Gå til innhold

IKM uke 27 🐝


Rullgardin

Anbefalte innlegg

3 dpo her, lurer på å kjøpe noen billigtester...😜 vanskelig å skulle vente med den digitale. Men, føler jeg jukser litt da siden mannen og jeg har avtalt at jeg skal ta den digitale og vente på resultatet sammen... Er det dårlig gjort hvis jeg tester litt hemmelig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, MammaMø85 skrev:

3 dpo her, lurer på å kjøpe noen billigtester...😜 vanskelig å skulle vente med den digitale. Men, føler jeg jukser litt da siden mannen og jeg har avtalt at jeg skal ta den digitale og vente på resultatet sammen... Er det dårlig gjort hvis jeg tester litt hemmelig? 

Hehehehe, jeg har hemmelig godteri som mannen ikke veit om, han avslører meg innimellom, men blir jo ikke sur fordet :ler: Nja.. jeg veit ikke, jeg, jeg så strekene lenge før han ble innlemma i desember, men vi hadde ikke noen avtale. Altså, det er jo ikke akkurat noe "slemt". Jeg hadde nok ikke klart å holde meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AkkMa skrev:

Hehehehe, jeg har hemmelig godteri som mannen ikke veit om, han avslører meg innimellom, men blir jo ikke sur fordet :ler: Nja.. jeg veit ikke, jeg, jeg så strekene lenge før han ble innlemma i desember, men vi hadde ikke noen avtale. Altså, det er jo ikke akkurat noe "slemt". Jeg hadde nok ikke klart å holde meg!

Opps, har bestilt allerede 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som nevnt veldig ny i dette gamet og har ikke lest meg opp alt for mye ettersom samboer og jeg har blitt enig om å "play it cool". Sistnevnte går ikke så bra for min del :skya:. EL-slim forrige onsdag, positivt EL test på fredag og har siden mandag hatt utrolig mye murringer/stikk (typ svake menssmerter) og er så vanvittig tørr i munnen. Drikker flere liter vann om dagen, men hjelper liksom ikke. Det er alt for tidlig å knytte dette opp til noe eller? Har aldri kjent noe smerter eller symptomer rundt eggløsning, men kan så klart være fordi jeg ikke har brydd meg/visst når EL har vært osv. Er kanskje bare på tide å innse at jeg blir en skrulle hele prøveperioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har IKM om 5-10 dager (hurra for lange og ustabile sykluser, pco)!

Pleier dere å teste på morgen eller kveld? Jeg testa negativt idag (ca 8-10 dpo), men så så jeg denne: http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/pregnancy-tests-urine-sample.php 

Det er resultater kun fra gravide, dvs at de negative er falske negative. Ser jo ut til å være ekstremt mye bedre (og riktige) resultater på kveldsurin! Noen av dere har sikkert sett denne før, men det var nytt for meg.

Jeg er så spent i disse dager. Vil jo selvfølgelig helst sitte med en positiv gtest, men blir også gira for TR, for da skal vi begynne prøving med medisiner! Har PCO, så vi har fått beskjed om at vi trenger stimulering. Skal begynne i neste syklus! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AkkMa skrev:

Yes! Én veldig sår brystvorte! Jeg la først merke til det igår på ettermiddagen, men det er jaggu sånn i dag også. Hehe, enda et symtom jeg ikke har hatt før (I forrige pp kjente jeg de berømte stikkene når jeg reiste meg fort opp av stoler etc. for første gang! Men det var jo ikke akkurat et graviditetstegn for min del, skulle det vise seg.)! Synes alltid jeg leser om ømme og tunge pupper som gode tegn, gjelder det én sår brystvorte også, tru? :eeeh:

Hvor mange dpo er dere nå, damer? Jeg tror jeg er 4 dpo. Kløøør etter å teste!

Jeg er ca 7-9 dpo (litt usikker på om eggløsning var på mandag eller onsdag), var rundt tre-fire dager etter el at jeg også kjente den ene ømme brystvorten, tar det som et "det teller!". Fra forrige graviditet er det ømme bryster og rare drømmer jeg husker best ;) 

Jeg har skikkelig "mensfølelse", som om den kommer når som helst, men venter den ikke før om en uke 🤔 Håper det er et tegn! 

19 timer siden, Krussemynte skrev:

Her fikk jeg en liten frisk blødning i går, litt brun utflod etter det. Et lite temperaturfall i morges, leste meg opp litt på temping, dersom den går opp igjen så kan det ha vært et såkalt festedipp. Satser på at det er festeblødning og festedipp istedenfor annet kluss med syklusen min 😜

Oy, så spennende! Krysser fingrene for festeblødning el.l! Og så spennende med tempingen!  

Anonymkode: c59cc...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ca 7-9 dpo (litt usikker på om eggløsning var på mandag eller onsdag), var rundt tre-fire dager etter el at jeg også kjente den ene ømme brystvorten, tar det som et "det teller!". Fra forrige graviditet er det ømme bryster og rare drømmer jeg husker best ;) 

Jeg har skikkelig "mensfølelse", som om den kommer når som helst, men venter den ikke før om en uke 🤔 Håper det er et tegn! 

Oy, så spennende! Krysser fingrene for festeblødning el.l! Og så spennende med tempingen!  

Anonymkode: c59cc...51d

Her gitt den opp 0,5grader til i dag, så dette ble nesten litt for spennende😅 Har tenkt å prøve å ikke teste før lørdags morgen🙈😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Krussemynte skrev:

Her gitt den opp 0,5grader til i dag, så dette ble nesten litt for spennende😅 Har tenkt å prøve å ikke teste før lørdags morgen🙈😝

Å næ, så spennende! 

Haha, er nesten umulig å vente! Planen er å vente til 8/7 (to dager etter IKM), men kan komme til å gjøre det any moment nå! 

....meeeeeen vil jo ikke ha unødvendig negativ heller.... tell me the moment dere får positive! 

Anonymkode: c59cc...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, PinkPeon skrev:

Jeg er som nevnt veldig ny i dette gamet og har ikke lest meg opp alt for mye ettersom samboer og jeg har blitt enig om å "play it cool". Sistnevnte går ikke så bra for min del :skya:. EL-slim forrige onsdag, positivt EL test på fredag og har siden mandag hatt utrolig mye murringer/stikk (typ svake menssmerter) og er så vanvittig tørr i munnen. Drikker flere liter vann om dagen, men hjelper liksom ikke. Det er alt for tidlig å knytte dette opp til noe eller? Har aldri kjent noe smerter eller symptomer rundt eggløsning, men kan så klart være fordi jeg ikke har brydd meg/visst når EL har vært osv. Er kanskje bare på tide å innse at jeg blir en skrulle hele prøveperioden.

Haha, mener det var et par skruller her sist jeg sjekka, så du havner i det minste i godt selskap! ;) Så spennende! Og så tror jeg kanskje at vi er ganske likt i løypa! Vi har prøvd i snart et år, men jeg husker fortsatt hvor sykt mye bedre man kjenner alt mulig når man begynner (og blir litt skrullete), så det kan ha *litt* å si. Det murrer og holder på her også, men det har det gjort de månedene det ikke funka også for min del. Så litt vanskelig å si om det er et godt eller dårlig tegn - men selvfølgelig ingen grunn til å gi opp! Å være konstant tørst derimot, dét er mer spennende! Jeg holder en knapp på at det er et godt tegn!

9 timer siden, Pco-prøver skrev:

Tror jeg har IKM om 5-10 dager (hurra for lange og ustabile sykluser, pco)!

Pleier dere å teste på morgen eller kveld? Jeg testa negativt idag (ca 8-10 dpo), men så så jeg denne: http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/pregnancy-tests-urine-sample.php 

Det er resultater kun fra gravide, dvs at de negative er falske negative. Ser jo ut til å være ekstremt mye bedre (og riktige) resultater på kveldsurin! Noen av dere har sikkert sett denne før, men det var nytt for meg.

Jeg er så spent i disse dager. Vil jo selvfølgelig helst sitte med en positiv gtest, men blir også gira for TR, for da skal vi begynne prøving med medisiner! Har PCO, så vi har fått beskjed om at vi trenger stimulering. Skal begynne i neste syklus! <3

What? Det er det raraste! Jeg digger den sida der, men har foreløpig sett mest på den oversikten over hvor mange som tester positivt på de ulike dpo-dagene. Det der var jo veldig interessant. Og ja, jeg er en sånn en som ikke klarer å la være å teste! Vi får teste det ut ;)

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ca 7-9 dpo (litt usikker på om eggløsning var på mandag eller onsdag), var rundt tre-fire dager etter el at jeg også kjente den ene ømme brystvorten, tar det som et "det teller!". Fra forrige graviditet er det ømme bryster og rare drømmer jeg husker best ;) 

Jeg har skikkelig "mensfølelse", som om den kommer når som helst, men venter den ikke før om en uke 🤔 Håper det er et tegn! 

Oy, så spennende! Krysser fingrene for festeblødning el.l! Og så spennende med tempingen!  

Anonymkode: c59cc...51d

Og dobbelt-yes! Hehe, vi får ta det som et godt tegn, enn så lenge :) Her også murrer det såpass at det kjennes ut som om det er noe på gang når som helst, men har omtrent like lenge igjen som deg. Tror ikke det pleier å være sånn, så synes godt vi kan legge det også i "godt tegn-kategorien"! Men, som jeg har nevnt før, den gangen jeg var gravid var den gangen jeg merka absolutt minst. Men da var jeg også i utlandet, så håper det var det som spilte inn ;)  Får håpe på rare drømmer i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Krussemynte skrev:

Her gitt den opp 0,5grader til i dag, så dette ble nesten litt for spennende😅 Har tenkt å prøve å ikke teste før lørdags morgen🙈😝

Å, jøye meg! Jeg er ikke så god på temping, men det er bra, ikke sant?? Å, det hadde vært så stas med gode nyheter på lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AkkMa skrev:

Å, jøye meg! Jeg er ikke så god på temping, men det er bra, ikke sant?? Å, det hadde vært så stas med gode nyheter på lørdag!!

