Gå til innhold
Rullgardin

IKM uke 27 🐝

Anbefalte innlegg

PinkPeon

TR kom så smått her i dag. Som forventet de siste dagene. Klager ikke, forventet ikke klaff på første PP og er egentlig bare glad syklusen er som forventet igjen etter 37 dager forrige mnd. Nå har jeg en nydelig flaske vin som venter. 

Gratulerer så mye til dere det klaffet for, og til dere andre så sender jeg et vinglass 🤗🍷! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

C'est la vie
På 5.7.2017 den 14.55, MammaMø85 skrev:

Herregud!!!! 😭😮😍

20170705_145326.jpg

Gratulerer så mye ❤️❤️🎉

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
risc

Noen som ser antydning til strek på denne? Trodde jeg var ute da mensen kom igår, men mensen har vært så svak og rar (mulig også fordi jeg akkurat har fjernet kobberspiral for to uker siden, men har følt meg så kvalm også så testet igjen Idag og syns jeg ser en tynn svak strek? Eller er det bare meg?

IMG_1186.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AkkMa
30 minutter siden, risc skrev:

Noen som ser antydning til strek på denne? Trodde jeg var ute da mensen kom igår, men mensen har vært så svak og rar (mulig også fordi jeg akkurat har fjernet kobberspiral for to uker siden, men har følt meg så kvalm også så testet igjen Idag og syns jeg ser en tynn svak strek? Eller er det bare meg?

IMG_1186.JPG

Jeg synes også jeg ser en strek.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
risc
44 minutter siden, AkkMa skrev:

Jeg synes også jeg ser en strek.. :)

Hjelp!! Men er det ikke litt rart at jeg har mensen da?! Tør ikke håpe for mye og klarer nesten ikke vente med å ta en ny test! Hvor mange timer må man holde seg for å få klart resultat på ny test?:murvegg:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Krussemynte
54 minutter siden, risc skrev:

Hjelp!! Men er det ikke litt rart at jeg har mensen da?! Tør ikke håpe for mye og klarer nesten ikke vente med å ta en ny test! Hvor mange timer må man holde seg for å få klart resultat på ny test?:murvegg:

4 timer, tror jeg. Og så må du ikke drikke så mye ekstra for da blir urinen tynnere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

PinkPeon

Jeg var sikker på at mensen kom i går, men det har bare vært litt brunt. Beklager ekle detaljer, men skjønner ikke så mye så må bare høre om noen har erfaring. Har ellers ingen menssmerter, noe jeg bruker å ha, og trenger ikke bruke tampong eller noe. 

Peiling? Testen jeg tok i går før jeg trodde jeg fikk mensen var negativ. Tok noen glass vin i går kveld så litt ekkel følelse nå. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AkkMa
På 7.7.2017 den 18.53, risc skrev:

Hvordan gikk det? Testa noe mer? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AkkMa
22 timer siden, PinkPeon skrev:

Jeg var sikker på at mensen kom i går, men det har bare vært litt brunt. Beklager ekle detaljer, men skjønner ikke så mye så må bare høre om noen har erfaring. Har ellers ingen menssmerter, noe jeg bruker å ha, og trenger ikke bruke tampong eller noe. 

Peiling? Testen jeg tok i går før jeg trodde jeg fikk mensen var negativ. Tok noen glass vin i går kveld så litt ekkel følelse nå. 

Hm.. Har det vært noe mer utvikling? Jeg er en sånn som opptil flere ganger har hatt "rar" og kort mensen, så rar at jeg har måttet teste på nytt for å være sikker på at det ikke var noe annet som var på gang. Skal innrømme at jeg måtte det denne gangen også, inspirert av bl.a. dette innlegget! :ler: Men - like kritthvit strek som sist jeg sjekka, selv om mensenbare varte i tre dager og var ganske sparsom. Har du testa igjen? Det er jo ikke så uvanlig med blødninger tidlig i svangerskapet, så det er jo verdt å sjekke..

