Gå til innhold

IKM uke 27 🐝


Rullgardin

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AkkMa skrev:

Forandring fryder! :) Å, så spennende! Håper alt er tipp topp og i orden der inne, og at du/dere får en fin opplevelse :hjerte: Hvor skal du? Kjeelig med kvalme, men det er jo et godt tegn!

Nå synes jeg det er lite symptomer, så spørs om ikke det blir en ny runde med prøving. Litt såre brystvorter fortsatt, kanskje. Hehe, men da kjenner jeg fryktelig godt etter! ;) Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er vanskelig å la være. Heldigvis er det nok en sjanse for at jeg er en som tester positivt seint, i desember var det ikke antydning til strek en gang, før 11 dpo. Og, hehe, jeg var like testegal da! 

Vi skal på ultralydklinikken i Drammen ❤️ Gleder meg og gruer meg, har så milde og få symptomer denne gangen i forhold til med storebror at jeg er ganske bekymret for MA osv :( 

åååååå ! Jeg håper sånn for deg, skal krysse alt jeg har for deg og sende masse baby støv ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har spottet brunt/brun utføod siden forrige søndag, i går kveld fikk jeg svie i rygg og øm mage på høyre side, fortsatt noe ømt. kjenner jeg bekymrer meg for en ev exu, men kan hende det er for tidlig å kjenne symptomer på det? Tenkte å ringe jordmor i kommunen i morgen for å høre om jeg burde få sjekket det mer ut nå så tidlig. Har per dags dato ikke fastlege, bare vikarer, vil helst ikke diskutere problematikken med helsesekretær, vil liksom ikke ha legetime "unødig" heller😅 Ingen privat gyn her heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krussemynte skrev:

Har spottet brunt/brun utføod siden forrige søndag, i går kveld fikk jeg svie i rygg og øm mage på høyre side, fortsatt noe ømt. kjenner jeg bekymrer meg for en ev exu, men kan hende det er for tidlig å kjenne symptomer på det? Tenkte å ringe jordmor i kommunen i morgen for å høre om jeg burde få sjekket det mer ut nå så tidlig. Har per dags dato ikke fastlege, bare vikarer, vil helst ikke diskutere problematikken med helsesekretær, vil liksom ikke ha legetime "unødig" heller😅 Ingen privat gyn her heller

Jeg vet ikke hvor tidlig man kan få symptomer på det, men har lest at man kan få veldige smerter i uke 5-6. Sikkert veldig greit å sjekke, så du slipper å bekymre deg. Håper det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, minera2011 skrev:

Jeg fikk en negativ digital test i dag :-/

Å nei! 😣 blødninger? Smerte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jelandnr5?! skrev:

IKM til fredag... Og starta å blø nå! Alltid hatt 28 dagers syklus. Skikkelig kjipt :/ 

Er ikke festeblødning da? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, MammaMø85 skrev:

Å nei! 😣 blødninger? Smerte? 

Jepp, begynte å blø rundt 13.. så ikm kom som bestilt så var nok en feil i testen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, minera2011 skrev:

Jepp, begynte å blø rundt 13.. så ikm kom som bestilt så var nok en feil i testen..

Så utrolig dritt! 

💩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Lønnesirup90 skrev:

Vi skal på ultralydklinikken i Drammen ❤️ Gleder meg og gruer meg, har så milde og få symptomer denne gangen i forhold til med storebror at jeg er ganske bekymret for MA osv :( 

åååååå ! Jeg håper sånn for deg, skal krysse alt jeg har for deg og sende masse baby støv ❤️

Håper opplevelsen var akkurat sånn som dere ønska dere :hjerte: Man blir jo helt tullete bekymra, så greit å få sjekka at alt er i orden så tidlig som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AkkMa skrev:

10 dpo og enda en hvit test. Argh. Krysser for at det dukker opp noe imorra eller torsdag! ;) 

På countdowntopregnancy.com står det at det er mest vanlig at egget fester seg 9 dpo og da trenger det 2-3 dager på å bygge opp hcg før det vises på test. 

I riktig lys og vinkel kan jeg innbille meg skygge i dag hehe. Bare tull selvfølgelig, men blir jo koko. Får jeg ikke nye tester i dag så får jeg ikke testa i morra og åssen skal det gå?!? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AkkMa skrev:

Håper opplevelsen var akkurat sånn som dere ønska dere :hjerte: Man blir jo helt tullete bekymra, så greit å få sjekka at alt er i orden så tidlig som mulig!

