GĂ„ til innhold

IKM uke 28 🍀


LillaLulu

Anbefalte innlegg

Det har vi ikke sagt heller, jeg sliter selv med Ä bli gravid - men den dagen det skjer skal jeg konsentrere meg om Ä ta det rolig, vÊre lykkelig og Ä stresse ned, for barnets beste! Ingenting blir bedre av Ä bli hysterisk og Ä teste seg flere ganger om dagen nÄr man allerede vet testen er positiv og verdiene stiger

Anonymkode: 54a43...66e

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Arwen_79 skrev:

Har tatt ny blodprÞve, men fÄr mest sannsynelig ikke svar fÞr over helga. Klarer jo ikke vente sÄÄÄÄ lenge, sÄ da mÄtte jeg kjÞpe meg tester.

Noen som vet hvor mye hcg clearblue digital trenger for Ä slÄ ut pÄ 2-3?

IMG_1450.JPG

Gratulerer so mykje â˜ș dette ser bra ut! Fin stigning. Du mĂ„ nok berre ta tida til hjelp og hĂ„pe pĂ„ det beste. Det hjelper dessverre ikkje Ă„ ta mange graviditetstester eller blodprĂžver.  Det skaper ofte berre meir uro og usikkerheit.

Anonymkode: c5b4d...db0

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Sist jeg var gravid tok jeg kun en test, ringte legen og fikk fortalt at positivt er positivt. Da er man gravid, dersom man fÄr menstrasjon likevel, da er det en tidlig spontanabort. Syns det er tullete Ä mÄle HCG dersom det ikke er grunn til det. 

Anonymkode: f2f53...23b

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Ein positiv test betyr ikkje gravid for alle nÄr alderen inntreffer. 

 

Nei.. men blodprÞver og maange tester betyr ikke garantert vellykket svangerskap det heller. Enten sÄ gÄr det bra eller sÄ gjÞr det ikke det, og eneste mÄten Ä fÄ svaret pÄ er dessverre Ä vente og se. 

Anonymkode: b3b1f...300

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei.. men blodprÞver og maange tester betyr ikke garantert vellykket svangerskap det heller. Enten sÄ gÄr det bra eller sÄ gjÞr det ikke det, og eneste mÄten Ä fÄ svaret pÄ er dessverre Ä vente og se. 

Anonymkode: b3b1f...300

La no Arwen fÄ gjÞre som hun vil. 

Det er jo eit forum for Ä fÄ si og gjÞre som ein vil.

Anonymkode: 59ba9...f86

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Ehm, tror jeg har funnet ut hvorfor mensen var sĂ„ grĂ„dig forsinket denne mĂ„neden 😂 Ikke sterke streker - men de er der! 

IMG_6069.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 15.7.2017 den 12.05, Anonym bruker skrev:

La no Arwen fÄ gjÞre som hun vil. 

Det er jo eit forum for Ä fÄ si og gjÞre som ein vil.

Anonymkode: 59ba9...f86

Tusen takk for det. Dessverre, sĂ„ endte det hele i SA i uke 5, i gĂ„r. 😱

Kommer ikke til Ä publisere mer pÄ dette forumet, sÄ folk slipper Ä lese ting jeg legger ut. 

Takk for stĂžtte til de som gjorde det, det settes veldig stor pris pĂ„â€ïž

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

15 minutter siden, Arwen_79 skrev:

Tusen takk for det. Dessverre, sĂ„ endte det hele i SA i uke 5, i gĂ„r. 😱

Kommer ikke til Ä publisere mer pÄ dette forumet, sÄ folk slipper Ä lese ting jeg legger ut. 

Takk for stĂžtte til de som gjorde det, det settes veldig stor pris pĂ„â€ïž

Huff, det var triste nyheter. đŸ˜„Â 

Dumt at du fĂžler det slik. Lykke til videre ❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

43 minutter siden, LillaLulu skrev:

Ehm, tror jeg har funnet ut hvorfor mensen var sĂ„ grĂ„dig forsinket denne mĂ„neden 😂 Ikke sterke streker - men de er der! 

IMG_6069.JPG

Gratulerer! đŸ‘đŸ» NĂ„r var IKM? â˜ș

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

20 minutter siden, Arwen_79 skrev:

Tusen takk for det. Dessverre, sĂ„ endte det hele i SA i uke 5, i gĂ„r. 😱

Kommer ikke til Ä publisere mer pÄ dette forumet, sÄ folk slipper Ä lese ting jeg legger ut. 

Takk for stĂžtte til de som gjorde det, det settes veldig stor pris pĂ„â€ïž

SĂ„ trist😱💔 endte i SA her ogsĂ„đŸ˜ł Det SKAL snart bli vĂ„r tur skal du seđŸ™đŸ»â€ïž Hold motet oppe, du er sterkere enn du tror❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6 minutter siden, Pinkie skrev:

Gratulerer! đŸ‘đŸ» NĂ„r var IKM? â˜ș

SĂ„nn ca mellom 12-14 juli, men har aldri stabile sykluser, sĂ„ aner egentlig ikke 😂 Og hadde positive EL-tester fra 2.-7. juli, sĂ„ tenkte bare kroppen hadde klikket fullstendig 😂 Har en MA friskt i minne, men fĂ„r bare hĂ„pe pĂ„ det beste 😁 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

10 timer siden, Arwen_79 skrev:

Tusen takk for det. Dessverre, sĂ„ endte det hele i SA i uke 5, i gĂ„r. 😱

Kommer ikke til Ä publisere mer pÄ dette forumet, sÄ folk slipper Ä lese ting jeg legger ut. 

Takk for stĂžtte til de som gjorde det, det settes veldig stor pris pĂ„â€ïž

Klem ❀

Krysser og hÄper det vil sitte snart

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

3 timer siden, Pinkie skrev:

9 dager etter ikm ble det plutselig positivt her.. đŸ˜± Hadde aldri trodd!image.thumb.png.e8b27924d94580bc1369be30fe6aecba.png

Nei sĂ„ gĂžy!! 😁 Gratulerer sĂ„ mye! 💕

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 20.7.2017 den 22.17, LillaLulu skrev:

SĂ„nn ca mellom 12-14 juli, men har aldri stabile sykluser, sĂ„ aner egentlig ikke 😂 Og hadde positive EL-tester fra 2.-7. juli, sĂ„ tenkte bare kroppen hadde klikket fullstendig 😂 Har en MA friskt i minne, men fĂ„r bare hĂ„pe pĂ„ det beste 😁 

Det endte dessverre i SA/kjemisk (5+2), men fĂ„r hĂ„pe det funker neste periode 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

8 timer siden, LillaLulu skrev:

Det endte dessverre i SA/kjemisk (5+2), men fĂ„r hĂ„pe det funker neste periode 😊

Huffda 😬 PrĂžve Ă„ se framover og lykke til ❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 5 Ă„r senere...

Er dette en skygge strek eller er den svak positiv? Den er tatt med morgen urin. Har fÞlt meg litt oppblÄst, mere sulten og tisser oftere. Men tok en clearblue test og den ble negativ. SkjÞnner ikke? (Dette er rfsu teststrimle for tidlig testing)

B137E1E4-15CE-43F4-AA1C-BB4301B46D8B.png

Anonymkode: 85a48...fe6

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...