Gå til innhold

IKM uke 24


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

30 minutter siden, Arwen_79 skrev:

Sterkere "skyggestrek" i dag. Vanskelig å se på bilde, men den er der og er rosa.

IMG_1183.JPG

 

IMG_1184.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 1 år så gikk det altså veien. Bra at der finnes vitenskape som kan hjelpe oss ;) 😍😘❤

 

Lykke til til dere andre!

DSC_2554.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Sofapute! Håper den henger 👌🏼👌🏼

 

Jeg har nettopp testa negativt hos fastlegen, IKM om to dager så her er løpet kjørt. Vi tar sommerferie fra hormoner, medisiner og prøving nå, og setter igang igjen på høsten. Gleder meg til en velfortjent og bekymringsfri sommer, med vin og alt som hører med 😄

Anonymkode: ddc77...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå har jeg gått amok på testene, og får streker på alle. Svake, men de er der. Ikke sikkert dere ser de på bildene, men de er der og har farge. Alle poppet opp før tiden var omme. Ikm er fredag. Er bare én av hver asså :P

IMG_1187.JPG

IMG_1188.JPG

IMG_1192.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.6.2017 den 17.37, Arwen_79 skrev:

Ok, nå har jeg gått amok på testene, og får streker på alle. Svake, men de er der. Ikke sikkert dere ser de på bildene, men de er der og har farge. Alle poppet opp før tiden var omme. Ikm er fredag. Er bare én av hver asså :P

IMG_1187.JPG

IMG_1188.JPG

IMG_1192.JPG

Jeg ser ingenting på noen av bildene dine jeg.... ikke skygge engang 

Anonymkode: 0f55d...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser ingenting på noen av bildene dine jeg.... ikke skygge engang 

Anonymkode: 0f55d...2c7

Helt greit at du ikke gjør det😊 Flere som har kommentert at de ser på andre forum, og jeg ser de. Bildene er ikke så gode heller😁

Anonymkode: a2998...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Sofapute skrev:

Jeg er ute. Negativ test og mensen(?) etter positiv digital på mandag. Shit happens :(

Kan det ha vært en kjemisk? Trist uansett, vondt å få forhåpninger 😔 

Her er IKM i dag, men så langt ingen tegn til tanta. Kommer nok snikende i løpet av dagen likevel 😄

Det er forresten jeg som startet denne tråden, og jeg som skrev at jeg tar meg ferie. Tenkte det ble litt mye surr når det kom en anonym til inn her 😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.6.2017 den 14.19, Sofapute skrev:

Etter 1 år så gikk det altså veien. Bra at der finnes vitenskape som kan hjelpe oss ;) 😍😘❤

 

Lykke til til dere andre!

DSC_2554.JPG

Så kjekt å se🤗🤗😁 Gratulerer så mye🌸🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, 1-2-3 <3 skrev:

Så kjekt å se🤗🤗😁 Gratulerer så mye🌸🌸

Uff leste lengre oppe først😥 Så utrolig trist og veeldig rart😏 Håper den snart sitter for deg 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, MD.95 skrev:

Kan det ha vært en kjemisk? Trist uansett, vondt å få forhåpninger 😔 

Her er IKM i dag, men så langt ingen tegn til tanta. Kommer nok snikende i løpet av dagen likevel 😄

Det er forresten jeg som startet denne tråden, og jeg som skrev at jeg tar meg ferie. Tenkte det ble litt mye surr når det kom en anonym til inn her 😌

Var nok en kjemisk ja. Jaja, var iallefall gravid i et par dager. Det er jo framgang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sofapute skrev:

Var nok en kjemisk ja. Jaja, var iallefall gravid i et par dager. Det er jo framgang :P

Ikke sant! :)

Her er det fortsatt ingen tante på besøk, IKM i går. Litt farget utflod bare(:sjenert:), så venter fortsatt... Vil bare få det i gang så jeg får det fortere overstått :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne i stad! Da håper jeg at jeg får bære frem spira til februar/mars :)

Masse, masse lykke til videre, damer. Krysser for dere;)

20170615_154614.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2017 den 21.58, Sofapute skrev:

Nå er jeg forvirra. Dette er tester fra 8dpo til 13 dpo (i dag). De to nederste er fra i ettermiddag og nå nettopp. 😱

DSC_2532.JPG

Gratulerer, dette ser jo kjempe lovende ut ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, minera2011 skrev:

Gratulerer, dette ser jo kjempe lovende ut ❤

Huff leste hele først nå :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst regna litt feil her, IKM var på tirsdag, men fortsatt ingenting, hverken tantebesøk eller positive tester..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2017 den 22.15, Sofapute skrev:

Klarer ikke bli glad. Ser at det er mer fargestoff i de to testene i dag enn i de jeg har tatt tidligere.  Er overbevist om at fargen har sklidd ut og gitt falsk positiv test.

Jeg spotta på fredag, som alltid før mens, og har hatt skikkelige mensmurringer siden da. Er klar for TR jeg 😂

Har du prøvd digital ukes ? Den gir deg svar. Blir du sittende med positive tester er det hcg blodprøve. Kan hende du produserer hcg seint.

Anonymkode: 40623...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...