GĂ„ til innhold

Termin desember 2017 💞


mammas skatter <3

Anbefalte innlegg

Tenkte lage en gruppe her for oss med desembertermin😊 Denne ganger har jeg termin midt i mĂ„neden sĂ„ regner med det blir desemberbaby pĂ„ oss. Har to fra fĂžr. Termin ca 20.desember.  Og er 13+3 idag😊 Litt forvirra med disse trimesteret for mener det har blitt en forandring inne pĂ„ disse sidene etter sist. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Blir ogsĂ„ helt forstyrret av disse trimestergreiene. Har termin 17 des og er 14+0 nĂ„ etter kl 12 😊 Godt Ă„ ha kommet sĂ„ langt 😁 I dag fikk vi time til ordinĂŠr ul - 19 juli 💕 Gleder meg sĂ„. Vi har enda ikke fortalt det til noen. Har du/dere? 😊 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Her var mannen sÄ stolt at han fortalte heile slekta pÄ sammenkomst da jeg var 8 uker. Satt og var Veldi spysyk ogsÄ sÄ de skjÞnte vel noe ikke var som "normal". SÄ de fleste vet det. Var Ä fortalte det pÄ jobb til sjefene pga sommerturnusen og jeg er plaget med bekken. Den ene klarte ikke holde taushetsplikten si heller sÄ fikk gratulasjoner pÄ kvelden. Har time til ul den 25.juli. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Med fĂžrstemann var det samme greia her. Mannen var sĂ„ stolt at han bare mĂ„tte fortelle moren sin, som igjen bare mĂ„tte fortelle svigersĂžstra mi det. Plutselig viste de fleste det 🙈 Spent pĂ„ hvor lenge vi klarer Ă„ skjule det 😊 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kommer hoppende over hit fra 1.trimester, gikk over til 2.trimester nÄ etter midnatt :) Termin er satt til 20.desember :hjerte:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 15.6.2017 den 0.34, Tresko81 skrev:

Blir ogsĂ„ helt forstyrret av disse trimestergreiene. Har termin 17 des og er 14+0 nĂ„ etter kl 12 😊 Godt Ă„ ha kommet sĂ„ langt 😁 I dag fikk vi time til ordinĂŠr ul - 19 juli 💕 Gleder meg sĂ„. Vi har enda ikke fortalt det til noen. Har du/dere? 😊 

FĂ„tt time til ordinĂŠr UL 19. Juli her ogsĂ„ 😁:hjerte: Ja vi har sagt det til familie og noen nĂŠre venner og omgangskrets, men ikke offentliggjort noe pĂ„ Facebook, det fĂ„r vente ennĂ„ 😉

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

FĂ„r nesten hoppe over hit fra fĂžrste trimester jeg ogsĂ„, er 15 uker i dag 😂 Noen som har begynt Ă„ fĂ„ igjen litt energi? Det sies at energien som regel kommer tilbake i 2. Trimester, men jeg er sĂ„Ă„Ă„Ă„ trĂžtt og sliten hele tiden đŸ˜© Ingen tegn til at energien har planer om Ă„ komme tilbake med det fĂžrste 😅

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

TrÞtt og sliten her ogsÄ! SÄ har jeg bekkenplager og smerter jeg blir sliten av ogsÄ!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Her er energien tilbake! Det er sĂ„ godt 💕 Har selvfĂžlgelig dager hvor jeg er trĂžtt og sliten, men sliter ikke med kvalme lengre (med mindre jeg blir sulten) 👏 HĂ„per det varer😁 FĂ„r hĂ„pe dere ogsĂ„ fĂ„r energien tilbake snart 😊😊 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kommer over hit jeg ogsĂ„...eller iflg appen starter 2.tri i morgen (mener Ă„ huske at "det startet tidligere fĂžr", men men 😂). Termin, enn sĂ„ lenge, er 26 desember. Skal pĂ„ oul 31.juli. 