Timen er ikke før 12.30 så god tid på å grue seg ennå 🙈🙈❤️ 

Håper du får to streker i løpet av et par dager, da hadde jeg virkelig blitt glad ! 😍🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AkkMa skrev:

10 dpo og enda en hvit test. Argh. Krysser for at det dukker opp noe imorra eller torsdag! ;) 

Samme her! Skulle egentlig vente med å teste meeen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker dere symptomer da? 

Jeg syns mensmurringene har tatt seg opp. Og i går og i dag har jeg vært sykt trøtt og gretten. Mest sannsynlig pms vel. Nå skal jeg lytte og til kroppen og ta en time på øyet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg merker færre og færre symptomer også.. Men jeg er også fryktelig trøtt om dagen.! Og kanskje bittelitt øm i begge brystvortene nå, men det er ikke mye å snakke om. Mer og mer murringer, da. Håper bare at det ikke betyr at tr er på vei helt enda! Har hatt noen perioder etter ma/bo der tr har kommet allerede 12 dpo. Krysser fingrene for at det bare var el som var tidlig ute denne syklusen, ikke tr også! Heldigvis er pms og graviditetssymptomer tilsynelatende ganske like, såvidt jeg skjønner!

Likte det du skreiv om at det er vanligst at egget fester seg på dag 9, og at det tar litt tid før det bygger seg opp nok hcg til at det gir utslag ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lønnesirup90 skrev:

Timen er ikke før 12.30 så god tid på å grue seg ennå 🙈🙈❤️ 

Håper du får to streker i løpet av et par dager, da hadde jeg virkelig blitt glad ! 😍🙌🏼

Hvordan har det gått med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, MammaMø85 skrev:

Hvordan har det gått med deg? 

Gikk veldig fint 😍 Et sterkt lite hjerte som slo godt 💕 Blei flytta noen dager så termin 14 i stede for 12 februar :) åssn er det me deg ? Noe nytt ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyk på en test, inspirert av praten om tidligere utslag på kveldsurin.. 😬 Jeg ser *noe* men det ser mest ut som en skyggestrek der streken *skulle* vært. Jaja, gjør det ikke mindre spennende å teste imorra 😉

21kgq9t.jpg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, MammaMø85 skrev:

Merker dere symptomer da? 

Jeg syns mensmurringene har tatt seg opp. Og i går og i dag har jeg vært sykt trøtt og gretten. Mest sannsynlig pms vel. Nå skal jeg lytte og til kroppen og ta en time på øyet. 

Jeg har kjent mye forskjellig den siste uka. Forrige uke var jeg feks ekstremt tørr i munnen. Har hatt mye murringer også og det mener jeg ikke å ha hatt før, kun like før mensen. I går var det skikkelig vondt en periode. Og har vært helt utrolig trøtt. På søndag sov jeg 3 lurer i tillegg til å sove lenge og legge meg tidlig. Men plutselig føler jeg meg helt symptomfri. Så blir liksom ikke helt klok på dette her altså. Er som nevnt redd jeg leter etter symptomer. Og mye kan også skyldes allergi "/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Lønnesirup90 skrev:

Gikk veldig fint 😍 Et sterkt lite hjerte som slo godt 💕 Blei flytta noen dager så termin 14 i stede for 12 februar :) åssn er det me deg ? Noe nytt ? 

14 feb, valentines day 💞

Negative tester hittils, 9dpo i dag. Veldig spent nå framover 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blenda i dag også. Litt usikker på om jeg er 10 eller 11 dpo. Fikk positiv EL test på ettermiddagen den 23, men kan vel ta opp til 48 timer? Er vel uansett tidlig men. 

Leter etter årsaker til  negativ til test hehe. 

 

IMG_8681.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma her.. I hvert fall bare samme "avtrykk" som igår. Er veldig med på å finne grunner til at det fortsatt er hvitt... Det er nok for tidlig ;) Men ja, det at man ikke veit heelt når el var gjør det vanskeligere å regne nøyaktig. Vi får trøste oss med det så lenge! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.  Er det skygge?  Forbanner kameraet mitt nå som ikke får med seg ordentlig åssen det egentlig er. 

20170705_105034.jpg

 

 

20170705_105929.jpg

Endret av MammaMø85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, MammaMø85 skrev:

Herregud.  Er det skygge?  Forbanner kameraet mitt nå som ikke får med seg ordentlig åssen det egentlig er. 

20170705_105034.jpg

 

 

20170705_105929.jpg

Jeg ser rosa strek! Spesielt på den første!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...