre ikke noe smart svar :) håper på raske resultater for deg også 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, DesireG skrev:

Iogmed at jeg blei gravid i pp2 ( starta egentlig prøvinga dagen den var ute 😂) så regner jeg med det var ok iallfall 🙈 Jeg sjekka aldri sykluser eller eggløsning da, så har dessverre ikke noe smart svar :) håper på raske resultater for deg også 😍

Hehe, man blir litt ivrig ja 😂 Men kor deilig at det klaffet så fort! 🙏🏻 Nei, sant nok - det det ihvertfall i skjønneste orden 😉 Får kansje bestille eggløsningstester for å sjekke om ting er i rute.. 🤔 Takk for det! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pinkie skrev:

Okei, det tok sin tid altså 😬 Men bra det klaffet til slutt! Tok det lang tid før kroppen var i normalt "gange" igjen, men tanke på mens og eggløsning? 😊

Normal syklus med en gang. Men tok veldig mange mnd før slimhinnene ble fine og tykke til eggløsning. Så ingenting festet seg, tok en vannscanning av eggstokker/eggledere. Spylte opp litt. Ble gravid syklusen etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, blissi skrev:

Jeg tok min ut i slutten av november, og var gravid i januar :) 

Herlig! 😍 Da gikk det rimelig fort, gitt 😉 Da virker det som at kroppen kommer i normal gange igjen ganske fort etter å ha tatt den ut da, hos noen da. Det er bra! Håper det er slik for meg også 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, C'est la vie skrev:

Normal syklus med en gang. Men tok veldig mange mnd før slimhinnene ble fine og tykke til eggløsning. Så ingenting festet seg, tok en vannscanning av eggstokker/eggledere. Spylte opp litt. Ble gravid syklusen etter :)

Okei 😊 Wow, der var ikke noe jeg var klar over fantes - eller kunne være et problem 🙈 Huffja, man lærer så lenge man lever😊 Men så bra at det endelig gikk deres vei til slutt da ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ut pstav i januar,fikk mensen 3 uker etter!  ble gravid i mai, men endte i sa i uke 5!

Anonymkode: 43c60...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tok ut pstav i januar,fikk mensen 3 uker etter!  ble gravid i mai, men endte i sa i uke 5!

Anonymkode: 43c60...c23

Da kom kroppen igang ganske kjapt da :-) Men synd det endte i sa :-( Var det nå i år? Har du blitt gravid på nytt? Hadde to sa før jeg fikk gutten min i 2015, virkelig ikke noe jeg unner noen. Så håper jeg slipper å gå gjennom det denne gangen :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Pinkie skrev:

Da kom kroppen igang ganske kjapt da :-) Men synd det endte i sa :-( Var det nå i år? Har du blitt gravid på nytt? Hadde to sa før jeg fikk gutten min i 2015, virkelig ikke noe jeg unner noen. Så håper jeg slipper å gå gjennom det denne gangen :-/

Ja det gikk ganske fort :) januar i år ja! Vi er inne i første pp etter sa nå, så blir spennende å se! Har EL idag, hvertfall ifølge EL testen😎

Sa er grusomt! Selv om jeg mistet tidlig, så er det veldig trist  likevell

var du langt på vei da du mistet? 

Anonymkode: 43c60...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja det gikk ganske fort :) januar i år ja! Vi er inne i første pp etter sa nå, så blir spennende å se! Har EL idag, hvertfall ifølge EL testen😎

Sa er grusomt! Selv om jeg mistet tidlig, så er det veldig trist  likevell

var du langt på vei da du mistet? 

Anonymkode: 43c60...c23

Åjåj, så spennende! Da er det bare å kjøre på 😉👏🏻 

Ja, enig! Helt grusomt synes jeg, spesielt når man var midt oppi det og tiden etter. Var heller ikke så langt på vei, mistet i uke 9 og i uke 5. Men det var ille nok det! 😥 Men tredje gangen klamret han seg fast, nå er han snart 2 år ❤️ Så det går til slutt ☺️

Håper det klaffer snart for dere igjen, da ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...