Gå til innhold

Februar 2018


kanskje4barnsmor

Anbefalte innlegg

Hei alle dere❤️❤️

Nå i ettermiddag begynte jeg å blø, masse friskt blod... 🙁 Er nok en spontan abbort på meg ( har aldri opplevd det før, men tror det må være det). Har litt murringer, brystene er plutselig blitt normale igjen og jeg blør mye som en kraftig mens🙁 Da forlater jeg februar-gruppa, og håper jeg er tilbake igjen om ikke så alt for lenge. Fryktelig trist!! Selv om at jeg vet det er ganske vanlig så tidlig 🙁🙁 ( uke fem)

Mange lykkeønskninger videre til alle dere fra meg❤️😘😘 Måtte spirene sitte som bare det!😘🌷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, kanskje4barnsmor skrev:

Hei alle dere❤️❤️

Nå i ettermiddag begynte jeg å blø, masse friskt blod... 🙁 Er nok en spontan abbort på meg ( har aldri opplevd det før, men tror det må være det). Har litt murringer, brystene er plutselig blitt normale igjen og jeg blør mye som en kraftig mens🙁 Da forlater jeg februar-gruppa, og håper jeg er tilbake igjen om ikke så alt for lenge. Fryktelig trist!! Selv om at jeg vet det er ganske vanlig så tidlig 🙁🙁 ( uke fem)

Mange lykkeønskninger videre til alle dere fra meg❤️😘😘 Måtte spirene sitte som bare det!😘🌷

Nei så kjedelig! 😯 Krysser fingrene for at du snart er tilbake igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, kanskje4barnsmor skrev:

Hei alle dere❤️❤️

Nå i ettermiddag begynte jeg å blø, masse friskt blod... 🙁 Er nok en spontan abbort på meg ( har aldri opplevd det før, men tror det må være det). Har litt murringer, brystene er plutselig blitt normale igjen og jeg blør mye som en kraftig mens🙁 Da forlater jeg februar-gruppa, og håper jeg er tilbake igjen om ikke så alt for lenge. Fryktelig trist!! Selv om at jeg vet det er ganske vanlig så tidlig 🙁🙁 ( uke fem)

Mange lykkeønskninger videre til alle dere fra meg❤️😘😘 Måtte spirene sitte som bare det!😘🌷

Så utrolig trist å høre 😭💔 håper det går bedre med deg snart, selvom det er tidlig er det likevel vondt ! Jeg sender deg masse klemmer og god tanker ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kanskje4barnsmor skrev:

Hei alle dere❤️❤️

Nå i ettermiddag begynte jeg å blø, masse friskt blod... 🙁 Er nok en spontan abbort på meg ( har aldri opplevd det før, men tror det må være det). Har litt murringer, brystene er plutselig blitt normale igjen og jeg blør mye som en kraftig mens🙁 Da forlater jeg februar-gruppa, og håper jeg er tilbake igjen om ikke så alt for lenge. Fryktelig trist!! Selv om at jeg vet det er ganske vanlig så tidlig 🙁🙁 ( uke fem)

Mange lykkeønskninger videre til alle dere fra meg❤️😘😘 Måtte spirene sitte som bare det!😘🌷

Det var utrolig trist å høre😥 Forstår det må være bra tungt.. sender deg mange varme klemmer og gode tanker. Håper du snart er å se i 1.trimester❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Melder meg inn her, gravid med nr. 2, termin 19. februar <3

Krysser fingre & tær for at alt går bra :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2017 den 20.39, kanskje4barnsmor skrev:

Hei alle dere❤️❤️

Nå i ettermiddag begynte jeg å blø, masse friskt blod... 🙁 Er nok en spontan abbort på meg ( har aldri opplevd det før, men tror det må være det). Har litt murringer, brystene er plutselig blitt normale igjen og jeg blør mye som en kraftig mens🙁 Da forlater jeg februar-gruppa, og håper jeg er tilbake igjen om ikke så alt for lenge. Fryktelig trist!! Selv om at jeg vet det er ganske vanlig så tidlig 🙁🙁 ( uke fem)

Mange lykkeønskninger videre til alle dere fra meg❤️😘😘 Måtte spirene sitte som bare det!😘🌷

Så trist å høre.. stor sjangse for MA her også, men fosteret har ikke blitt skilt ut av kroppen enda så mulig jeg må inn å få modningspille.. forferdelig opplevelse selv om fosteret ikke er serlig gammelt :( håper å se deg snart igjen her inne! Lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.6.2017 den 11.38, Tullsjura skrev:

heisann! Dere må melde dere inn i "Februar 2018" gruppa på Facebook. Hemmelig gruppe :)👌

Korleis blir ein med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.6.2017 den 19.32, Ladyfurb skrev:

Så trist å høre.. stor sjangse for MA her også, men fosteret har ikke blitt skilt ut av kroppen enda så mulig jeg må inn å få modningspille.. forferdelig opplevelse selv om fosteret ikke er serlig gammelt :( håper å se deg snart igjen her inne! Lykke til ❤️

Heia❤️❤️ Hvordan går det med deg?? Her går det greit nå. Har mistet og omstilt meg litt.. var fryktelig tungt på lørdag ja❤️❤️🙁🙁 

Men, det skal gå neste gang!! ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg tror jeg tør å melde meg inn her nå! Er 4+2 med prøverørspire nummer to, har ei jente på 2,5 fra før. Håper veldig det går veien, er ikke så lysten på ny runde med prøverør. 

