Gå til innhold

Februar 2018


kanskje4barnsmor

Anbefalte innlegg

Prøver meg forsiktig på å starte en februargruppe 😊 ( fant ingen annen..)?

Jeg skal teste i morgen. Er da 4 dager før ikm, så er jo veeeeldig tidlig enda for min del.

Men, jeg føler at det er noe på gang i magen😀❤️

Er i såfall kun 3+5 i morgen, og alt kan skje.. Håper så inderlig at det er en liten spire som klamrer seg fast der inne!❤️

Har tre barn fra før, så føler jeg kjenner igjen følelsen av å være helt nygravid.. men, vi får se... 🙈🙈😊

Foreløpig termin er i såfall 14.02.18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt to negative tester denne uka. 8 dager forsinket, men med veldig varierende syklus er det vanskelig å vite nøyaktig. Tviler på at jeg er gravid, så får nok ikke gleden av å henge meg på her ☹️

Anonymkode: dfc76...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, jeg krysser fingrene for at du får positivt svar etterhvert!! Det kan jo ta litt tid❤️

Jeg er sikkert aaalt for tidlig ut med testing allerede i morgen ( 4 dager før ikm), men jeg klarer ikke la være å teste siden jeg kjenner på en del tegn. ( vet det også er litt vel tidlig, men kjenner igjen en del fra de andre gangene jeg var blitt gravid..)

Hm... veldig spennende!!

Masse lykke til❤️❤️😊 Og håper det blir til at vi kan henge sammen her på februar-tråden 😉🌷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med februar gruppe :) 

jeg er 5+1 idag og termin 2 februar om det går vår vei 🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... da har jeg testet. Skimter såvidt en veeeeldig svaaaaaak strek som tilsier gravid... 🙈🙈🙈 Men den er så svak at man må snu på testen i godt lys for å se den...

gjør man det om man ikke er gravid? ( altså ser en skyggestrek??)

( ser en strek der, som er svæææært tynn/skyggeaktig)

har ikke ventet mer enn fem min..

🙈❤️

 

må vel vente til neste uke og se om tanta kommer.. 🙈😌❤️

 

Anonymkode: ccc79...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg testet igjen. Søndag morgen negativ, i går på dagen negativ og i dag fortsatt ganske negativ. Så da melder jeg meg ut herfra ☹️ 

Håper det går veien for dere begge to ❤️

Anonymkode: dfc76...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv digitaltest i dag:)  Da har jeg regnet meg frem til at jeg er 4+2.  Så foreløpig termin 10/2. Håper spira sitter❤

20170602_063143.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4+6 i dag, og fikk endelig en sterk og fin strek på graviditetstesten 😍 Tok HCG blodprøve på onsdag, den var på 58! (Og det var fint innenfor referanseverdien), ny blodprøve til neste onsdag🙌🏻 Krysser fingrene for at spira sitter. Blir barn nr 3, og bitteliten er så veldig velkommen og ønsket 💛💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2017 den 7.13, Anonym bruker skrev:

Nå har jeg testet igjen. Søndag morgen negativ, i går på dagen negativ og i dag fortsatt ganske negativ. Så da melder jeg meg ut herfra ☹️ 

Håper det går veien for dere begge to ❤️

Anonymkode: dfc76...d7e

Ok❤️ håper den sitter snart for deg!!❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er testen min fra i går. Noen andre enn meg som ser en veeeeeldig svaaaaaak antydning til loddrett strek her?? ( cb)? 🙈🙈🙈😮☺️

Eller ser jeg syner?? 😂

Mer det en skyggestrek?

 

er så spent!! Har mye murringer og ømme bryst. Trøttere og kortere lunte enn til vanlig🙈

Mulig jeg som bare tuller ☺️🙈🙈

 

Hva tror dere??? 

IMG_9434.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på februargruppen. Testet positivt for en uke siden, og har foreløpig termin 3. februar. Regner med at det blir en januarbaby, da jeg ganske sikkert skal ha ks, men det er mye gøyere å følge de som har kommet like langt på vei ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, krølle... skrev:

Jeg slenger meg på februargruppen. Testet positivt for en uke siden, og har foreløpig termin 3. februar. Regner med at det blir en januarbaby, da jeg ganske sikkert skal ha ks, men det er mye gøyere å følge de som har kommet like langt på vei ;) 

Velkommen til deg 😀👍 og gratulerer !!😀😀❤️

Jeg vet ikke om jeg hører til her enda da jeg tok test for to dager siden. Resultatet ble en tynn tynn skyggestrek ( som kanskje bare jeg klarer å se til og med)🙈🙈🙈 Så, skal teste på nytt til uka. Ikm på tirsdag jeg. Føler noe er på gang i kroppen, men tidlig enda.. 🙏🏼❤️ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 6+2 nå, og lurer på om noen har vært eller skal på tidlig ultralyd? Tenker selv å ringe sykehuset på tirsdag for å få en, blandt annet for å dobbelsjekke hvor langt jeg er på vei.. er også livredd for at lille i magen ikke har det bra, så tenker kanskje det vil berolige meg litt dersom vi får sett at hjertet slår som det skal ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Ladyfurb skrev:

