Gå til innhold

Hva slags "tøfler" bruker dere inne om sommeren?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva slags "tøfler" bruker dere inne om sommeren? Trenger noe å ha på beina inne, selv om det er varmt ute. Gjerne spesifikke forslag eller lenker. Jeg tenker kanskje noe crocs-liknende?

Anonymkode: 344c1...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, crocs inne som tøfler? Hjemme liksom? Jeg hater tøfler, går barbeint eller i ankelsokker i sommerhalvåret. Crocs er klumpete og slarkete på en måte, detter av når som helst. Kan ikke ha bena på bordet eller under meg i sofaen da 😃

Anonymkode: e5822...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går med sandaler fra mai til og med august. Birkenstock that is. I år har jeg faktisk kjøpt meg et reservoar fra shoeday, det er også skinn, men mye billigere. Helt ok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birkenstock hele året. Utesko om sommeren i tillegg om jeg har lyst.

Anonymkode: da2c9...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går barbeint eller eventuelt i sokkelesten. Tøfler bruker jeg bare når det er kaldt om vinteren.

Anonymkode: bc082...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tøfler inne er Birkenstock uansett sesong. Har et par til innebruk og et til utebruk, vurderer sterkt om jeg skal ha et til til utebruk ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går barbent inne om sommeren. Og barbent i ballerinas/toms/birkenstock ute. 

Om vinteren går jeg i sokker og sko ute, og barbent i tovede tøfler (type ballerina) inne. 

Anonymkode: afc88...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelagede tovede tøfler bruker jeg året rundt. Det er ikke for å holde varmen, men jeg blir så sliten under beina uten. Har en uobb der jeg får hele dagen på hardt underlag, så jeg trenger noe mykt når jeg kommer hjem. De tovede tøfflene holder meg varm på vinteren om jeg trenger det og sommerstid er de bare behagelige. Nå går jeg ofte barbeina i de siden det er sommertempratur. 

Min mor som strikker og tover for meg sie jeg har ett veldig høyt forbruk av tøffler og jeg sliter de helt ut. Hun får bare ett hull på de og kan enkelt lappe de sammen, mine blir slitt hele veien og en kan nesten se igjennom hele tøffelen tilslutt. 

Anonymkode: 170a7...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukkede Birkenstock om vinteren (modell Boston), åpne Birkenstock om sommeren, men skjer ofte at jeg dropper innesko når det er varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode tips! Jeg tenker da at noe som dette kan være lurt?

https://feetfirst.no/linear-sandal-hvit-304058

Jeg har allerede et par Birkenstock Gizeh, men de bruker jeg som utesko. Tror jeg prøver en rimeligere type før jeg ev. investerer i ett par Birkenstocks til. Men jeg ser at de er veldig populære som tøfler/innesko. :) 

Anonymkode: 344c1...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for gode tips! Jeg tenker da at noe som dette kan være lurt?

https://feetfirst.no/linear-sandal-hvit-304058

Jeg har allerede et par Birkenstock Gizeh, men de bruker jeg som utesko. Tror jeg prøver en rimeligere type før jeg ev. investerer i ett par Birkenstocks til. Men jeg ser at de er veldig populære som tøfler/innesko. :) 

Anonymkode: 344c1...ee5

Jeg har to forskjellige par av dette merket, de har vært veldig gode. Like gode som Scholl som er dobbelt så dyr...

https://www.footway.no/joline-red.html?size=36&gclid=CKWP6YTzkNQCFVyUsgoderAGXQ&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: 00527...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vinteren bruker jeg saueullstøfler, på sommeren bruker jeg tykke strikkasokker

Anonymkode: 27539...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i flip-flops... sliter ut flere par i året 😬

Anonymkode: ab522...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbeint året rundt. Er jeg kald en dag så tar jeg på ankelsokker 

Anonymkode: 89a28...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innendørs om sommeren  = barbeint. Helst det samme utendørs også,  men det går ikke alltid.  Birkenstock is my friend. 

Anonymkode: 9b5b2...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...