Gå til innhold

Hvilket kjønn på barnet "ønsket" din mann?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Selvsagt blir man like glad i sitt eget barn, men før dere visste kjønnet, hadde han noen preferanser?

Anonymkode: 1d987...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutt, fordi med jenter blir man så bekymret når de er tenåringer og skal gå ut alene! Litt av en grunn, spør du meg. Men vi fikk tre gutter,så han er fornøyd (jeg også!). 

Anonymkode: 3bb7c...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livredd for at det skulle bli gutt begge gangene, etter å ha sett kompisen bli pissa ned under bleieskift..

Har to jenter, stopper der.

Anonymkode: 4d500...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Livredd for at det skulle bli gutt begge gangene, etter å ha sett kompisen bli pissa ned under bleieskift..

Har to jenter, stopper der.

Anonymkode: 4d500...73b

Hehe. Livredd for å bli pissa ned. Tenker det endret seg etter at barna kom?😂 Finnes det foreldre, uansett kjønn på barna, som ikke er blitt tisset/bæsjet/spydd på og snørret ned?😅

Her har ikke mannen ønsket seg noe, men vi endte opp med begge kjønn. 

Anonymkode: 46a66...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe. Livredd for å bli pissa ned. Tenker det endret seg etter at barna kom?😂 Finnes det foreldre, uansett kjønn på barna, som ikke er blitt tisset/bæsjet/spydd på og snørret ned?😅

Her har ikke mannen ønsket seg noe, men vi endte opp med begge kjønn. 

Anonymkode: 46a66...3ba

Vært ute for bleielekkasje på pappas fang, ellers ingen kroppsavfallsrelaterte insidenter.

Anonymkode: 4d500...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han ønsket seg veldig en sønn og det fikk han 😊 jeg hadde en datter fra et tidligere forhold så jeg synes det var stas å ha en av hver. 

Anonymkode: ce819...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare visste at førstemann ble jente. Før jeg sa hva jeg følte, sa mannen min at han drømte om jentebarn flere ganger. Han ble veldig glad for jente. Med nr 2, sa de 5 ganger på ultralyd at det ble jente, så på 6 , sa de gutt og ut kom en sønn😊mannen ble litt skuffa, håpa på jente til.men det var nok mest fordi vi hadde så mye jenteklær på loftet 😅

Anonymkode: c6c84...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente,han hadde til og med navnet klart og han sa samme kveld som vi møttes at vi skulle få ei jente som skulle hete dette 😊 vi fikk først 2 gutter, men jente sku han ha og jenta kom dom nr 3 og endelig fikk han bruke navnet 😂 nå er jeg gravid igjen med nr 4 og jente nr 2. Ikke planlagt,men mannen er storfornøyd 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ønsket seg gutt og fikk det 😊 Kom en jente senere, han var fornøyd da og.

Anonymkode: ace0e...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde ikke annet ønske enn at alt skulle gå bra denne gangen. Kjønn er trivielt. Har 2 gutter. Mistet en liten en i magen før den siste her kom. Hvis vi er så heldige å få enda et barn så håper vi jo selvsagt på at det kanskje kunne være en jente, men vi blir ikle skuffet hvis en ny skjønn gutt skulle dukke opp.

Anonymkode: 9d522...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket seg gutt første gang og det ble jente. Håpet på gutt andre gang og det ble jente... kan ikke få flere barn og han elsker begge jentene.

Anonymkode: 4085d...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen ønsket seg jente, ble en gutt. Han bryr seg nå ikke om at det ble gutt, og kan ikke forestille seg å ha ei jente. Ingen preferanse for neste barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ønsket seg nok innerst inne en gutt, siden han har en datter fra før. Vi fikk ei jente som han forguder :) Nå er nr 2 felles på vei så vi er spente på hva det blir. Om det blir jente igjen blir det helt supert likevel, da har vi alt klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen preferanse med nr 1. Jeg ønsket jente og det fikk vi. Begge tenkte det ville vært kjekt med gutt på nr 2 slik at vi hadde en av hver, men det ble også jente noe vi og ble veldig glad for da de muligens ville få et tett søsterbånd når de vokser opp. Er gravid med nr 3 nå og begge ønsket en gutt. Spesielt mannen! Men... det er visst nok jente nr 3! Jeg gleder meg masse, mannen og, men han syns det er litt "trist" å ikke ha fått gutten sin! Så han snakket om barn nr 4 rett etter oul. 😰 Skjer ikke for å si det sånn! 

Anonymkode: 07cd3...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, men første ble gutt. Veldig stas. Tror han egentlig ønsket seg det. Nr 2 ble også gutt,veldig stas det også, men han døde etter fødselen. 💔

Nr 3 spillte virkelig ingen rolle. Vi ønsket et barn som fikk leve.

Det ble ei nydelig jente, som er pappas prinsesse. 

Anonymkode: 82b35...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ønsket seg gutt med nr 1. Men det var kun fordi han syntes ideen om jente var skummelt, en sønn virket liksom "tryggere" og mer kjent. 

Han strålte da ultralyden viste at det var ei jente, og han forgudet datteren sin fra første sekund. 

Med nr 2 håpet han på jente, for da var det noe "trygt". Jenter kunne vi liksom 😉. Men han strålte da ultralyden viste at det var en gutt,  og forgudet sønnen sin også fra første sekund. 😊

Anonymkode: 817ed...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble kjempeglad da vi fant ut at jeg var gravid, å han hadde nok blitt like glad uansett kjønn. Men han sa at han hadde et bittelite håp om gutt, og det ble gutt 💙

Anonymkode: f952f...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.5.2017 den 23.35, Anonym bruker skrev:

Livredd for at det skulle bli gutt begge gangene, etter å ha sett kompisen bli pissa ned under bleieskift..

Har to jenter, stopper der.

Anonymkode: 4d500...73b

Jeg kan bekrefte at det ikke kommer regnbuer ut av jentebarn heller. Hilsen pappa som har blitt både pissa ned og dynket i fontebæsj av sin datter. 

Anonymkode: 24a1f...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/28/2017 den 7.35, Anonym bruker skrev:

Livredd for at det skulle bli gutt begge gangene, etter å ha sett kompisen bli pissa ned under bleieskift..

Har to jenter, stopper der.

Anonymkode: 4d500...73b

Dette må vel være tull? Det er jo såå enkelt å unngå. Blir en del av rutinen å legge en klut over dem slik at man ikke får det i fjeset. Og de tisser dessuten noe sånt som 10 ml om gangen, og de slutter jo med det etter de første par månedene. Virkelig ikke noen god grunn til å være "livredd" for å få gutt altså.

Endret av Pobie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...