GĂ„ til innhold

IKM uke 27 🐝


Rullgardin

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, _HarefrĂžken skrev:

Gravid😍 / Ikke gravid😣

Ikm

3.7

4.7

5.7

6.7 HarefrĂžken

7.7

8.7 MammaMĂž85

9.7 AkkMa (14 dpo. Ikm kan ogsÄ vÊre 12 dpo/7.7)

.................................................

Gravid:

 

..................................................

IKKE gravid:

 

....................................................

(Vi delte/oppdaterte denne nesten pÄ likt, sÄ jeg legger meg inn igjen her. da blir det vel lettere Ä dele videre og legge seg inn?)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Gravid😍 / Ikke gravid😣

Ikm

3.7

4.7 Krussemynte

5.7

6.7 HarefrĂžken

7.7

8.7 MammaMĂž85

9.7 AkkMa (14 dpo. Ikm kan ogsÄ vÊre 12 dpo/7.7)

.................................................

Gravid:

 

..................................................

IKKE gravid:

 

 

 

-svak strek i gĂ„r pĂ„ strimmel 9dpo, fri for strimler, sĂ„ mĂ„ avvente litt med ny test. Har liggende en digital med uke klar🙈

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Erfaringer med rfsu-testene? Jeg tok en i gÄr kveld 10 dpo (Þverst) og en midt pÄ dagen idag 11dpo (nederst). Strekene har ikke dukket opp fÞr etter noen timer, sÄ jeg er rimelig i tvil. Jeg har nÄ kjÞpt en digital, som jeg skal ta i morgen. Jeg ser strekene som bare det, men usikker siden de har kommet sÄ gradvis. 

IMG_9933.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ikm 3.7 og er gravid.. var helt sikker pĂ„ at det ikke ville gĂ„.. Men tok den siste testen jeg hadde kjĂžpt inn for Ă„ fĂ„ den vekk 😂😂 Ă„ der var det positivt svar allikevel gitt..14989243916201836507965.thumb.jpg.0328cdeab6114f3349783c20540e159b.jpg

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Pco-prĂžver skrev:

Erfaringer med rfsu-testene? Jeg tok en i gÄr kveld 10 dpo (Þverst) og en midt pÄ dagen idag 11dpo (nederst). Strekene har ikke dukket opp fÞr etter noen timer, sÄ jeg er rimelig i tvil. Jeg har nÄ kjÞpt en digital, som jeg skal ta i morgen. Jeg ser strekene som bare det, men usikker siden de har kommet sÄ gradvis. 

IMG_9933.JPG

Ser strekene jeg, men hadde nok ikke stolt pÄ de siden det gikk flere timer..  Har ingen erfaring med rfsu forsÄvidt. Hold oss oppdatert pÄ test i morgen! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

2 timer siden, minera2011 skrev:

Ikm 3.7 og er gravid.. var helt sikker pĂ„ at det ikke ville gĂ„.. Men tok den siste testen jeg hadde kjĂžpt inn for Ă„ fĂ„ den vekk 😂😂 Ă„ der var det positivt svar allikevel gitt..14989243916201836507965.thumb.jpg.0328cdeab6114f3349783c20540e159b.jpg

Gratulerer! 👍😀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

10 timer siden, minera2011 skrev:

Ikm 3.7 og er gravid.. var helt sikker pĂ„ at det ikke ville gĂ„.. Men tok den siste testen jeg hadde kjĂžpt inn for Ă„ fĂ„ den vekk 😂😂 Ă„ der var det positivt svar allikevel gitt..14989243916201836507965.thumb.jpg.0328cdeab6114f3349783c20540e159b.jpg

Ă…Ă„Ă„, gratulerer! SĂ„ glad pĂ„ dine vegne!!! Aaaaa, amazing! 

Anonymkode: c59cc...51d

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

8 dpo i dag, negativ test. 

Symptomer: Ømme pupper (melkesprengfÞlelse) siden egglÞsning. Hard mage, mensmurringer innimellom.Vet det er tidlig Ä teste, men mista veldig trua nÄ... 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Wow! Gratulerer sÄ mye begge to!! :hjerte:

8 dpo her ogsÄ, og negativ test her ogsÄ :( Kjenner ogsÄ litt pÄ fÞlelsen av Ä miste motet, men trÞster meg med at jeg ikke fikk positiv fÞr 11 dpo forrige gang, og da var den svaaak. Det er noen dager igjen! :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, MammaMĂž85 skrev:

8 dpo i dag, negativ test. 

Symptomer: Ømme pupper (melkesprengfÞlelse) siden egglÞsning. Hard mage, mensmurringer innimellom.Vet det er tidlig Ä teste, men mista veldig trua nÄ... 

