Gå til innhold

noen med erfaring på svangerskapspenger??+


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

når legen har skrevet må ungå gange på hardt underlag videre unngå statisk arbeidsstilling.   og arbeidsgiver har skrevet under på at de ikke kan tilrettelegge.   tror dere jeg får svangerskapspenger innvilget da??

Anonymkode: 58962...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk svangerskapspenger innvilget tidlig i graviditeten, pga jobb som kunne utsette meg for utagering fra brukere, og risiko for slag og spark. Sjefene mine kunne tilrettelegge 50%, og så får jeg svangerskapspenger for den resterende 50%, som de ikke greier å tilrettelegge for. OM sjefene dine ikke kan tilrettelegge, skal man i teorien får svangerskapspenger. Men da må du få de til å fylle ut det skjemaet fra og sende til nav ingenting går automatisk har jeg lært meg.

Jeg er glad jeg fikk alternative arbeidsoppgaver, litt kontor og "altmuligdame" igjennom graviditeten, ellers har det blitt lange måneder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.😊 Vi har skrevet under og levert inn til økonomiavdelingen på jobb så skulle de sende inn sammens med lønnspapirer. I min Komune kunne det gå 6 uker behandlingstid. Er sykmeldt de to første så håper det blir innvilget. Må jo bli det da jobben ikke kan tilrettelegge. Kan ikke jobbe sittende og statiske stillinger. Bekkenløsning med gangvansker. Ved første var det såpass gale at jeg nesten havna i rullestol og kunne dette vist jeg ikke hadde krykker å støtte meg med. Kunne ikke vare aleine med barnet heller det første året etter pga dette. 

Anonymkode: 58962...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...