Gå til innhold

Jeg vegrer for å fortelle om min diagnose til kjæresten.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja, de fleste. Jeg har diagnosen bipolar 2.

 Jeg er rimelig sikker på at kjæresten min en dag kommer til å bruke min diagnose mot meg. Han kommer også til å fortelle det til alle. Jeg er privat, og vil selv velge hvem som skal vite. 

 Jeg har kommet fram til at grunnen til at jeg ikke vil fortelle til kjæresten er at jeg ikke stoler på ham. Og når jeg forstår at jeg ikke stoler på ham, da forsvinner grunnlaget for hele forholdet. Ironisk nok synes jeg han er for ustabil, og jeg har faktisk ikke noen grunn til å stole på ham.

 

Men det jeg lurer på: Er det noen som har hatt grunn til å angre på at de var åpen om noe lignende?

 

 

 

 

Anonymkode: a4a1d...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan man ikke stole på den man er sammen med finnes det ikke noe grunnlag for noe forhold.

Ergo er ikke spørsmålet om du skal fortelle ham eller ikke (for det gjør du selvfølgelig ikke), men hvorfor du blir i et forhold du vet er dødfødt?

Anonymkode: 9574d...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan man ikke stole på den man er sammen med finnes det ikke noe grunnlag for noe forhold.

Ergo er ikke spørsmålet om du skal fortelle ham eller ikke (for det gjør du selvfølgelig ikke), men hvorfor du blir i et forhold du vet er dødfødt?

Anonymkode: 9574d...956

Innersr inne er vi jo ikke sammen. Han vil, jeg vil ikke. Vi sees når jeg vil. Få vet at jeg treffer han. Jeg er i grunn like skeptisk til forholdet som dere 😂 hi

Anonymkode: a4a1d...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Innersr inne er vi jo ikke sammen. Han vil, jeg vil ikke. Vi sees når jeg vil. Få vet at jeg treffer han. Jeg er i grunn like skeptisk til forholdet som dere 😂 hi

Anonymkode: a4a1d...4be

Da ville jeg ha kuttet ham helt ut - da åpner du heller opp for å møte en mann du faktisk kan bygge et godt forhold med.

Anonymkode: 9574d...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da driter du i å fortelle han det. Ikke lag problemer ut av noe som ikke trenger å bli et problem. 

Anonymkode: d8dd5...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...