Ikke mist hĂ„pet ❀ Testen negativt 8 og 9 dpo og ultra svakt 10 dpo :) jeg heier pĂ„ bĂ„de deg og Akkma ( jeg har btw bytta navn, DesireG fĂžr 😁) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

1 time siden, LĂžnnesirup90 skrev:

Ikke mist hĂ„pet ❀ Testen negativt 8 og 9 dpo og ultra svakt 10 dpo :) jeg heier pĂ„ bĂ„de deg og Akkma ( jeg har btw bytta navn, DesireG fĂžr 😁) 

ÅÄÄÄ, du er vel sÞt! :hjerte: SÄ koselig at du fÞlger med! HÄper alt er bra med deg! Haha, jeg har lurt litt pÄ hvem denne LÞnnesirup90 var! :ler:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

9 dpo, fortsatt kritthvit test 😒 IgĂ„r ettermiddag oppdaga jeg at det hadde kommet opp en svaak strek pĂ„ testen fra morgenen, men altsĂ„ lenge etter fristen, sĂ„ telles ikke. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

19 timer siden, AkkMa skrev:

ÅÄÄÄ, du er vel sÞt! :hjerte: SÄ koselig at du fÞlger med! HÄper alt er bra med deg! Haha, jeg har lurt litt pÄ hvem denne LÞnnesirup90 var! :ler:

Haha ja, blei litt lei a nicket 🙈🙈 her gĂ„r det greit, hatt veldig fĂ„ symptomer til nĂ„ ( er  8+3) men begynt Ă„ merke kvalmen mer i det siste 😔 Skal pĂ„ tidelig ul i morgen for Ă„ sjekke om alt er bra der inne :) 

hĂ„per virkelig spiren din sitter snart ❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, AkkMa skrev:

9 dpo, fortsatt kritthvit test 😒 IgĂ„r ettermiddag oppdaga jeg at det hadde kommet opp en svaak strek pĂ„ testen fra morgenen, men altsĂ„ lenge etter fristen, sĂ„ telles ikke. 

Min var ogsĂ„ kritt hvit 9 dpo 😁 Har du noen symptomer ? 😘

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fant ut at jeg er 8 dpo i dag. Sa feil i gÄr, gÄr visst litt i surr. Blendahvit test i dag ogsÄ men symptomene er fortsatt der. Pleier Ä begynne spotting noen dager fÞr mensen sÄ nÄ forventer jeg Ä se noe hver gang jeg er pÄ do... 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, LĂžnnesirup90 skrev:

Haha ja, blei litt lei a nicket 🙈🙈 her gĂ„r det greit, hatt veldig fĂ„ symptomer til nĂ„ ( er  8+3) men begynt Ă„ merke kvalmen mer i det siste 😔 Skal pĂ„ tidelig ul i morgen for Ă„ sjekke om alt er bra der inne :) 

hĂ„per virkelig spiren din sitter snart ❀

Forandring fryder! :) Å, sĂ„ spennende! HĂ„per alt er tipp topp og i orden der inne, og at du/dere fĂ„r en fin opplevelse :hjerte: Hvor skal du? Kjeelig med kvalme, men det er jo et godt tegn!

NÄ synes jeg det er lite symptomer, sÄ spÞrs om ikke det blir en ny runde med prÞving. Litt sÄre brystvorter fortsatt, kanskje. Hehe, men da kjenner jeg fryktelig godt etter! ;) PrÞver Ä ikke tenke sÄ mye pÄ det, men det er vanskelig Ä la vÊre. Heldigvis er det nok en sjanse for at jeg er en som tester positivt seint, i desember var det ikke antydning til strek en gang, fÞr 11 dpo. Og, hehe, jeg var like testegal da! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

56 minutter siden, minera2011 skrev:

Jeg fikk en negativ digital test i dag :-/

Oh no! Det er jo helt feil, og ikke det vi vil hÞre i det hele tatt.. :( NÄ husker jeg ikke i farta hvor mange dpo du er - kan det vÊre for tidlig for en digital? Sender deg en klem, og fortsetter uansett Ä krysse. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, MammaMĂž85 skrev:

Fant ut at jeg er 8 dpo i dag. Sa feil i gÄr, gÄr visst litt i surr. Blendahvit test i dag ogsÄ men symptomene er fortsatt der. Pleier Ä begynne spotting noen dager fÞr mensen sÄ nÄ forventer jeg Ä se noe hver gang jeg er pÄ do... 

Da hÄper jeg at det bare er for tidlig ennÄ! :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 minutter siden, AkkMa skrev:

Oh no! Det er jo helt feil, og ikke det vi vil hÞre i det hele tatt.. :( NÄ husker jeg ikke i farta hvor mange dpo du er - kan det vÊre for tidlig for en digital? Sender deg en klem, og fortsetter uansett Ä krysse. 

Begge var digitale.  Den fÞrste fra rfsu positive med fÞlsomhet pÄ 25 12 dpo og clearblue digital i dag ikm sto det ikke gravid samme fÞlsomhet.. 

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gratulerer sÄ mye til alle med positive tester! :D Hurra!

Liten oppdatering herfra: Jeg begynte Ä spotte pÄ lÞrdag, etter positive tester torsdag (10 dpo) og fredag (11dpo). Fikk en svakere test pÄ lÞrdag. TR kom for fullt pÄ sÞndag. Testet sÞndag (12 dpo) for Ä vÊre sikker - helt blendahvit test. TR er her fortsatt for fullt.

Kroppen har produsert hcg, men har vel hatt en sÄkalt kjemisk graviditet. Jeg skal begynne pÄ letrozol denne syklusen, sÄ har jo i og for seg ventet pÄ TR, men det var jo litt skuffende at den kom nÄr jeg hadde testet positivt. Jeg har sykluser pÄ 43-54 dager, sÄ jeg visste jo at jeg trenger hjelp for Ä fÄ egget til Ä utvikle seg normalt, sÄ jeg hadde egentlig litt pÄ fÞlelsen at det ikke skulle gÄ uten hjelp. Lykke til til resten her! :D Spennende tider!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...