Gratulerer til dere andre og❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg går rundt og føle meg gravid, men tåre fortsatt ikkje rope skikkeleg hurra. Har fått streker, men kun svake. Ikm var søndag, så trudde det skulle vera sterke streker nå. Fekk svak strek seinast i dag. Er det noko gale, eller har eg berre ikkje så mykje hcg endå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Frøken87 skrev:

Eg går rundt og føle meg gravid, men tåre fortsatt ikkje rope skikkeleg hurra. Har fått streker, men kun svake. Ikm var søndag, så trudde det skulle vera sterke streker nå. Fekk svak strek seinast i dag. Er det noko gale, eller har eg berre ikkje så mykje hcg endå? 

Sist jeg var gravid ble aldri mine streker sterke. Denne gangen er den derimot kjempesterk, og nå bekymrer jeg meg for det🙈 Det trenger ikke være noe galt tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Optatium skrev:

Sist jeg var gravid ble aldri mine streker sterke. Denne gangen er den derimot kjempesterk, og nå bekymrer jeg meg for det🙈 Det trenger ikke være noe galt tenker jeg!

Okei, godt å høyra. Eg tenke at eg gjer det ei veke og så tar eg ein test. Så ser eg koss det ser ut då. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Frøken87 skrev:

Okei, godt å høyra. Eg tenke at eg gjer det ei veke og så tar eg ein test. Så ser eg koss det ser ut då. 😊

Du har ikke fått mensen, testene gir positivt svar - men ikke sterk nok. Hva med å ta en tur å måle HCG til lege for å få klart svar? Eller har du vanligvis veldig uregelmessig mens? Håper du snart får skikkelig svar, må være frustrende å gå med slik usikkerhet❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i dag i uke 7 (6+0), og kvalmen har meldt seg for alvor. Er kvalm på kvelden og den første timen på morgenen. Tvinger i meg mat for å stagge kvalmen, og det funker. Har i tillegg fått løs mage. Er det noen andre som har disse symptomene så tidlig? Hvor langt er dere på vei? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymNord skrev:

Er i dag i uke 7 (6+0), og kvalmen har meldt seg for alvor. Er kvalm på kvelden og den første timen på morgenen. Tvinger i meg mat for å stagge kvalmen, og det funker. Har i tillegg fått løs mage. Er det noen andre som har disse symptomene så tidlig? Hvor langt er dere på vei? 😊

Jeg var ikke kvalm i forrige svangerskap, og ingen kvalme sp langt. Men, jeg er trøtt😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Optatium skrev:

Jeg var ikke kvalm i forrige svangerskap, og ingen kvalme sp langt. Men, jeg er trøtt😅

Er veldig trøtt jeg også 😂 gjør langt er du på vei? ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2017 den 21.57, kanskje4barnsmor skrev:

Heia❤️❤️ Hvordan går det med deg?? Her går det greit nå. Har mistet og omstilt meg litt.. var fryktelig tungt på lørdag ja❤️❤️🙁🙁 

Men, det skal gå neste gang!! ❤️❤️❤️

Fikk en god beskjed av gyn over telefon om at blodprøvene var fine og at svangerskapet så langt ser normalt ut, men litt på ettertid i utvikling.. Etter at sjangsen var så stor for å ha mistet fikk jeg på en måte litt avstand til lille i magen, og har ikke helt klar å innse at han eller hun fortsatt er der.. ny ultralyd i morgen, og forhåpentligvis slår det lille lille hjerte da❤️ Krysser fingrene for deg og at spiren sitter igjen fort! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymNord skrev:

Er veldig trøtt jeg også 😂 gjør langt er du på vei? ☺

Jeg er 4+3, så ikke veldig langt😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som bor i Oslo og vil være med i termingruppe? Forrige gang jeg var gravid møttes vi til middag en gang i mnd/annenhver måned. Det var hyggelig, særlig når babyene kom🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spørs det om ikke jeg faller av.. lette magesmerter, og blødning. Er første gang jeg mister, og det er en fryktelig nedtur.. å gå i gang med prøverør nummer seks blir tungt😢 Skal gi det noen dager og se om det stabiliserer seg, men tviler vel.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Optatium skrev:

Da spørs det om ikke jeg faller av.. lette magesmerter, og blødning. Er første gang jeg mister, og det er en fryktelig nedtur.. å gå i gang med prøverør nummer seks blir tungt😢 Skal gi det noen dager og se om det stabiliserer seg, men tviler vel.. 

Så lei meg på dine vegne!! Håper det ordner seg, og at du ikke mister!! Krysser alt jeg har 🌸💓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, KeepCalm skrev:

Noen som bor i Oslo og vil være med i termingruppe? Forrige gang jeg var gravid møttes vi til middag en gang i mnd/annenhver måned. Det var hyggelig, særlig når babyene kom🤓

Jeg! Om alt går bra, så er jeg med på det 😌 Skal på privat ultralyd i kveld for å se om alt står bra til! Har ingen symptomer, så er litt halvredd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hjelpjegergravid skrev:

Så lei meg på dine vegne!! Håper det ordner seg, og at du ikke mister!! Krysser alt jeg har 🌸💓

Takk! Håper jeg også at det er forbigående.. får se over helgen👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...