Formen er stigende, men reagerer fremdeles veldig pĂ„ matlukt. Ikke like slapp og sliten, men hĂ„per at ogsĂ„ dette blir enda bedre i ukene som kommer 😊 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Er det noen her som er begynt Ă„ kjenne bevegelser fra mageboeren? 😊 Sist svangerskap kjente jeg bevegelse pĂ„ innsiden og utsiden nĂ„r jeg var 16+4. Det var tydelige spark og jeg kjente det flere ganger den dagen samt hver dag etter det. I dag er jeg 16+0 og har ikke kjent noe bortsett fra litt bobbling nĂ„ og da (er usikker pĂ„ om det er luft eller baby). Kjenner etter hver dag og gleder meg sĂ„ til de smĂ„ dultene 💕 Tror dessverre det blir Ă„ gĂ„ litt tid enda pga keisersnittarr fra sist 😔 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har kjent mye tror jeg! Fikk vel et spark i venstresiden langt nede idag. SÄ har jeg kjent at den har pÄ en mÄte snudd irundt. Og en strykning neders midt pÄ.  Har vÊrt litt plaget med kynnere sÄ har jeg kjent mere. FÞles ikke som bobler eller fiskehale som de sier.  15+4 idag og dette er 3.mann. Er vel siste uka jeg har Bynt Ä merke noe. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg har ogsĂ„ en del kynnere 😔 Var veldig plaget med det sist gang sĂ„ er spent pĂ„ om de blir like kraftige denne gangen. Hadde de gjevnt over fra uke 12 sist, samme nĂ„.. Pga keisersnittet har jeg ikke full fĂžrlighet nederst pĂ„ magen. Dette er jo pĂ„ utsiden sĂ„klart, men regner bare med at jeg mangler noe av fĂžlelsen pĂ„ innsiden ogsĂ„. HĂ„per det kommer seg og at jeg kjenner noe snart 😁

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Heisann! Joiner her. Jeg har vÊrt pÄ UL idag. 18+2 uker, termin 05.12.

fikk vite at vi venter ei lita jente pĂ„ UL idag, vi har ei jente fra fĂžr pĂ„ 3 Ă„r. Ellers var alt fint, noe som var veldig godt Ă„ hĂžre. Er mer sliten i dette svangerskapet enn forrige, og synes samboeren er skikkelig irriterende 😂😂 (hormoner ass). Ellers alt fint đŸ‘ŒđŸ»

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hopper inn her, straks 16 uker passert.

har null energi og har begynt Ä bli kvalm igjen :( bare gÄtt opp 1 kg hittil.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Idag 16+4 kjente pappa for 1.gang lillebabyn i magen. Han beskrev det akkurat som jeg kjenner det. Skikkelig turning inni der var det❀ Utrolig tidlig men sĂ„ koselig 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Her kjente jeg bevegelser bÄde inni og utenpÄ 16+2 <3 Tror denne lilletassen er mye roligere enn fÞrstemann for da var det turning hele tiden fra fÞrste dagen jeg kjente det. NÄ er det mye roligere, bare litt smÄspark nÄr jeg slapper av. SÄ herlig Ä kjenne de smÄ dultene <3 Pappa har ikke fÄtt kjent enda for lille roer seg hver gang han skal kjenne :P:) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei! :-) Har termin 02.12 og venter en liten gutt! Hurra! Er 19+3 i dag. SÄ nÄ blir rekkefÞlgen pÄ mine barn slik: gutt - jente - jente - gutt. Perfekt! :strix: Ellers er det mye liv og det kjennes godt utenpÄ magen ogsÄ... Skal forÞvrig tilbake til ultralyd om 1,5 uke for Ä se mer pÄ hjertet. Jordmora fikk ikke sett godt nok pga at babyen var sÄ urolig - sÄ da fÄr vi se krabaten en gang til iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 2 uker senere...

Plutselig sÄ lite aktivitet i magen IgÄr og idag!!! Blir jo urolig her. 18+2 idag. Har brukt Ä kjent sÄ mye. Har vÊrt litt rar i magen IgÄr. Andre som har det slik varierende? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, mammas skatter <3 skrev:

Plutselig sÄ lite aktivitet i magen IgÄr og idag!!! Blir jo urolig her. 18+2 idag. Har brukt Ä kjent sÄ mye. Har vÊrt litt rar i magen IgÄr. Andre som har det slik varierende? 

