Gå til innhold

Stringtruse


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange bruker fortsatt dette? 

Hvilken truse bruker du hvis du ikke bruker stringtruse?

Alt mann skal lure på en sen kveld..    

Anonymkode: 8c119...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stringtruse har jeg ikke brukt siden jeg var i begynnelsen av 20 årene. Nå bruker jeg stort sett bare boksere

Anonymkode: 7bb82...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun stringtruse , unntatt 6uker etter fødsel, har gjort det siden jeg var 15år og er nå 34

Anonymkode: 0aa5a...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke brukt string på mange år 😊 Var mye plaget med urinveisinfeksjon og da jeg begynte å bruke hipstere ble det problemet borte 👍🏻 

Anonymkode: 5875c...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj,  et det virkelig noen som fremdeles bruker disse motbydelige stringtrusene? 

Anonymkode: 6d532...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Nå blir det krangling igjen. 

Stringtruse er uhygenisk, eksperter sier også dette. 

Likevel er det damer her inne som påstår det bare er tull.

Og ikke bare er det uhygenisk, det er harry. 

 

Anonymkode: f28c9...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Æsj,  et det virkelig noen som fremdeles bruker disse motbydelige stringtrusene? 

Anonymkode: 6d532...ffd

Hva er greien med folk som alltid må dømme hva andre gjør eller ikke gjør? 

Jeg liker å bruke string, det er mest behagelig og ser best ut under klær. Bruker jeg andre truser samler hele greien seg inni rompesprekken, er DET så jævla delikat, da?

Anonymkode: e2be5...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er greien med folk som alltid må dømme hva andre gjør eller ikke gjør? 

Jeg liker å bruke string, det er mest behagelig og ser best ut under klær. Bruker jeg andre truser samler hele greien seg inni rompesprekken, er DET så jævla delikat, da?

Anonymkode: e2be5...b85

Tenker samme som deg. JEG syntes det er mest behagelig, og ser best ut under klær, mens truser blir klumpete og vises ved kjoler/trange bukser. Who the h cares?!

 

Anonymkode: 0aa5a...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker samme som deg. JEG syntes det er mest behagelig, og ser best ut under klær, mens truser blir klumpete og vises ved kjoler/trange bukser. Who the h cares?!

 

Anonymkode: 0aa5a...97c

Det finnes truser med "usynlige kanter" og nei, de vises ikke. 

Anonymkode: f28c9...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker syting 99.9% av gangene.

Bruker kun hipster hvis jeg skal ha på kort flagrende kjole eller skjørt.

Truse/hipster under bukse synes jeg er ekkelt da altfor mye samler seg mellom rompeballene. Og så er det drit stygt når en ser trusekantene gjennom buksa.

Anonymkode: c99bc...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bruker syting 99.9% av gangene.

Bruker kun hipster hvis jeg skal ha på kort flagrende kjole eller skjørt.

Truse/hipster under bukse synes jeg er ekkelt da altfor mye samler seg mellom rompeballene. Og så er det drit stygt når en ser trusekantene gjennom buksa.

Anonymkode: c99bc...b3d

Og SYTING var opprinnelig STRING....helt til mobilen bestemte seg for noe annet.

Anonymkode: c99bc...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke brukt stringtruse siden jeg var 18-20. Ikke særlig behagelig truse spør du meg. Lurer virkelig på hvilken type truser dere har prøvd når den samler seg i en klump...

Jeg bruker stortsett bare Pierrerobert sine truser. Finnes både med og uten søm som synes.

Anonymkode: f2a23...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker nå cheekys fra Victoria Secret og sjeldent string. Men bruker string under skinnbukse og en annen stram stoffbukse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det er finere at man kan se at der er en truse under klærne enn når buksa er inngravd mellom rumpeballene! For ikke  å snakke om når damer i string og skjørt reiser seg fra en stol og skjørtet sitter fast mellom der 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke string.

Bruker truse med "usynlige kanter".

Fullstendig uproblematisk i forhold til klær.

String er ubehagelig å gå med og ser virkelig ikke bra ut. Rumpen får helt feil form. Blir avlang i høyden med dissende sider. Ikke flatterende selv på veldig tynne mennesker.

Anonymkode: dc3af...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker hipster. Kjøper de med usynlig kant fra Calvin Klein. 

Jeg synes forøvrig det er tragisk med alle disse damene som skal dømme de som bruker string. Det er jo verre en mobbebanden på ungdomsskolen som skulle ta de som ikke fulgte alle spillereglene til punkt og prikke. Skjerpings damer, alle trenger ikke å gjøre alt likt!!!

Anonymkode: ad3cf...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker alltid string fordi jeg blir mer svett av truser under bukser, og fordi trusekanten er synlig. Bruker truser om jeg har dassedag med joggebukse. Eller om jeg har på skjørt. 

Kan ikke skjønne hvordan stringtruse kan endre formen på rumpa jf. kommentar fra b19, har du brukt for liten størrelse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, vipser skrev:

Bruker alltid string fordi jeg blir mer svett av truser under bukser, og fordi trusekanten er synlig. Bruker truser om jeg har dassedag med joggebukse. Eller om jeg har på skjørt. 

Kan ikke skjønne hvordan stringtruse kan endre formen på rumpa jf. kommentar fra b19, har du brukt for liten størrelse? 

Det er den visuelle effekt jeg ikke liker. 😊

Anonymkode: dc3af...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er den visuelle effekt jeg ikke liker. 😊

Anonymkode: dc3af...b19

Med andre ord, formen på din egen rompe. Jeg, derimot, har perfekt rompe, så string funker flott.

Anonymkode: 59be0...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Med andre ord, formen på din egen rompe. Jeg, derimot, har perfekt rompe, så string funker flott.

Anonymkode: 59be0...ea6

Nei. Jeg liker ikke den visuelle effekt på andres romper heller. Det skulle fremgå av det første jeg skrev. Jeg synes ikke det er flatterende. På samme måte som jeg ikke synes skulderputer eller hockeysveis er flatterende.

Men gjør hva du vil. Jeg bare begrunnet hvorfor jeg ikke bruker string.

Anonymkode: dc3af...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

String ser bedre ut under bukse? Liker ikke at trusekanten vises under buksa? 

Æh... Hvor trange klær bruker dere? Dessuten er det mye bedre å være påkledd og ev ha synlig trusekant enn å gå med rompa bar inni buksa. Dere vet at det er uhygienisk å gå med syring og rumpa bar, eller er det et faktum dere benekter?

Anonymkode: 6d532...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...