Gå til innhold

Februar 2018


kanskje4barnsmor

Anbefalte innlegg

Sniker meg inn her jeg 😍😍😍 foreløpig termin 14.02.18 🙌🏼❤️❤️❤️🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann! Dere må melde dere inn i "Februar 2018" gruppa på Facebook. Hemmelig gruppe :)👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, kanskje4barnsmor skrev:

Gratulerer så mye!!😀😀❤️❤️❤️ Her har jeg ikm i dag uten tegn til at den kommer... skal teste i ettermiddag for jeg klarer ikke vente til i morgen!☺️❤️ Har en del symptomer så jeg hååååper så inderlig!!! 🙏🏼🙏🏼

Tusen takk! Hvordan gikk det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig positiv prøve!!!😀😀😀😍😍❤️❤️❤️❤️ 

 

Foreløbig termin 14.02 iflg appen Preglife 😀😀👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼❤️❤️❤️❤️❤️

Da stemte magefølelsen og formen da gitt!!☺️☺️🙈❤️❤️❤️❤️ 

IMG_9473.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kanskje4barnsmor skrev:

Endelig positiv prøve!!!😀😀😀😍😍❤️❤️❤️❤️ 

 

Foreløbig termin 14.02 iflg appen Preglife 😀😀👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼❤️❤️❤️❤️❤️

Da stemte magefølelsen og formen da gitt!!☺️☺️🙈❤️❤️❤️❤️ 

IMG_9473.JPG

Ååååh gratulerer så mye!! ❤️❤️ 

Tok sjølv en digital i dag, for å få det svart på hvitt:) 

 

 

IMG_5936.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye alle sammen ❤️ 

Her har fortsatt ingen mens dukket opp så har bestilt legetime for å ta blodprøve 😊

Anonymkode: dfc76...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 4+5 i dag, å jeg har fått skikkelig mensenmurringer nå i kveld ? :( ikke vondt, bare murringer å skikkelig luft i magen ! Kjenner det murrer i korsryggen også, hva er dette ???? Er det farlig ? Dårlig tegn ? :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, DesireG skrev:

Ca 4+5 i dag, å jeg har fått skikkelig mensenmurringer nå i kveld ? :( ikke vondt, bare murringer å skikkelig luft i magen ! Kjenner det murrer i korsryggen også, hva er dette ???? Er det farlig ? Dårlig tegn ? :( 

Heisann. 😊❤️ Dette høres ut som helt vanlige gravid"plager". Helt normalt med murringer og også luft i magen! 😊👍👍 Dette er nok ikke dårlige tegn, bare symptomer på graviditeten ..  ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, kanskje4barnsmor skrev:

Heisann. 😊❤️ Dette høres ut som helt vanlige gravid"plager". Helt normalt med murringer og også luft i magen! 😊👍👍 Dette er nok ikke dårlige tegn, bare symptomer på graviditeten ..  ❤️❤️

Så godt å høre 🙈❤️ Skal til legen i morgen for første time, så gleder meg til å høre litt med han å finne ut av litt ting jeg lurer på 😊

Tusen takk for svar 😃❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ladies! Fant ut at jeg er gravid i dag, eek;) ikke helt planlagt men hyggelig med nummer tre. Har termin ca. 6 februar. Er gjerne med i en termingruppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elissa2
22 timer siden, kanskje4barnsmor skrev:

Endelig positiv prøve!!!😀😀😀😍😍❤️❤️❤️❤️ 

 

Foreløbig termin 14.02 iflg appen Preglife 😀😀👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼❤️❤️❤️❤️❤️

Da stemte magefølelsen og formen da gitt!!☺️☺️🙈❤️❤️❤️❤️ 

IMG_9473.JPG

Hurraaaa❤️❤️❤️Gratulere så masse❤️❤️❤️ Nå ble jeg skikkelig glad her😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, KeepCalm skrev:

Hei ladies! Fant ut at jeg er gravid i dag, eek;) ikke helt planlagt men hyggelig med nummer tre. Har termin ca. 6 februar. Er gjerne med i en termingruppe!

Gratulerer 😃 her blir det også nr 3 som kommer i februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, elissa2 skrev:

Hurraaaa❤️❤️❤️Gratulere så masse❤️❤️❤️ Nå ble jeg skikkelig glad her😍😍

Tusen takk 😍😍😍❤️❤️❤️ Da er det bare å heie på alle sammen fremover! 🙏🏼🙏🏼❤️❤️😊😊 Foreløpig termin samtidig vi? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var hos privat gyn i går for tidlig ultralyd, og trodde selv ut ifra mens at jeg var 6 uker på vei ca.. ved indre ultralyd fant han bare en pitteliten sekk med noe som så ut som hadde vært befruktet.. fikk beskjed om at enten er jeg mye tidligere kommet enn først antatt, eller så har jeg spontanabortert 😒 Sistenevnte er størst sannsynlig, og har nesten ikke sovet i natt... noen flere som har opplevd lignende? Bare moter meg opp til utskraping nå.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6+0 i dag tror jeg. Har foreløpig termin 11.02.18 😊 Har dere noen symptomer? Jeg er oppblåst, forsterket luktesans, krampe nederst i magen slik som før mens. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 06.02.18 😍 