Når det er sagt tror jeg uansett ikke du skal tenke så mye på de glassene med vin. Jeg innbiller meg at det såpass tidlig er en del "naturlig" beskyttelse inne i bildet, iom at mange ikke en gang oppdager at de er gravide før seinere. Ikke dermed sagt at man *bør* drikke før man veit, men du gjorde jo en innsats og sjekka, i hvert fall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Hva mener dere? Er så usikker! Positiv eller negativ? Eller burde jeg eventuelt teste igjen om et par uker? (Beklager ekkel test, kl var 06.00 om morgonen😉

IMG_5022.JPG

Anonymkode: 1bfb2...403

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hva mener dere? Er så usikker! Positiv eller negativ? Eller burde jeg eventuelt teste igjen om et par uker? (Beklager ekkel test, kl var 06.00 om morgonen😉

IMG_5022.JPG

Dette er også en test som blir helt kritthvit dersom den er negativ😉

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Krussemynte

Da må jeg hoppe til ikm uke 31, hadde litt blødning i går, svie/smerter i rygg og mage i natt, nå i ettermiddag har det tiltatt, så det gikk nok ikke veien denne gangen heller. Andre SA på rad, så nå satser jeg på at jeg har statistikken med meg neste gang, Heldigvis er det så tidlig at jeg "kaster ikke bort tid" på å gå gravid lengre før det går galt. 

Lykke til videre alle gravide og så "sees" vi andre i neste runde! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PinkPeon
22 timer siden, AkkMa skrev:

Hm.. Har det vært noe mer utvikling? Jeg er en sånn som opptil flere ganger har hatt "rar" og kort mensen, så rar at jeg har måttet teste på nytt for å være sikker på at det ikke var noe annet som var på gang. Skal innrømme at jeg måtte det denne gangen også, inspirert av bl.a. dette innlegget! :ler: Men - like kritthvit strek som sist jeg sjekka, selv om mensenbare varte i tre dager og var ganske sparsom. Har du testa igjen? Det er jo ikke så uvanlig med blødninger tidlig i svangerskapet, så det er jo verdt å sjekke..

Når det er sagt tror jeg uansett ikke du skal tenke så mye på de glassene med vin. Jeg innbiller meg at det såpass tidlig er en del "naturlig" beskyttelse inne i bildet, iom at mange ikke en gang oppdager at de er gravide før seinere. Ikke dermed sagt at man *bør* drikke før man veit, men du gjorde jo en innsats og sjekka, i hvert fall :)

Nå har vanlig mens kommet :) Så var nok bare kroppen som ville tulle litt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker

Hei! sniker meg inn her jeg.

Hadde ikm 30 Juli og venter fremdeles. Ingen antydninger til rødt på papiret engang.

Tok en test på søndag 9. Juli og den var blendahvit (tok den på kvelden fordi jeg ikke klarte å vente) 

Jeg har en test til hjemme som jeg ikke tørr å ta helt enda og venter derfor.

Jeg har hatt murringer/små bobler i magen siden mandag. kjennes ut som noe som kan ligne på at tr er i anmarsj.

Jeg har også vært utrolig varm og jeg løper konstant på do (for å sjekke om tr er kommet)

Nevner også at forrige graviditet fikk jeg 7 negative tester før positiv i uke 6+5.

Noen som tror det samme kan skje nå?

Andre som har vært borti lignende?

Anonymkode: e3572...3cc

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hadde ikm 30 Juli og venter fremdeles. Ingen antydninger til rødt på papiret engang.

Tok en test på søndag 9. Juli og den var blendahvit (tok den på kvelden fordi jeg ikke klarte å vente) 

Jeg har hatt murringer/små bobler i magen siden mandag. kjennes ut som noe som kan ligne på at tr er i anmarsj.

Jeg har også vært utrolig varm og jeg løper konstant på do (for å sjekke om tr er kommet)

Nevner også at forrige graviditet fikk jeg 7 negative tester før positiv i uke 6+5.

skulle selvfølgelig stå 30. Juni..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Pco-prøver

6 hours ago, Anonym bruker said:

Så spennende, selv om jeg skjønner jo at du ikke føler deg sikker. Jeg tror HCG-nivåene er veldig forskjellige hos folk, så det kan jo være at det ikke slår ut på tester før litt seinere enn "vanlig" hos deg? Siden du har opplevd det før? 

