Gå til innhold

Da kommer jeg tilbake hit....


Hope81

Anbefalte innlegg

Skulle vært i 13 uke i dag, men hjertet til fostret sluttet å slå. Første ICSI forsøk og har tre embryoer på frys. Nå venter jeg bare på at medisinene skal virke slik at kroppen støter fostret ut...Er så lei meg...

Noen som har opplevd noe av det samme? Noen som vet når jeg kan prøve på nytt på riksen/ Ullevål? 

Noe forskjell på fersk forsøk og fryse forsøk? 

Takk for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff huff, det er vondt❤️

Mistet selv 11 uker på vei i april, MA d og, str stemte men hjertet slo ikke.  Har tre MA'er bak meg før denne og, pluss en liten ivf-jente på 1,5 år som lyser opp hverdagen, så kom meg fortere igjen denne gangen. Men det gjør fortsatt inderlig vondt å miste! 

Den vi mistet nå var en hjemmelaget overraskelse, vi hører egentlig til på Hausken. Nå fikk vi starte rett på igjen syklusen etter utskrapingen, heldigvis!  Alt man vil er jo å bli gravid igjen💖 Alle kropper er forskjellige og, noen trenger kanskje lang tid på å komme seg, mens andre går rett inn i normal syklus igjen. Vil tro det er litt ulik praksis fra sykehus til sykehus, men det skader jo ikke å ringe de og høre? 

Aner ikke hvordan det er med ventetid på Riksen nå, men håper dere får komme raskt i gang med nytt forsøk! Ring å si at du kan komme på kort varsel i tilfelle noen kansellerer timen sin om det er mulig? 

Vil tro at det er kortere ventetid ved et fryseforsøk, men igjen hør med Riksen. 

 

Håper du får mange gode klemmer og blir tatt godt vare på nå💖 

Og at dere får kommet i gang igjen med nytt forsøk så dere kan ha noe å se frem til, det hjelper! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...