Får svar på HCG blodprøve nr 2 i morgen, krysser fingrene for fin stigning 🙌🏻 Har ikke så mye symptomer,så klarer ikke slå meg til ro ned at alt er bra 🙈 Fått time til UL 03.07,men det er jo en evighet til 🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Tullsjura skrev:

Gratulerer 😃 her blir det også nr 3 som kommer i februar :)

Gratulerer så mye til deg også!👏🏻👏🏻😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2017 den 8.42, Ladyfurb skrev:

Var hos privat gyn i går for tidlig ultralyd, og trodde selv ut ifra mens at jeg var 6 uker på vei ca.. ved indre ultralyd fant han bare en pitteliten sekk med noe som så ut som hadde vært befruktet.. fikk beskjed om at enten er jeg mye tidligere kommet enn først antatt, eller så har jeg spontanabortert 😒 Sistenevnte er størst sannsynlig, og har nesten ikke sovet i natt... noen flere som har opplevd lignende? Bare moter meg opp til utskraping nå.. 

Jeg har ikke opplevd liknende, men drt var veldig leit å høre at du ikke fikk noen gode beskjeder 😞 Hvordan går det med deg? Når finner du ut av om det bare er tidlig eller om du har hatt en spontanabort? 

Det kan vel fortsatt hende at du bare har hatt sen eggløsning så du er tidligere enn antatt? Legen regnet meg for ca 6 uker ift mensdato, men jeg har lange sykluser på opptiln43 dager, så jeg tror selv ikke jeg er mer enn 4-5. Så hvis vi hadde tatt en UL så hadde vi nok ikke sett særlig. 

Mange klemmer til deg🌸 Håper det går bra med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Håpefull25 skrev:

Jeg har ikke opplevd liknende, men drt var veldig leit å høre at du ikke fikk noen gode beskjeder 😞 Hvordan går det med deg? Når finner du ut av om det bare er tidlig eller om du har hatt en spontanabort? 

Det kan vel fortsatt hende at du bare har hatt sen eggløsning så du er tidligere enn antatt? Legen regnet meg for ca 6 uker ift mensdato, men jeg har lange sykluser på opptiln43 dager, så jeg tror selv ikke jeg er mer enn 4-5. Så hvis vi hadde tatt en UL så hadde vi nok ikke sett særlig. 

Mange klemmer til deg🌸 Håper det går bra med deg. 

Har vært å tatt blodprøver i går også skal jeg tilbake i morgen for å se om hormonene stiger eller er stabile. dersom alt står stabilt, evt. synker litt, har det skjedd en spontanabort (noe jeg tror også fordi alt av symptomer er borte..) får da telefon av gynekologen (som faktisk er både gynekologen på privatklinikken og på sykehuset) på tirsdag når han er tilbake på jobb! Går egentlig mye bedre enn forventet, sov dårlig første natten etter vi hadde vært hos gyn, men innså etter hvert at det er bedre at naturen rydder opp selv enn at barnet hadde vært sykt/ikke levedyktig... takk for tilbakemeldingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.6.2017 den 13.26, kanskje4barnsmor skrev:

Dette er testen min fra i går. Noen andre enn meg som ser en veeeeeldig svaaaaaak antydning til loddrett strek her?? ( cb)? 🙈🙈🙈😮☺️

Eller ser jeg syner?? 😂

Mer det en skyggestrek?

 

er så spent!! Har mye murringer og ømme bryst. Trøttere og kortere lunte enn til vanlig🙈

Mulig jeg som bare tuller ☺️🙈🙈

 

Hva tror dere??? 

IMG_9434.JPG

Den der så ikke spesielt positiv ut. Ser ingen streker? Har du tatt med ukesindikator nå eller?

Anonymkode: 25922...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ladyfurb skrev:

Har vært å tatt blodprøver i går også skal jeg tilbake i morgen for å se om hormonene stiger eller er stabile. dersom alt står stabilt, evt. synker litt, har det skjedd en spontanabort (noe jeg tror også fordi alt av symptomer er borte..) får da telefon av gynekologen (som faktisk er både gynekologen på privatklinikken og på sykehuset) på tirsdag når han er tilbake på jobb! Går egentlig mye bedre enn forventet, sov dårlig første natten etter vi hadde vært hos gyn, men innså etter hvert at det er bedre at naturen rydder opp selv enn at barnet hadde vært sykt/ikke levedyktig... takk for tilbakemeldingen!

A, det spørs nok om ikke du har rett da. Helt riktig og fornuftig tankegang at dette kroppens måte å ordne opp på, selv om det selvsagt kan være like kjipt og leit for det om.  

lykke til videre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den der så ikke spesielt positiv ut. Ser ingen streker? Har du tatt med ukesindikator nå eller?

Anonymkode: 25922...10d

den andre testen hun tok var positiv :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øverste tatt i går morges, den i midten i går kveld og CB digital tok jeg i dag morgen :) er 4+0 i dag og termin 15.feb :) gratulerer til dere andre her inne som har termin i februar! 

IMG_2526.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Feb18 skrev:

Øverste tatt i går morges, den i midten i går kveld og CB digital tok jeg i dag morgen :) er 4+0 i dag og termin 15.feb :) gratulerer til dere andre her inne som har termin i februar! 

IMG_2526.JPG

Gratulerer!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...