Er i uke 6+2 nå, og lurer på om noen har vært eller skal på tidlig ultralyd? Tenker selv å ringe sykehuset på tirsdag for å få en, blandt annet for å dobbelsjekke hvor langt jeg er på vei.. er også livredd for at lille i magen ikke har det bra, så tenker kanskje det vil berolige meg litt dersom vi får sett at hjertet slår som det skal ❤️

Når jeg var gravid med storebror så ringte vi privatklinikk vi :) kosta vel 1000-1200kr eller noe, men så verdt det ! Virkelig en dyktig gyn :D dette var i Drammen :) lykke til ! Håper du finner en 🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, PrinsessePedersen skrev:

Positiv test i dag 9 dpo☺️ 

Termin 21 februar 

 

IMG_9173.JPG

Gratulerer så mye!! 😀😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kanskje4barnsmor skrev:

Gratulerer så mye!! 😀😀😀

Tusen takk!☺️ Nå er det bare å håpe at den klorer seg fast!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, PrinsessePedersen skrev:

Tusen takk!☺️ Nå er det bare å håpe at den klorer seg fast!!

Jaa!!😀😀❤️❤️❤️ Jeg skal teste på nytt i morgen eller onsdag!!😊😊❤️ fikk en veeeeeeeldig svak antydning til strek på fredag, men tror ikke på at det var noe der før jeg får sterkere bevis 😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kanskje4barnsmor skrev:

Jaa!!😀😀❤️❤️❤️ Jeg skal teste på nytt i morgen eller onsdag!!😊😊❤️ fikk en veeeeeeeldig svak antydning til strek på fredag, men tror ikke på at det var noe der før jeg får sterkere bevis 😊❤️

Har du IKM i morgen? Masse lykke til med testing! Krysser fingrene🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, PrinsessePedersen skrev:

Har du IKM i morgen? Masse lykke til med testing! Krysser fingrene🤞🏼

Ja, har det!! Føler meg gravid egentlig, men tør ikke håpe for mye heller.. 🙈🙈❤️❤️ krysser fingrene for oss alle fremover 😀❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

her er det iallefall ikke noe tvil lenger, her er testen veldig positiv!

har tatt sensitive one step hver dag i fire dager nå, og de har vært positive siden lørdag, og litt sterkere hver dag, men ikke knall sterk strek før nå i dag på clear blue plus:) 

aner ikke når jeg hadde eggløsning, så vet ikke hvor langt jeg er på vei, men sannsynligvis en plass mellom 4 og 5 uker :) siste mens i slutten av april, men uregelmessige sykluser på opptil 35-43 dager. Termin 11-2-18 sier en kalkulator. 

Nå går jeg hjemme, for jeg står på medisiner jeg ikke kan ta når jeg er gravid, og uten dem er det vanskelig å gå på jobb. Satser på legetime i dag for å få sykemelding. 

Gratulerer til dere andre :) 

IMG_5933.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Håpefull25 skrev:

Hallo :)

her er det iallefall ikke noe tvil lenger, her er testen veldig positiv!

har tatt sensitive one step hver dag i fire dager nå, og de har vært positive siden lørdag, og litt sterkere hver dag, men ikke knall sterk strek før nå i dag på clear blue plus:) 

aner ikke når jeg hadde eggløsning, så vet ikke hvor langt jeg er på vei, men sannsynligvis en plass mellom 4 og 5 uker :) siste mens i slutten av april, men uregelmessige sykluser på opptil 35-43 dager. Termin 11-2-18 sier en kalkulator. 

Nå går jeg hjemme, for jeg står på medisiner jeg ikke kan ta når jeg er gravid, og uten dem er det vanskelig å gå på jobb. Satser på legetime i dag for å få sykemelding. 

Gratulerer til dere andre :) 

IMG_5933.JPG

Gratulerer så mye!!😀😀❤️❤️❤️ Her har jeg ikm i dag uten tegn til at den kommer... skal teste i ettermiddag for jeg klarer ikke vente til i morgen!☺️❤️ Har en del symptomer så jeg hååååper så inderlig!!! 🙏🏼🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Håpefull25 skrev:

Hallo :)

her er det iallefall ikke noe tvil lenger, her er testen veldig positiv!

har tatt sensitive one step hver dag i fire dager nå, og de har vært positive siden lørdag, og litt sterkere hver dag, men ikke knall sterk strek før nå i dag på clear blue plus:) 

aner ikke når jeg hadde eggløsning, så vet ikke hvor langt jeg er på vei, men sannsynligvis en plass mellom 4 og 5 uker :) siste mens i slutten av april, men uregelmessige sykluser på opptil 35-43 dager. Termin 11-2-18 sier en kalkulator. 

Nå går jeg hjemme, for jeg står på medisiner jeg ikke kan ta når jeg er gravid, og uten dem er det vanskelig å gå på jobb. Satser på legetime i dag for å få sykemelding. 

Gratulerer til dere andre :) 

IMG_5933.JPG

Gratulerer ❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...