Ja! Har ikke kjent noen spark verken i gĂ„r eller i dag.. har doppler sĂ„ vet at alt stĂ„r bra til inni der, men blir jo litt redd for om noe er galt 😔 TrĂžster meg med at det er kort tid siden forrige svangerskap sĂ„ lille har kanskje mere plass Ă„ turne pĂ„. Skal pĂ„ ul i morgen, spent!! HĂ„per alt er bra ❀ 

 

Har du kjent noe soden du skrev? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

38 minutter siden, Tresko81 skrev:

Ja! Har ikke kjent noen spark verken i gĂ„r eller i dag.. har doppler sĂ„ vet at alt stĂ„r bra til inni der, men blir jo litt redd for om noe er galt 😔 TrĂžster meg med at det er kort tid siden forrige svangerskap sĂ„ lille har kanskje mere plass Ă„ turne pĂ„. Skal pĂ„ ul i morgen, spent!! HĂ„per alt er bra ❀ 

 

Har du kjent noe soden du skrev? 

nei har ikke kjent noe. har stÄtt og laget middag. la meg pÄ soffan no. men fortsatt ikke kjent. bruke Ä fÄ noen bevegelser etter mat men ingen no. kan jo ha snudd seg sÄ jeg ikke kjenner noe. men blir jo litt bekymra. skal pÄ ul neste uke. 

har jo kjent sÄ utrolig mye bevegelser siste ukene sÄ dette er sÄ uvant.

Endret av mammas skatter <3
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hm, vi fĂ„r prĂžve Ă„ senke skuldrene litt. Kjenner du ikke noe i lĂžpet av morgendagen ville jeg tatt en telefon til jm đŸ€” Bedre Ă„ ringe en gang for mye enn en gang for lite. Men som du sier, trenger ikke vĂŠre vĂŠrre enn at lille har snudd seg. Jeg har fortsatt ikke kjent noe her.. Kjenner jeg gruer meg litt til i morgen selv om jeg hĂžrte lille med doppleren i formiddag. Har ikke hatt sĂ„ mye bevegelse hver dag, men har kjent godt med aktivitet pĂ„ kveldene sĂ„ dette er uvant.. 

 

Ser nÄ at det er 9 timer siden du svarte. Er det noe forandring? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

12 timer siden, Tresko81 skrev:

Hm, vi fĂ„r prĂžve Ă„ senke skuldrene litt. Kjenner du ikke noe i lĂžpet av morgendagen ville jeg tatt en telefon til jm đŸ€” Bedre Ă„ ringe en gang for mye enn en gang for lite. Men som du sier, trenger ikke vĂŠre vĂŠrre enn at lille har snudd seg. Jeg har fortsatt ikke kjent noe her.. Kjenner jeg gruer meg litt til i morgen selv om jeg hĂžrte lille med doppleren i formiddag. Har ikke hatt sĂ„ mye bevegelse hver dag, men har kjent godt med aktivitet pĂ„ kveldene sĂ„ dette er uvant.. 

 

Ser nÄ at det er 9 timer siden du svarte. Er det noe forandring? 

har kjent pittelitt. bare sÄ uvant. kom etter litt kynnere. vant til mye aktivitet sÄ blir en litt pÄ tuppa.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

41 minutter siden, mammas skatter <3 skrev:

har kjent pittelitt. bare sÄ uvant. kom etter litt kynnere. vant til mye aktivitet sÄ blir en litt pÄ tuppa.

Godt du har kjent litt hverfall 😊 1 time fĂžr ul ble det full rulle her 😊 Er enda 30 min igjen til ul, men nĂ„ er jeg mye roligere og gleder meg 💕

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 3 uker senere...

Åssen gĂ„r det med alle dere? 😊 

Veldig skuffa etter oul ettersom de satt oss tre dager tilbake, noe som ikke er mulig og dem ikke skal gjĂžre nĂ„r vi har vĂŠrt igjennom assistert befruktning! Dro til privat jm, som fĂ„r samme termin som de to fĂžrste fĂžr oul, men de kan ikke endre den fra sykehuset. Supert 🙈

Anonymkode: e4e89...66a

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...