Gå til innhold

IKM uke 26 ♥️


Hirka

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Det er et tegn ja 😄 

Røyk på en test i dag da.. selvfølgelig aaaaltfor tidlig, men så er det litt gøy og 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Hirka skrev:

Røyk på en test i dag da.. selvfølgelig aaaaltfor tidlig, men så er det litt gøy og 😉

Hihi! Godt vi er flere! 😄 Jeg tenker å vente til onsdag med neste test. Satser på at utslaget dobler seg litt før den tid 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hirka skrev:

Røyk på en test i dag da.. selvfølgelig aaaaltfor tidlig, men så er det litt gøy og 😉

Ja, det er så alt for spennende! 🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Ja, det er så alt for spennende! 🙈😂

Jaaaa! 🙈 Og seriøst, før vi begynte med prøving ville jeg ALDRI trodd at jeg skulle ta bilder av, og nistirre på, en pinne jeg har tissa på, bare for å prøve å skimte en strek jeg antagelig bare innbiller meg. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hirka skrev:

Jaaaa! 🙈 Og seriøst, før vi begynte med prøving ville jeg ALDRI trodd at jeg skulle ta bilder av, og nistirre på, en pinne jeg har tissa på, bare for å prøve å skimte en strek jeg antagelig bare innbiller meg. 😂

Haha, slik er dpo-livet! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nå begynner jeg å bli enormt utålmodig.. Vil så gjerne se en positiv test! Og ikke minst at det holder seg på plass til langt ut i 3 trimester. Hatt 2 MA og 1 SA i fjor. Orker ikke tanken på å gjennom det enda engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dpo 11. Kritthvit test i går (ettermiddag vel å merke). Så bør vel fortsatt være en mulighet. Men kjenner ikke til noen symptomer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo i dag. Tok en test i morres som var kritthvit her også. Holder fortsatt motet oppe, IKM er tross alt ikke før søndag 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo. Kritthvit test.. har funnet ut at jeg har bare 10/11 dager lutealfase, og er redd den er for kort 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, minera2011 skrev:

10/11 dpo i dag også.. men neida negativ som bare det!!!!

12 dpo selv. Var negativ på ettermiddagen i går. Tenker jeg prøver å vente til lørdag før jeg tester noe mer. 

Endret av Solstråle92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitt opp håpet jeg.. har testet positiv 9/10 dpo i alle mine 7 graviditeter (2 barn) så mistet håpet. Føler på meg også at det ikke er noe.. 

Så ikke teste noe mer.. så kommer nok mensen som vanlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test i dag, negativ. Så da kommer vel mensen på søndag. Krysser fingrene for dere andre som eventuelt har et håp enda! 🖒😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp håpet helt enda, jenter😊 Det er vel ikke alle som får positiv test før etter ikm?

 

Jeg er 13 dpo i dag. Negativ test i går ettermiddag (rekker aldri teste om morgenen). Jeg bruker bare strimler fra eBay, men tenker jeg tester med digitalt om et par dager.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM på søndag og blendahvit test i dag tidlig. Må innrømme at jeg begynner å miste troen på denne pp.. 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Solstråle92 skrev:

Ikke gi opp håpet helt enda, jenter😊 Det er vel ikke alle som får positiv test før etter ikm?

Neida, gir ikke opp håpet før mensen (eventuelt) faktisk kommer 🖒

Det blir spennende å se om det klaffer for noen i denne gruppa 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo og negativ test i dag også 😣 TR smerter har begynt i dag så mistenker at det ikke går. Hadde planer om å holde motet oppe til TR evt kommer, men kjenner at negativiteten kom i morres. Jeg håpet så inderlig å slippe IVF.. Hvis tanta kommer som (ikke) bestilt på søndag er jeg spent på om gyn vil la meg prøve en runde til med Letrozol eller om IVF er neste steg. Akkurat nå hater jeg denne PCOSen 😒😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har sett før mye på testen at nå ser jeg kryss uansett om det finnes eller ikke 😂😂😂

20170630_181743.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, minera2011 skrev:

Tror jeg har sett før mye på testen at nå ser jeg kryss uansett om det finnes eller ikke 😂😂😂

20170630_181743.jpg

Ser ingen strek 

Anonymkode: e0b8b...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...