mammas skatter <3

Termin desember 2017 💞

9 innlegg i emnet

Tenkte lage en gruppe her for oss med desembertermin😊 Denne ganger har jeg termin midt i måneden så regner med det blir desemberbaby på oss. Har to fra før. Termin ca 20.desember.  Og er 13+3 idag😊 Litt forvirra med disse trimesteret for mener det har blitt en forandring inne på disse sidene etter sist. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir også helt forstyrret av disse trimestergreiene. Har termin 17 des og er 14+0 nå etter kl 12 😊 Godt å ha kommet så langt 😁 I dag fikk vi time til ordinær ul - 19 juli 💕 Gleder meg så. Vi har enda ikke fortalt det til noen. Har du/dere? 😊 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var mannen så stolt at han fortalte heile slekta på sammenkomst da jeg var 8 uker. Satt og var Veldi spysyk også så de skjønte vel noe ikke var som "normal". Så de fleste vet det. Var å fortalte det på jobb til sjefene pga sommerturnusen og jeg er plaget med bekken. Den ene klarte ikke holde taushetsplikten si heller så fikk gratulasjoner på kvelden. Har time til ul den 25.juli. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med førstemann var det samme greia her. Mannen var så stolt at han bare måtte fortelle moren sin, som igjen bare måtte fortelle svigersøstra mi det. Plutselig viste de fleste det 🙈 Spent på hvor lenge vi klarer å skjule det 😊 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer hoppende over hit fra 1.trimester, gikk over til 2.trimester nå etter midnatt :) Termin er satt til 20.desember :hjerte:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 15.6.2017 den 0.34, Tresko81 skrev:

Blir også helt forstyrret av disse trimestergreiene. Har termin 17 des og er 14+0 nå etter kl 12 😊 Godt å ha kommet så langt 😁 I dag fikk vi time til ordinær ul - 19 juli 💕 Gleder meg så. Vi har enda ikke fortalt det til noen. Har du/dere? 😊 

Fått time til ordinær UL 19. Juli her også 😁:hjerte: Ja vi har sagt det til familie og noen nære venner og omgangskrets, men ikke offentliggjort noe på Facebook, det får vente ennå 😉

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Får nesten hoppe over hit fra første trimester jeg også, er 15 uker i dag 😂 Noen som har begynt å få igjen litt energi? Det sies at energien som regel kommer tilbake i 2. Trimester, men jeg er såååå trøtt og sliten hele tiden 😩 Ingen tegn til at energien har planer om å komme tilbake med det første 😅

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trøtt og sliten her også! Så har jeg bekkenplager og smerter jeg blir sliten av også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er energien tilbake! Det er så godt 💕 Har selvfølgelig dager hvor jeg er trøtt og sliten, men sliter ikke med kvalme lengre (med mindre jeg blir sulten) 👏 Håper det varer😁 Får håpe dere også får energien tilbake snart 😊😊 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden