Gå til innhold

IKM uke 24


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, jeg er kanskje her. Usikker på lengden på lutealfasen min, samt nøyaktig eggløsningsdato, men hadde eggløsning en gang mellom lørdag og tirsdag (tror jeg!) , så muligens jeg egentlig hører til her, og ikke på uke 25 som jeg trodde først! :) Når har du IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, spennende! Håper det er uke 24 for deg og, da - kortere ventetid! :laugh: IKM her er 14 juni :)

Anonymkode: ddc77...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier fertility friend at el var 05.06, at jeg er 3 dpo og at IKM er 17. Den pleier å ha rett! Altså stemmer det med uke 24 :) sist testet jeg positivt 6 dpo, så da er det egentlig ikke så lenge til jeg kan få positiv test! Har dere prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Og så tidlig du fikk positivt sist!! Jeg har kjøpt 'test tidlig' - test som jeg tenkte å ta på lørdag, da er jeg 10 dpo, tør ikke før i frykt for å gå helt i kjelleren om den er negativ... 

Vi har prøvd litt over ett år, har PCO, så ting tar tid :laugh: Hva med dere?

Anonymkode: ddc77...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Sniker meg fra uke 23 og inn hit ;)

Ikm 13. Juni, 10dpo nå.

Har begynt test-sirkuset, og har kun skyggestreker å skryte over :P

Endret av Sofapute
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være! 

Skyggestreker er vel bedre enn ingen streker, tenker jeg - kanskje litt vel naiv av meg :ler:

Her lot jeg nysgjerrigheten ta overhånd og testet meg istad, negativ selvsagt..
Ble skikkelig skuffa, selv om jeg vet det er litt tidlig(8DPO i dag) og det ikke var morgenurin...

Mister helt piffen, men tenker å teste igjen om et par dager. Usikker på hvilken dag som er best å teste?
Om man skal teste før IKM, mener jeg

Anonymkode: ddc77...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et år; da er det på tide at den sitter snart :) Vi er i pp1, så forventningene mine er ikke akkurat skyhøye. Men det satt i pp1 sist, så kanskje er vi like heldige denne gangen. Håper veldig at den sitter denne pp, da det hadde vært veeeldig morsomt, for da får jeg nemlig nøyaktig lik termindato som svigermor hadde med samboer! Jeg har vært her inne og lest og fulgt med en stund, så føler meg veldig gira nå som vi endelig har startet prøvingen. Angående når det er best å teste: http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/pregnancy-tests-urine-sample.php og http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php gir super oversikt over akkurat det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvi tvi, krysser fingrene for dere - håper dere slipper å styre med dette lenge :)

Og takk for linker, de var jo geniale! Har en 'test deg tidlig' fra RFSU liggende som jeg tenkte å ta enten lørdag(10DPO) eller søndag(11DPO), så vi får håpe på et annet svar da enn jeg fikk i dag :sjenert:

Anonymkode: ddc77...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sniker bittelitt her jeg og.. :) Ikm i følge appen er lørdag 10. juni, men pga ma/bo i desember/januar er jeg usikker på om det stemmer. I følge egne utregninger er ikm søndag 11. eller mandag 12. Så hvis det er greit for dere lusker jeg litt rundt her også, sjøl om jeg har finni meg godt til rette i uke 23-gruppa! :) Har prøvd siden august i fjor, men altså med et ganske langt opphold rundt årsskiftet. Krysser fingrene for oss, damer! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er selvsagt velkommen! 

Ventetiden blir litt lettere når man kan dele erfaringer og tanker 🙈 Heldigvis ikke alt for lenge igjen for oss å vente!

Anonymkode: ddc77...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 DPO i morgen, vurderer å gi etter for nysgjerrigheten og åpne en tidlig-test 🙈

Hadde en liten blødning 4 DPO og har hatt murringer siden da(pleier aldri å ha murringer før samme dag mensen kommer), så er jo lov å håpe - selv om det selvsagt kan være TR som leker med meg 🤞🏼

Anonymkode: ddc77...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende! Det er jo greit å teste, tenker jeg :) Om du har i bakhodet at negativt ikke nødvendigvis betyr negativt. Jeg krysser alt jeg har for at den endelig sitter for dere!

Her er jeg redd jeg innbiller meg symptomer i hytt og pine, til tross for at jeg er aldeles klar over at man ikke kan ha symptomer såpass tidlig. Haha. Er vel 4/5 dpo bare, så jeg er noe flau over kroppen min og håper den ikke er for godmodig denne gangen. Har ikke kjent det berømte stikket eller hatt noen form for blødning, men det hadde jeg heller ikke sist, så er jo håp likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test, gitt! Vet jo at det ikke trenger å bety at alt håp er ute men mister litt motet likevel... 😔 Menmen, ikke alt for mange dager igjen til IKM, så får vel bare vente og se om TR dukker opp

Anonymkode: ddc77...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt. Nei, gi ikke opp ennå :) Har du noen symptomer?

Jeg tror jeg fikk skyggestrek på g-test i dag, men det tar jeg så absolutt med en stor klype salt, da jeg er max 6dpo. Men jeg syns jeg ser en skyggestrek på den, og det var jo da jeg fikk skyggestrek sist også, så kanskje? Får ta ny test igjen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Blir med her jeg da, ble med i feil uke først. Ikm 16.juni. Får skyggestreker, men usikker på om det er vanlig på disse testene. 

 

IMG_1177.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Arwen_79 skrev:

 Blir med her jeg da, ble med i feil uke først. Ikm 16.juni. Får skyggestreker, men usikker på om det er vanlig på disse testene. 

 

IMG_1177.JPG

I kveld har jeg begynt å få helt sinnsykt vondt i puppene, aldri kjent slike smerter før. I tillegg virker de hovne. Vet at dette kan være et tegn, men ikke enda vel? Kan det være andre grunner til at det gjør såpass vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor følsomme testene hos legen er? Skal dit i morgen og lurer på å be om en urinprøve der når jeg først er innom, IKM er førstkommende onsdag.. tror dere det evt vil slå ut?

Anonymkode: ddc77...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg forvirra. Dette er tester fra 8dpo til 13 dpo (i dag). De to nederste er fra i ettermiddag og nå nettopp. 😱

DSC_2532.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sofapute skrev:

Nå er jeg forvirra. Dette er tester fra 8dpo til 13 dpo (i dag). De to nederste er fra i ettermiddag og nå nettopp. 😱

DSC_2532.JPG

Ikke blir forvirra... bli glad :D:D dette ser jo meget lovende ut spørr du meg 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, DesireG skrev:

Ikke blir forvirra... bli glad :D:D dette ser jo meget lovende ut spørr du meg 😍

Klarer ikke bli glad. Ser at det er mer fargestoff i de to testene i dag enn i de jeg har tatt tidligere.  Er overbevist om at fargen har sklidd ut og gitt falsk positiv test.

Jeg spotta på fredag, som alltid før mens, og har hatt skikkelige mensmurringer siden da. Er klar for TR jeg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...