Gå til innhold

Første svangerskapskontroll


Perler

Anbefalte innlegg

Når har dere fått time til første svangerskapskontroll? Jeg har ikke fått før i uke 13. Kan ikke huske at det var så seint i første svangerskap. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pga blodprøvene MÅ det være uke 12 eller seinere.

Pga sommerferie så trur jeg ikke jeg skal før i uke 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til fastlegen min og til gynekolog i uke 10. Har bestilt begge timene selv,  fastlegen har ferie i juli så derfor ble den samtidig som TUL. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virre Vips: hva er det med blodprøven som gjør at man må vente til uke 12? 🤔

Klarferdignr4: Jeg tenker også å ta en tidlig UL, men i uke 12. Har ikke bestilt enda, så jeg burde vell få fingen ut snart😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg MÅ bare bestille å vite at det er gjort.  Burde kanskje ventet et par uker med TUL men samtidig er det godt å få den unna også.. er ikke så god på å vente :sjenert:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to 😅 Ikke god på å vente jeg heller! Ikke god på å gå rundt å ikke vite heller. Skulle aller helst hatt en UL i uken jeg 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har første time hos lege i uke 9+2. Mest fordi det egentlig var en time for å "snakke om fertilitet". Men så ble jeg gravid gitt :) 

Hva jeg har lest meg til å blitt fortalt skal første time/kontroll være mellom uke 8-12. Hva er det som gjør at man skal vente til etter uke 12 pga blodprøver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 8.6.2017 den 23.02, Perler skrev:

Virre Vips: hva er det med blodprøven som gjør at man må vente til uke 12? 🤔

Klarferdignr4: Jeg tenker også å ta en tidlig UL, men i uke 12. Har ikke bestilt enda, så jeg burde vell få fingen ut snart😅 

 

Kommer ikke på nå på stående fot hva som gjør at disse blodprøvene ikke kan taes før, men vil jo tippe at det er noe som kan være viktig å avdekke som ikke vil være mulig å avdekke før uke 12. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...