Gå til innhold

Hjeeelp!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei snille mennesker! 

Jeg trenger litt synspunkter og råd fra dere. Føler allerede at dette blir ett langt innlegg, men saken er: 

Jeg måtte en mann for over 1 år siden, jeg var i tvil om jeg likte han, men etterhvert som vi ble bedre kjent falt jeg pladask. Etter et turbulent forhold til barnefar var jeg og er veldig sårbar, noe som gjorde at dette skremte meg veldig. 

Det har vært mye frem og tilbake disse månedne. I en periode nå har det vært veldig bra, å har lært å kjenne hverandre godt. Men jeg har hele tiden følt at han ikke har ønsket å introdusere meg for familien, før det er offesielt. 

Jeg fikk en beskjed for snart 2 uker siden om at han måtte trekke seg unna, vi kunne ha kontakt, men mindre. Han var ikke klar for no forhold og han ønsket ikke noe forhold nå. Ærlig sak det! Men jeg lurer på hva jeg skal gjøre, jeg ønsker meg et forhold til denne mannen, men kan jo ikke tvinge han. 

Vi har møttes etter dette å har hatt sex, han sier også "elsker deg".

Nå føler jeg at han forsvinner og jeg savner det vi hadde. Og en ting vet jeg å det er at han er glad i meg. 

Men det snudde så plutselig.. å jeg håper han vil savne meg.. 

vi sender noen meldinger og snakker i tlf, og han viser med hele seg at han liker meg når vi treffes. 

Hva gjør jeg? Skal jeg trekke meg unna også? Vil så inderlig ha han. 

Anonymkode: baf5a...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...