GĂ„ til innhold

IKM uke 28 🍀


LillaLulu

Anbefalte innlegg

Da er det ny mĂ„ned - og ny sjanse 😊

IKM her regnes til ca onsdag 12. juli đŸ€žđŸŒ

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

IKM i dag, sÄ langt ingen tegn til tanta, men heller ingen positiv test, sÄ tenker jeg blir med i denne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

I gÄr kom el slimet igjen. Var vekke i 2 dager sÄ kom det igjen. Rar kropp gitt.

Er det fleire som er begynt Ă„ teste etter EL ?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Blir med her jeg og😁 Siden det gikk galt i forrige periode (â˜č), sĂ„ prĂžver en igjen. Skal sette PregnylsprĂžyte tirsdag kveld, da blir det moro hele uka lang😁

IKM ca. 13. juli 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tempen har vert pÄ reva. Vanskelig nÄr ein har vert pÄ tur, da kan tempingen vere vanskelig med nye rom og ligger ikkje sÄ godt. El slim er vekke og aksjer pÄ plass dÄ fÄr hÄpe det har vert egg denne gangen.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Pregnylen virker ihvertfall, og den er satt riktig😁

Dette er ikke positivt for graviditet, men en Pregnylstrek. 

IMG_1321.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Erfaringsmessig sĂ„ kan jeg teste rundt 10-11 dpo, men aller helst vente til 12-13 dpo. Lenge Ă„ vente😝

10 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Tempen har vert pÄ reva. Vanskelig nÄr ein har vert pÄ tur, da kan tempingen vere vanskelig med nye rom og ligger ikkje sÄ godt. El slim er vekke og aksjer pÄ plass dÄ fÄr hÄpe det har vert egg denne gangen.

Hvordan gÄr det med deg?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Skulle nok ha hjelp jeg og men alt koster nÄr ein er 45 Är. FÄ barre hÄpe der er ein sjanse. Temper og el tester for Ä ha litt kontroll.

Har litt tull vedr tempingen etter jeg mista BO/MA.  HÄper tempen kommer i gang igjen. Har ikkje det hoppet etter el. Har fÄtt fortalt at det er vanlig. Klokka tikker her.

Blir tÞft Ä vente sÄ lenge, fÄr falske positive nÄr du tester tidligere rekner jeg med. Jeg er testoman, begynner rundt 7-8 dpo. 

Har du nett begynt med det ?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Er pĂ„ min 3. runde med Pregnyl nĂ„. FĂ„r hjelp til Ă„ booste egglĂžsningen. Ble gravid forrige mĂ„ned, men det gikk dessverre galtâ˜č SĂ„ krysser alt jeg har for at det gĂ„r nĂ„. Det sies at en skal vente 14 dager fĂžr en tester, men har erfart at det er ute tidligere hos meg.

Ingen barn fra fÞr, sÄ det er ekstra spennende.

PrÞver selv i vente pÄ time pÄ infertilitetsklinikk. Er 38 Är, sÄ det haster.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

10 timer siden, Arwen_79 skrev:

Er pĂ„ min 3. runde med Pregnyl nĂ„. FĂ„r hjelp til Ă„ booste egglĂžsningen. Ble gravid forrige mĂ„ned, men det gikk dessverre galtâ˜č SĂ„ krysser alt jeg har for at det gĂ„r nĂ„. Det sies at en skal vente 14 dager fĂžr en tester, men har erfart at det er ute tidligere hos meg.

Ingen barn fra fÞr, sÄ det er ekstra spennende.

PrÞver selv i vente pÄ time pÄ infertilitetsklinikk. Er 38 Är, sÄ det haster.

Krysser og hÄper at det sitter nÄ. Spennende framover, la det lyse 2 streker for oss.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da var, i fÞlge appen, de fruktbare dagene over. La inn aksjer pÄ tre av fire dager. Tenker det blir aksjer et par dager til, for Ä vÊre pÄ den sikreste siden :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ingen (!) positive egglĂžsningstester denne uken, og heller ingen symptomer i form av egglĂžsningslim eller murringer 🙄 SĂ„ denne mĂ„neden gidder jeg ikke hĂ„pe engang đŸ˜«

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

14 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Har i dag 3 dpo menssmerter og Þm der nede. ForstÄr ingen ting.

Litt tidlig med mens enda? Har du testet for el? Krysser fingrene for degđŸ€ž

 

14 timer siden, LillaLulu skrev:

Ingen (!) positive egglĂžsningstester denne uken, og heller ingen symptomer i form av egglĂžsningslim eller murringer 🙄 SĂ„ denne mĂ„neden gidder jeg ikke hĂ„pe engang đŸ˜«

Kan egglĂžsningen vĂŠre sen denne mĂ„neden, eller er du alltid til tiden? Ikke gi opp endađŸ€žđŸ€žđŸ€ž

 

Selv har aksjer blitt lagt inn fire dager pÄ rad, sÄ hÄper det har klaffet. EL var onsdag eller torsdag. Ingen vist Ä teste grunnet Pregnylen. 

VÄknet i natt med kraftig hodepine og magekramper, likte ikke det. MÄtte stÄ opp og ta paracet. HÄper det ikke kommer tilbake. Er plaget med migrene, men dette var annerledes. Har fremdeles litt hodepine igjen nÄ pÄ morgenen.

Har ogsÄ innimellom vondt i korsryggen, typisk pÄ denne tiden i syklusen?

Krysser fingrene for to blĂ„ denne mĂ„neden, for oss alle❀

Endret av Arwen_79
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hadde positive tester pÄ mandag og tempen er for hÞy til mensen. Menssmerter i dag og men har teke bidroninggele fÞr el.  Det skal vel ikkje virke in pÄ menssmerter, kan vel vÊre at det jobber egget nedover til festepunktet. Krysser for det.

Hadde ikkje igjen waild yam  sÄ blir prÞvd neste mnd.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Testene blir svakere😁 Hvilket betyr at Pregnylen er pĂ„ vei ut av kroppen, og har gjort nytten sin. Da kan jeg stole pĂ„ testene jeg skal ta torsdag/ fredag😁😁😁👍

IMG_1330.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Denne er positiv ikke sant? Er litt dagen derpĂ„ her i dag, og litt konsentrert urin i den forbindelse 🙈 Kan den vĂŠre falskt positiv da?

IMG_6019.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...