Gå til innhold

Barn og alkohol


Evablaum

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ingen med seg barn i familieselskaper som dåp og konfirmasjon? Er det bare de voksne som feirer? Interessant opplegg.

Anonymkode: 1d28a...e31

Det var 2 barn på rundt 10-12 år gamle som var tilstede på siste dåp jeg var i. Det ble drukket champagne. Vi venter ennå på dommen fra barnevernet. 

Anonymkode: 4ad8d...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ingen med seg barn i familieselskaper som dåp og konfirmasjon? Er det bare de voksne som feirer? Interessant opplegg.

Anonymkode: 1d28a...e31

Hi her

Du er en fin kverulant! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir ganske oppgitt over denne diskusjonen. Det at man har fått barn betyr ikke at man skal gi avkall på et normalt liv. Som for de fleste innebærer et måteholdent forbruk av alkohol. Kan ikke innrette livet sitt etter at man til enhver tid skal være kjørbar i tilfelle et barn blir sykt/skadet. De færreste bor så øde og isolert.

Dere som alltid kommer trekkende med barnevernet, tenker dere ikke på at dere er med på å undergrave etaten? Det kan jo være at noen blir redde for at barnevernet skal kontaktes av helsepersonell, og derfor tenker seg om to ganger før de tar kontakt med legevakta hvis noe skjer etter at de har drukket et par glass med vin.

Kan love at det skal litt mer til før det meldes bekymring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har ingen med seg barn i familieselskaper som dåp og konfirmasjon? Er det bare de voksne som feirer? Interessant opplegg.

Anonymkode: 1d28a...e31

Man kan jo helle brus i ungenes glass og sjampis i de voksnes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19. juni 2017 den 12.24, Anonym bruker skrev:

Har heldigvis et så innholdsrikt og lykkelig liv at jeg ikke trenger rusmidler for å kose meg. 

Anonymkode: d3fed...23f

*fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...