Gå til innhold

IKM uke 27 🐝


Rullgardin

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, MammaMø85 skrev:

Herregud.  Er det skygge?  Forbanner kameraet mitt nå som ikke får med seg ordentlig åssen det egentlig er. 

20170705_105034.jpg

 

 

20170705_105929.jpg

Det er ikke skygge ! Den er rosa 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, PinkPeon skrev:

Jeg ser rosa strek! Spesielt på den første!! 

Herreguuuud! 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lønnesirup90 skrev:

Det er ikke skygge ! Den er rosa 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Ok, nå skjelver jeg. Er det mulig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, MammaMø85 skrev:

Ok, nå skjelver jeg. Er det mulig? 

Ja ja ja ja ja !!!! 😍😍😍 nå blei jeg skikkelig glad ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😢 gurimalla. Kan jeg ta en digital imorra tror dere? Hadde test fra billige tester nå. Wondfo test 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, MammaMø85 skrev:

😢 gurimalla. Kan jeg ta en digital imorra tror dere? Hadde test fra billige tester nå. Wondfo test 

Jaaa!! Ta en digital!! (Kjøp den med to i, så kan du spare en hvis den første ikke slår ut..) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det er veldig vanskelig å ikke ta en digital i dag, men jeg bør vel holde meg til i morgen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, MammaMø85 said:

Herregud!!!! 😭😮😍

20170705_145326.jpg

Åååå kjære vene, så fantastisk!! Gratulerer!! 😍😍😍😍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AkkMa skrev:

Hurra!!! Gratulerer!!

Takk! Nå håper jeg du følger etter ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer MammaMø! :D:D:D:D Jeg testet også positivt i dag, 11 dager dpo :D  Så blir det spennende å se hvordan det går, har 3 MA bak meg. :o  Men har sterke symptomer, og det pleier å være et bra tegn... ( Har 3 barn fra før) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også! 10 dpo her. Har noen SA bak meg, men jeg og har sterkere symtomer. Har ett barn fra før, blir 6 år aldersforskjell, men tror det blir veldig stas 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.6.2017 den 20.21, Krussemynte skrev:

Gravid😍 / Ikke gravid😣

Ikm

3.7

4.7 Krussemynte

5.7

6.7 Harefrøken

7.7

8.7 MammaMø85

9.7 AkkMa

.................................................

Gravid:

Krussemynte - hvordan går det?

MammaMø85

 

..................................................

IKKE gravid:

Pco-prøver

Minera2011

Jelandnr5?!

 

 

Oppdaterte fritt etter hukommelsen, bare å rette hvis jeg har lagt inn noe feil. Hvordan går det med deg Harefrøken?

12 dpo, fortsatt bare skygge. (Jepp, jeg har streksyn) Og det kjennes ut som om tr er på vei, selv om det er litt tidlig i forhold til det appen har regna seg fram til :( Har sett litt på "loggen" min og ser at tr har kommet fra 12 dpo til 14 dpo de siste syklusene. Det samme med lengdene, de varierer fra 28 til 37 dager. Merkelig at appen insisterer på at ikm er først 15 dpo denne syklusen. Jaja, får smøre meg med litt tålmodighet :) Legger meg ikke inn som "IKKE gravid" før heksa er her!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som dessverre må gjennom en ny pp, jeg kan virkelig anbefale de digitale eggløsningtestene fra clearblue. Ikke mulig å misforstå de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må ta deg på ordet, for der kom heksa, gitt 😒 Jaja, da kan jeg i hvertfall komme i gang med neste periode. 

For noe dritt. Neste IKM er samme dag som ei av mine beste venninner gifter seg også. Fantastisk timing. 😥

Lykke til til dere som fortsatt venter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra! Ikke hatt brun utflod siden tirsdag, ikke ubehag/smerter heller. Tirsdag var ikm, så mulig det er "innenfor normalen" med den lille utfloden jeg hadde. Har tenkt å ta digital cb med ukeindikator for å se at det er utvikling på HCG, selv om jeg vet at det ikke er helt nøyaktig, så får jeg i alle fall en pekepinn. Føler meg litt gravid, lett kvalme når det går for lang tid mellom måltidene og fortere sulten enn vanlig😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AkkMa skrev:

Tror jeg må ta deg på ordet, for der kom heksa, gitt 😒 Jaja, da kan jeg i hvertfall komme i gang med neste periode. 

For noe dritt. Neste IKM er samme dag som ei av mine beste venninner gifter seg også. Fantastisk timing. 😥

Lykke til til dere som fortsatt venter! 

Det var synd :-( 

Jeg kjøpte pakke fra fertil.no, digitale tester og 2 digitale gravitetstester. Kosta ca 600kr 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...