Første syklus med temping, så er ikke så dreven enda, men har lest meg litt opp og slik drop i temp en uke etter el, med økning i temp etter, er oftere assosiert med graviditet enn ikke-graviditet, men betyr jo ikke at det stemmer for min del, så blir spennende å se! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Krussemynte skrev:

Wuææh! Gikk på en testesmell nå! Svak strek 9dpo!

IMG_4623.JPG

IMG_4624.JPG

Oi! Ser streken! Spennende 😀🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Ser også strekk! Her har alt håp forsvinne.. alltid testet positivt på 9 og 10 dpo (7 graviditeter) og kritthvit nå og mensen forventet på mandag :-( ny prøverunde på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minera2011 skrev:

Gratulerer! Ser også strekk! Her har alt håp forsvinne.. alltid testet positivt på 9 og 10 dpo (7 graviditeter) og kritthvit nå og mensen forventet på mandag :-( ny prøverunde på meg!

Æsj så teit.  Men håpet er ikke helt ute før mensen faktisk er der tenker nå jeg. 😉

Jeg begynner å bli innbilsk nå. Puppa er fortsatt ømme og jeg har litt mensmurring.. Fikk tester i dag, kommer ikke til å la være å teste fremover enda det er tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Krussemynte skrev:

Wuææh! Gikk på en testesmell nå! Svak strek 9dpo!

IMG_4623.JPG

IMG_4624.JPG

Jeg ser også strek! Håper den blir sterkere!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en tynn strek i dag... 😳 Men den kom litt etter tiden og er syltynn, men klart farget. Jeg kjøpte strips fra fertil.no, aldri prøvd de før. Jubler ingenting eller tenker noe, bare ser ann de neste dagene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, _Harefrøken skrev:

Jeg fikk en tynn strek i dag... 😳 Men den kom litt etter tiden og er syltynn, men klart farget. Jeg kjøpte strips fra fertil.no, aldri prøvd de før. Jubler ingenting eller tenker noe, bare ser ann de neste dagene..

Bilde

Anonymkode: e7337...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bilde

Anonymkode: e7337...56d

Var litt forfjamset, så tok ikke noe bilde hehe. Men skal ta bilde når jeg kommer hjem. Skal også prøve å holde meg noe før jeg drar hjem for å ta en ny test. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv dere inn hvis dere vil så kan vi ha litt oversikt 😉

 

Gravid😍 / Ikke gravid😣

Ikm

3.7

4.7

5.7

6.7

7.7

8.7 MammaMø85

9.7

.................................................

Gravid:

 

..................................................

IKKE gravid:

 

....................................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, _Harefrøken skrev:

Var litt forfjamset, så tok ikke noe bilde hehe. Men skal ta bilde når jeg kommer hjem. Skal også prøve å holde meg noe før jeg drar hjem for å ta en ny test. 

Nå er vi spente :nigo:

Anonymkode: e7337...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja9kqa.jpg

 

Den er som sagt veldig tynn, vil nesten si den ser tynnere ut i virkeligheten. Og som sagt noe etter tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid😍 / Ikke gravid😣

Ikm

3.7

4.7

5.7

6.7 Harefrøken

7.7

8.7 MammaMø85

9.7

.................................................

Gravid:

 

..................................................

IKKE gravid:

 

....................................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MammaMø85 skrev:

Skriv dere inn hvis dere vil så kan vi ha litt oversikt 😉

 

Gravid😍 / Ikke gravid😣

Ikm

3.7

4.7

5.7

6.7

7.7

8.7 MammaMø85

9.7 AkkMa (14 dpo. Ikm kan også være 12 dpo/7.7)

.................................................

Gravid:

 

..................................................

IKKE gravid:

 

....................................................

6 dpo i dag! Hvordan går det med dere?

Har så mye å gjøre på jobb for tida at jeg ikke har rekki å være heelt på tuppa i dag - men imorra, DA tester jeg! Jada, fortsatt tidlig, men jeg klarer ikke la være. Ikke såre brystvorter lenger, men veldige menssmerter/verking nederst i magen, og så sover jeg fryktelig dårlig (og det er ganske ulikt meg! :sleeping:). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, _Harefrøken skrev:

ja9kqa.jpg

 

Den er som sagt veldig tynn, vil nesten si den ser tynnere ut i virkeligheten. Og som sagt noe etter tiden..

Jeg har trua!!!!! Herlighet, så spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...