Tenker det er fint å vente med å teste til seinere så du slipper negative falske tester :) Tester du på morgen eller kveld? Flere (som faktisk er gravide) får positiv test seint på kvelden. Kan jo være verdt et forsøk. Ønsker deg uansett alt godt og masse lykke til! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker
43 minutter siden, Pco-prøver skrev:

Så spennende, selv om jeg skjønner jo at du ikke føler deg sikker. Jeg tror HCG-nivåene er veldig forskjellige hos folk, så det kan jo være at det ikke slår ut på tester før litt seinere enn "vanlig" hos deg? Siden du har opplevd det før? 

Tenker det er fint å vente med å teste til seinere så du slipper negative falske tester :) Tester du på morgen eller kveld? Flere (som faktisk er gravide) får positiv test seint på kvelden. Kan jo være verdt et forsøk. Ønsker deg uansett alt godt og masse lykke til! 

Det er det jeg også lurer på.

At hcg-nivåene på meg er lave tidlig slik som forrige gang. 

Jeg har vært og kjøpt en masse tester og testet igjen i dag med ønske fra mannen.

Den var også negativ.

jeg har ikke testet på morgenurin enda, men tenker at jeg skal ta en i morgen tidlig.

Forrige gang testet jeg soleklart positivt på kvelden. men det var jo også etter å ha testet 7 tester i 3 uker og bare negative før den siste kom som positiv (jeg hadde egentlig gitt opp, men så var jeg på butikken og kjøpte en aller siste test)

Jeg har en veldig følelse på at jeg er gravid, men det kan jo være for at tr er så himla sen! 

Ordentlig feber følelse i kroppen (0,5 grader høyere kroppstemperatur enn vanlig). men vi blir jo gale av å gå rundt og lure med negative tester og ingen tegn til noen tr :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Pco-prøver
On 18.6.2017 at 2:21 PM, Rullgardin said:

Her fikk jeg plutselig positiv EL test i går 😳 Det var et par dager før jeg hadde forventa! Ser ut til at jeg hopper over i uke 26 i stedet for 🤞🏼

Hvordan har det gått med deg? Du har gått på letrozol, ikke sant? Jeg har prøvd det denne måneden siden jeg har pco og ikke eggløsning av meg selv. Er så spent på om det fungerer (letrozol) for andre, men finner så lite på forumet. Håper det har gått for dere! <3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rullgardin
På 24.7.2017 den 23.48, Pco-prøver skrev:

Hvordan har det gått med deg? Du har gått på letrozol, ikke sant? Jeg har prøvd det denne måneden siden jeg har pco og ikke eggløsning av meg selv. Er så spent på om det fungerer (letrozol) for andre, men finner så lite på forumet. Håper det har gått for dere! <3

Hei. Vi har forsøkt to runder med Letrozol uten hell 😕 Gyn er på ferie, så akkurat nå skjer det ingenting. Fikk beskjed fra kollega av gyn at det ikke ble mer Letrozol nå. Kan se ut til at det blir IVF på oss. Regner med å høre fra de til uka. Er ganske spent. Er nå på CD26 i egen syklus uten stimulering. Spent på om og når mens evt kommer.. Det har tatt opptil 70 dager tidligere 🙄

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Pco-prøver
On 28 July 2017 at 11:36 AM, Rullgardin said:

Hei. Vi har forsøkt to runder med Letrozol uten hell 😕 Gyn er på ferie, så akkurat nå skjer det ingenting. Fikk beskjed fra kollega av gyn at det ikke ble mer Letrozol nå. Kan se ut til at det blir IVF på oss. Regner med å høre fra de til uka. Er ganske spent. Er nå på CD26 i egen syklus uten stimulering. Spent på om og når mens evt kommer.. Det har tatt opptil 70 dager tidligere 🙄

Hei igjen, å så kjipt å høre! Ikke gi opp<3! Jeg skulle gjerne hørt om en letrozol-historie med happy ending snart. Hadde du enkel eller dobbel kur? Jeg hadde enkel nå, og er idag på cd30. Tok blodprøve i dag for å finne ut om EL har skjedd denne syklusen (første runde med letrozol).
Jeg har PCO og veit dessverre alt om de lange syklusene, og om hvor ekstremt kjipt det er.. Andre "klager" over at 30 dager er lenge, mens vi kan oppleve det tredobbelte (tidligere i år hadde jeg en syklus på 91 dager). Det er jo umulig å få til noe på gravid-fronten med så lange sykluser, helt forferdelig. Håper virkelig du slipper en ny 70-dagers! Jeg sender gode fertilitetstanker deres vei! Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden